MijnSite

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Back End Developer

As a Back End developer at KUBUS you will be developing the (web) application and services of BIMcollab. You have a focus on the back end of our software, for which we mainly work with C# and .NET. We use a full-stack approach, which means that in addition to the back-end, you will also help with other parts of the code. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

05/01/2012 19:49:50
Quote Anchor link
Deze layout heb ik vandeweek gemaakt.
Wou even weten wat jullie ervan vinden
BTW : De tekst is natuurlijk nog niet af en de links ook niet.
Hier de Link.
Hoop dat jullie het mooi vinden vond zelf wel goed gelukt voor een paar uurtjes scripten.

Update: Heb hem er even afgehaald kga namelijk nieuwe maken want heb eventjes bij free templates gekeken en lijkt er inderdaad beetje op wil geen simpele indruk wekken.
;-)
Gewijzigd op 05/01/2012 20:03:07 door Bas van de Steeg

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 13:30:55

Vincent Huisman

Vincent Huisman

05/01/2012 19:51:48
Quote Anchor link
Ik vindt de footer niks, die staat bij mij midden in het scherm.

Eddy B

Eddy B

05/01/2012 19:51:53
Quote Anchor link
Let vooral op je padding en margin, je kleurenschema en de look is wel aardig. En "COPYRIGHT (C) 2012 86.87.194.161:90" vind ik trouwens wel orgineel. :)

Jasper DS

Jasper DS

05/01/2012 19:52:10
Quote Anchor link
laat je site pas reviewen als hij volledig af is.
De footer staat bij mij niet volledig onderaan terwijl dit denk ik wel zou moeten.
Gewijzigd op 05/01/2012 19:53:10 door Jasper DS

Eddy B

Eddy B

05/01/2012 19:52:49
Quote Anchor link
Oja, en het lijkt héél erg op een free template.

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

05/01/2012 19:54:24
Quote Anchor link
Lol is geen free template :(
Idd die footer stond bij mij eerst onderaan maar toen ik net mee bezig was denk ergens een </div> perongelijk verwijdert.
Zal er even naar kijken.

Remco van Akker

Remco van Akker

05/01/2012 19:55:22
Quote Anchor link
Te simpel..
Het lijkt inderdaad te veel op een free template.

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

05/01/2012 19:57:15
Quote Anchor link
Remco van Akker op 05/01/2012 19:55:22:
Te simpel..
Het lijkt inderdaad te veel op een free template.

Door wat? lijkt het op een free template?
Bas v/d Steeg:
Gelukkig niet lang aan gewerkt ;-)
Gewijzigd op 05/01/2012 19:58:07 door Bas van de Steeg

Eddy B

Eddy B

05/01/2012 20:03:35
Quote Anchor link
In je <head> staat:

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />
<title>Overzicht gratis web templates - Download Free Web Templates</title>
<meta name="keywords" content="templates,template,free templates,gratis templates,download templates,download gratis template,download free templates,download free template,css templates" />
<meta name="description" content="Op deze pagina vindt u een overzicht van het grote aanbod aan templates die u geheel gratis kunt downloaden." />
<link rel="alternate" title="Free Templates RSS - Templates" type="application/rss+xml" href="http://free-templates.nl/rss/free_templates.php" />
<link rel="alternate" title="Free Templates RSS - Nieuws" type="application/rss+xml" href="http://free-templates.nl/rss/nieuws.php" />
<base href="http://free-templates.nl/" />

Dus ik ga net doen alsof je niet zei: "Lol is geen free template :(" en hoop dat je beter je best doet volgende keer. :)

Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/01/2012 20:04:14
Quote Anchor link
waarom is de link weggehaald? :-S

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

05/01/2012 20:04:34
Quote Anchor link
:-( je hebt me door :D

Eddy B

Eddy B

05/01/2012 20:04:41
Quote Anchor link
@Ozzie, geen idee: http://86.87.194.161:90/ alstu.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/01/2012 20:04:46
Quote Anchor link
+1 voor Eddy

Remco van Akker

Remco van Akker

05/01/2012 20:04:52
Quote Anchor link
Dat staat in je source...

