MijnSite

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

05/01/2012 19:49:50
Quote Anchor link
Deze layout heb ik vandeweek gemaakt.
Wou even weten wat jullie ervan vinden
BTW : De tekst is natuurlijk nog niet af en de links ook niet.
Hier de Link.
Hoop dat jullie het mooi vinden vond zelf wel goed gelukt voor een paar uurtjes scripten.

Update: Heb hem er even afgehaald kga namelijk nieuwe maken want heb eventjes bij free templates gekeken en lijkt er inderdaad beetje op wil geen simpele indruk wekken.
;-)
Gewijzigd op 05/01/2012 20:03:07 door Bas van de Steeg

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2025 10:27:45

Vincent Huisman

Vincent Huisman

05/01/2012 19:51:48
Quote Anchor link
Ik vindt de footer niks, die staat bij mij midden in het scherm.

Eddy B

Eddy B

05/01/2012 19:51:53
Quote Anchor link
Let vooral op je padding en margin, je kleurenschema en de look is wel aardig. En "COPYRIGHT (C) 2012 86.87.194.161:90" vind ik trouwens wel orgineel. :)

Jasper DS

Jasper DS

05/01/2012 19:52:10
Quote Anchor link
laat je site pas reviewen als hij volledig af is.
De footer staat bij mij niet volledig onderaan terwijl dit denk ik wel zou moeten.
Gewijzigd op 05/01/2012 19:53:10 door Jasper DS

Eddy B

Eddy B

05/01/2012 19:52:49
Quote Anchor link
Oja, en het lijkt héél erg op een free template.

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

05/01/2012 19:54:24
Quote Anchor link
Lol is geen free template :(
Idd die footer stond bij mij eerst onderaan maar toen ik net mee bezig was denk ergens een </div> perongelijk verwijdert.
Zal er even naar kijken.

Remco van Akker

Remco van Akker

05/01/2012 19:55:22
Quote Anchor link
Te simpel..
Het lijkt inderdaad te veel op een free template.

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

05/01/2012 19:57:15
Quote Anchor link
Remco van Akker op 05/01/2012 19:55:22:
Te simpel..
Het lijkt inderdaad te veel op een free template.

Door wat? lijkt het op een free template?
Bas v/d Steeg:
Gelukkig niet lang aan gewerkt ;-)
Gewijzigd op 05/01/2012 19:58:07 door Bas van de Steeg

Eddy B

Eddy B

05/01/2012 20:03:35
Quote Anchor link
In je <head> staat:

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />
<title>Overzicht gratis web templates - Download Free Web Templates</title>
<meta name="keywords" content="templates,template,free templates,gratis templates,download templates,download gratis template,download free templates,download free template,css templates" />
<meta name="description" content="Op deze pagina vindt u een overzicht van het grote aanbod aan templates die u geheel gratis kunt downloaden." />
<link rel="alternate" title="Free Templates RSS - Templates" type="application/rss+xml" href="http://free-templates.nl/rss/free_templates.php" />
<link rel="alternate" title="Free Templates RSS - Nieuws" type="application/rss+xml" href="http://free-templates.nl/rss/nieuws.php" />
<base href="http://free-templates.nl/" />

Dus ik ga net doen alsof je niet zei: "Lol is geen free template :(" en hoop dat je beter je best doet volgende keer. :)

Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/01/2012 20:04:14
Quote Anchor link
waarom is de link weggehaald? :-S

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

05/01/2012 20:04:34
Quote Anchor link
:-( je hebt me door :D

Eddy B

Eddy B

05/01/2012 20:04:41
Quote Anchor link
@Ozzie, geen idee: http://86.87.194.161:90/ alstu.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/01/2012 20:04:46
Quote Anchor link
+1 voor Eddy

Remco van Akker

Remco van Akker

05/01/2012 20:04:52
Quote Anchor link
Dat staat in je source...

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/01/2012 20:07:44
Quote Anchor link
En de CSS was weg...
Voortaan maar even print-screenen ;-)

Wouter J

Wouter J

05/01/2012 20:08:02
Quote Anchor link
Edit:
Ik ga geen moeite doen voor een gratis template, ga eerst zelf eens wat leren en dan pas een sitecheck aanvragen. Wij zitten hier toch geen kwartier te werken om een gratis template te bekritiseren?

En je had iets van 100 scripttalen staan. Het lijkt me niet dat je zoveel talen beheerst? Ga niet iemand voor de gek houden, maar laat gewoon zien wie je bent. Het internet is niet een fictieve wereld...
Je bent nog niet klaar voor een webdesign bureau, begin er dan ook niet aan. Er gaan echt maanden of jaren overheen. Ik zelf wou in het begin ook heel snel een bedrijf opzetten, maar dat heb ik ook niet gedaan. Ondertussen ben ik 4 jaar verder en heb ik nog steeds geen bedrijf. Het duurt echt lang voordat je je een volwaardige webdesigner mag noemen...

EDIT: Namens een moderator, deze berichten zijn niet aanvallend bedoelt maar zijn bedoelt om duidelijk te maken dat je nog niet klaar bent voor een eigen bedrijf.
Gewijzigd op 05/01/2012 20:18:26 door Wouter J

Jens erd

Jens erd

05/01/2012 20:10:12
Quote Anchor link
Remco van Akker op 05/01/2012 20:04:52:
Dat staat in je source...

De Ts heeft inmiddels deze regel geschrapt, maar geen rekening gehouden dat de website nu niet meer werkt ;-)

Eddy B

Eddy B

05/01/2012 20:25:36
Quote Anchor link
Ik ga me aansluiten bij Wouter, wat je doet kan eigenlijk gewoon niet. Je vraagt mensen tijd te investeren in een beoordeling en dan schotel je ze een free-template voor.

Het is wel amusing, maar denk in het vervolg beter na, je jaagt hiermee mensen tegen je in het harnas.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/01/2012 20:28:40
Quote Anchor link
Bas van de Steeg op 05/01/2012 20:04:34:
:-( je hebt me door :D

Nou, ga maar eens aan iedereen uitleggen dan waarom je ons een free template voorschotelt, vervolgens doet alsof je die zelf hebt gemaakt en deze ook nog eens door ons laat beoordelen.

Ik ben heel erg benieuwd naar je antwoord.

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

05/01/2012 20:33:32
Quote Anchor link
Wouter J op 05/01/2012 20:08:02:
Edit:
Ik ga geen moeite doen voor een gratis template, ga eerst zelf eens wat leren en dan pas een sitecheck aanvragen. Wij zitten hier toch geen kwartier te werken om een gratis template te bekritiseren?

En je had iets van 100 scripttalen staan. Het lijkt me niet dat je zoveel talen beheerst? Ga niet iemand voor de gek houden, maar laat gewoon zien wie je bent. Het internet is niet een fictieve wereld...
Je bent nog niet klaar voor een webdesign bureau, begin er dan ook niet aan. Er gaan echt maanden of jaren overheen. Ik zelf wou in het begin ook heel snel een bedrijf opzetten, maar dat heb ik ook niet gedaan. Ondertussen ben ik 4 jaar verder en heb ik nog steeds geen bedrijf. Het duurt echt lang voordat je je een volwaardige webdesigner mag noemen...

EDIT: Namens een moderator, deze berichten zijn niet aanvallend bedoelt maar zijn bedoelt om duidelijk te maken dat je nog niet klaar bent voor een eigen bedrijf.

BTW ik beheers
ASP.net
C# Sharp
C++
VB.NET
en html,css en php beetje.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/01/2012 20:34:21
Quote Anchor link
Graag antwoord op mijn vraag.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.