MijnSite

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

05/01/2012 19:49:50
Quote Anchor link
Deze layout heb ik vandeweek gemaakt.
Wou even weten wat jullie ervan vinden
BTW : De tekst is natuurlijk nog niet af en de links ook niet.
Hier de Link.
Hoop dat jullie het mooi vinden vond zelf wel goed gelukt voor een paar uurtjes scripten.

Update: Heb hem er even afgehaald kga namelijk nieuwe maken want heb eventjes bij free templates gekeken en lijkt er inderdaad beetje op wil geen simpele indruk wekken.
;-)
Gewijzigd op 05/01/2012 20:03:07 door Bas van de Steeg
 
PHP hulp

PHP hulp

21/05/2024 08:32:52
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

05/01/2012 19:51:48
Quote Anchor link
Ik vindt de footer niks, die staat bij mij midden in het scherm.
 
Eddy B

Eddy B

05/01/2012 19:51:53
Quote Anchor link
Let vooral op je padding en margin, je kleurenschema en de look is wel aardig. En "COPYRIGHT (C) 2012 86.87.194.161:90" vind ik trouwens wel orgineel. :)
 
Jasper DS

Jasper DS

05/01/2012 19:52:10
Quote Anchor link
laat je site pas reviewen als hij volledig af is.
De footer staat bij mij niet volledig onderaan terwijl dit denk ik wel zou moeten.
Gewijzigd op 05/01/2012 19:53:10 door Jasper DS
 
Eddy B

Eddy B

05/01/2012 19:52:49
Quote Anchor link
Oja, en het lijkt héél erg op een free template.
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

05/01/2012 19:54:24
Quote Anchor link
Lol is geen free template :(
Idd die footer stond bij mij eerst onderaan maar toen ik net mee bezig was denk ergens een </div> perongelijk verwijdert.
Zal er even naar kijken.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

05/01/2012 19:55:22
Quote Anchor link
Te simpel..
Het lijkt inderdaad te veel op een free template.
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

05/01/2012 19:57:15
Quote Anchor link
Remco van Akker op 05/01/2012 19:55:22:
Te simpel..
Het lijkt inderdaad te veel op een free template.


Door wat? lijkt het op een free template?
Bas v/d Steeg:
Gelukkig niet lang aan gewerkt ;-)
Gewijzigd op 05/01/2012 19:58:07 door Bas van de Steeg
 
Eddy B

Eddy B

05/01/2012 20:03:35
Quote Anchor link
In je <head> staat:

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />
<title>Overzicht gratis web templates - Download Free Web Templates</title>
<meta name="keywords" content="templates,template,free templates,gratis templates,download templates,download gratis template,download free templates,download free template,css templates" />
<meta name="description" content="Op deze pagina vindt u een overzicht van het grote aanbod aan templates die u geheel gratis kunt downloaden." />
<link rel="alternate" title="Free Templates RSS - Templates" type="application/rss+xml" href="http://free-templates.nl/rss/free_templates.php" />
<link rel="alternate" title="Free Templates RSS - Nieuws" type="application/rss+xml" href="http://free-templates.nl/rss/nieuws.php" />
<base href="http://free-templates.nl/" />


Dus ik ga net doen alsof je niet zei: "Lol is geen free template :(" en hoop dat je beter je best doet volgende keer. :)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/01/2012 20:04:14
Quote Anchor link
waarom is de link weggehaald? :-S
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

05/01/2012 20:04:34
Quote Anchor link
:-( je hebt me door :D
 
Eddy B

Eddy B

05/01/2012 20:04:41
Quote Anchor link
@Ozzie, geen idee: http://86.87.194.161:90/ alstu.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/01/2012 20:04:46
Quote Anchor link
+1 voor Eddy
 
Remco van Akker

Remco van Akker

05/01/2012 20:04:52
Quote Anchor link
<base href="http://free-templates.nl/" />
Dat staat in je source...
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/01/2012 20:07:44
Quote Anchor link
En de CSS was weg...
Voortaan maar even print-screenen ;-)
 
Wouter J

Wouter J

05/01/2012 20:08:02
Quote Anchor link
Edit:
Ik ga geen moeite doen voor een gratis template, ga eerst zelf eens wat leren en dan pas een sitecheck aanvragen. Wij zitten hier toch geen kwartier te werken om een gratis template te bekritiseren?