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/01/2012 20:07:44
Quote Anchor link
En de CSS was weg...
Voortaan maar even print-screenen ;-)

Wouter J

Wouter J

05/01/2012 20:08:02
Quote Anchor link
Edit:
Ik ga geen moeite doen voor een gratis template, ga eerst zelf eens wat leren en dan pas een sitecheck aanvragen. Wij zitten hier toch geen kwartier te werken om een gratis template te bekritiseren?

En je had iets van 100 scripttalen staan. Het lijkt me niet dat je zoveel talen beheerst? Ga niet iemand voor de gek houden, maar laat gewoon zien wie je bent. Het internet is niet een fictieve wereld...
Je bent nog niet klaar voor een webdesign bureau, begin er dan ook niet aan. Er gaan echt maanden of jaren overheen. Ik zelf wou in het begin ook heel snel een bedrijf opzetten, maar dat heb ik ook niet gedaan. Ondertussen ben ik 4 jaar verder en heb ik nog steeds geen bedrijf. Het duurt echt lang voordat je je een volwaardige webdesigner mag noemen...

EDIT: Namens een moderator, deze berichten zijn niet aanvallend bedoelt maar zijn bedoelt om duidelijk te maken dat je nog niet klaar bent voor een eigen bedrijf.
Gewijzigd op 05/01/2012 20:18:26 door Wouter J

Jens erd

Jens erd

05/01/2012 20:10:12
Quote Anchor link
Remco van Akker op 05/01/2012 20:04:52:
Dat staat in je source...

De Ts heeft inmiddels deze regel geschrapt, maar geen rekening gehouden dat de website nu niet meer werkt ;-)

Eddy B

Eddy B

05/01/2012 20:25:36
Quote Anchor link
Ik ga me aansluiten bij Wouter, wat je doet kan eigenlijk gewoon niet. Je vraagt mensen tijd te investeren in een beoordeling en dan schotel je ze een free-template voor.

Het is wel amusing, maar denk in het vervolg beter na, je jaagt hiermee mensen tegen je in het harnas.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/01/2012 20:28:40
Quote Anchor link
Bas van de Steeg op 05/01/2012 20:04:34:
:-( je hebt me door :D

Nou, ga maar eens aan iedereen uitleggen dan waarom je ons een free template voorschotelt, vervolgens doet alsof je die zelf hebt gemaakt en deze ook nog eens door ons laat beoordelen.

Ik ben heel erg benieuwd naar je antwoord.

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

05/01/2012 20:33:32
Quote Anchor link
Wouter J op 05/01/2012 20:08:02:
Edit:
Ik ga geen moeite doen voor een gratis template, ga eerst zelf eens wat leren en dan pas een sitecheck aanvragen. Wij zitten hier toch geen kwartier te werken om een gratis template te bekritiseren?

En je had iets van 100 scripttalen staan. Het lijkt me niet dat je zoveel talen beheerst? Ga niet iemand voor de gek houden, maar laat gewoon zien wie je bent. Het internet is niet een fictieve wereld...
Je bent nog niet klaar voor een webdesign bureau, begin er dan ook niet aan. Er gaan echt maanden of jaren overheen. Ik zelf wou in het begin ook heel snel een bedrijf opzetten, maar dat heb ik ook niet gedaan. Ondertussen ben ik 4 jaar verder en heb ik nog steeds geen bedrijf. Het duurt echt lang voordat je je een volwaardige webdesigner mag noemen...

EDIT: Namens een moderator, deze berichten zijn niet aanvallend bedoelt maar zijn bedoelt om duidelijk te maken dat je nog niet klaar bent voor een eigen bedrijf.

BTW ik beheers
ASP.net
C# Sharp
C++
VB.NET
en html,css en php beetje.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/01/2012 20:34:21
Quote Anchor link
Graag antwoord op mijn vraag.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.