Mail functie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Bassos

Bassos

13/10/2006 09:24:00
Quote Anchor link
Ik ben tot de conclusie gekomen, dat de mail wel aan komt als ik in het email vakje geen echt email adres gebruik met het @ teken. Als ik daar iets invul zonder @ teken dan komt het wel aan. Vreemd...
 
PHP hulp

PHP hulp

02/06/2024 12:50:22
 
Robert Deiman

Robert Deiman

13/10/2006 09:31:00
Quote Anchor link
Probeer het eens met deze headers:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<?php
$email
="e-mail@domein";
$subject="onderwerp";
$message="bericht";
$header = "From: SITENAAM <e-mail@domein>\r\n";
$header .= "MIME-Version: 1.0\r\n";
$header .= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1\r\n";
$header .= "X-Priority: 2\r\n"; # 1 voor erg belangrijk
$header .= "X-MSMail-Priority: High\r\n";
$header .= "X-Mailer: PHP/".phpversion();
if(mail($email,$subject,$message,$header)){
    echo "The mail has been send";
    }

else{
        echo 'An error occured while trying to send the e-mail';
        }

?>
 
Bassos

Bassos

13/10/2006 09:48:00
Quote Anchor link
Ik wil het graag proberen, maar ik zit op dit moment achter de pc op mijn afstudeerbedrijf. En vanuit daar kan ik niks uploaden naar mijn host. Maar je denk dat het met deze headers erbij wel gaat lukken naar een hotmail adres?

Om nog een keer de situatie te schetsen.

Ik laat het normaal gesproken mailen naar mijn mail adres van mijn host en deze mail forward hem dan weer door naar een hotmail adres van mij. Op dit moment laat ik hem rechtstreeks sturen naar mijn hotmail. Omdat ik in de testfase zit. Waarom ik het weet ik eigenlijk ook niet. Ik zal straks weer eens zorgen dat hij gewoon naar mijn host mailt en dan niet laten forwarden.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

13/10/2006 13:54:00
Quote Anchor link
Bassos schreef op 13.10.2006 09:48:
Ik wil het graag proberen, maar ik zit op dit moment achter de pc op mijn afstudeerbedrijf. En vanuit daar kan ik niks uploaden naar mijn host. Maar je denk dat het met deze headers erbij wel gaat lukken naar een hotmail adres?

Om nog een keer de situatie te schetsen.

Ik laat het normaal gesproken mailen naar mijn mail adres van mijn host en deze mail forward hem dan weer door naar een hotmail adres van mij. Op dit moment laat ik hem rechtstreeks sturen naar mijn hotmail. Omdat ik in de testfase zit. Waarom ik het weet ik eigenlijk ook niet. Ik zal straks weer eens zorgen dat hij gewoon naar mijn host mailt en dan niet laten forwarden.


Bij mij werkt het prima, ik krijg de mails die ik hiermee versuur, behoorlijk snel in mijn mailbox.
Ik denk dat dit je wel moet helpen, ook voor hotmail.
 
Bassos

Bassos

13/10/2006 14:09:00
Quote Anchor link
Ok, mooi ik zal het vanavond eens even testen...
 
Bassos

Bassos

14/10/2006 19:52:00
Quote Anchor link
Hehe eindelijk komt de mail aan in mijn hotmailbox. Dank jullie voor alle gedane moeite...
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.