En je had iets van 100 scripttalen staan. Het lijkt me niet dat je zoveel talen beheerst? Ga niet iemand voor de gek houden, maar laat gewoon zien wie je bent. Het internet is niet een fictieve wereld...
Je bent nog niet klaar voor een webdesign bureau, begin er dan ook niet aan. Er gaan echt maanden of jaren overheen. Ik zelf wou in het begin ook heel snel een bedrijf opzetten, maar dat heb ik ook niet gedaan. Ondertussen ben ik 4 jaar verder en heb ik nog steeds geen bedrijf. Het duurt echt lang voordat je je een volwaardige webdesigner mag noemen...

EDIT: Namens een moderator, deze berichten zijn niet aanvallend bedoelt maar zijn bedoelt om duidelijk te maken dat je nog niet klaar bent voor een eigen bedrijf.
Gewijzigd op 05/01/2012 20:18:26 door Wouter J
 
Jens erd

Jens erd

05/01/2012 20:10:12
Quote Anchor link
Remco van Akker op 05/01/2012 20:04:52:
<base href="http://free-templates.nl/" />
Dat staat in je source...


De Ts heeft inmiddels deze regel geschrapt, maar geen rekening gehouden dat de website nu niet meer werkt ;-)
 
Eddy B

Eddy B

05/01/2012 20:25:36
Quote Anchor link
Ik ga me aansluiten bij Wouter, wat je doet kan eigenlijk gewoon niet. Je vraagt mensen tijd te investeren in een beoordeling en dan schotel je ze een free-template voor.

Het is wel amusing, maar denk in het vervolg beter na, je jaagt hiermee mensen tegen je in het harnas.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/01/2012 20:28:40
Quote Anchor link
Bas van de Steeg op 05/01/2012 20:04:34:
:-( je hebt me door :D

Nou, ga maar eens aan iedereen uitleggen dan waarom je ons een free template voorschotelt, vervolgens doet alsof je die zelf hebt gemaakt en deze ook nog eens door ons laat beoordelen.

Ik ben heel erg benieuwd naar je antwoord.
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

05/01/2012 20:33:32
Quote Anchor link
Wouter J op 05/01/2012 20:08:02:
Edit:
Ik ga geen moeite doen voor een gratis template, ga eerst zelf eens wat leren en dan pas een sitecheck aanvragen. Wij zitten hier toch geen kwartier te werken om een gratis template te bekritiseren?


En je had iets van 100 scripttalen staan. Het lijkt me niet dat je zoveel talen beheerst? Ga niet iemand voor de gek houden, maar laat gewoon zien wie je bent. Het internet is niet een fictieve wereld...
Je bent nog niet klaar voor een webdesign bureau, begin er dan ook niet aan. Er gaan echt maanden of jaren overheen. Ik zelf wou in het begin ook heel snel een bedrijf opzetten, maar dat heb ik ook niet gedaan. Ondertussen ben ik 4 jaar verder en heb ik nog steeds geen bedrijf. Het duurt echt lang voordat je je een volwaardige webdesigner mag noemen...

EDIT: Namens een moderator, deze berichten zijn niet aanvallend bedoelt maar zijn bedoelt om duidelijk te maken dat je nog niet klaar bent voor een eigen bedrijf.

BTW ik beheers
ASP.net
C# Sharp
C++
VB.NET
en html,css en php beetje.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/01/2012 20:34:21
Quote Anchor link
Graag antwoord op mijn vraag.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.