OnlineSoccerManager.nu
Hallo,
Maar ga ik naar: http://voetbal.s3.thahosting.nl/
Als ik naar een website ga wil ik niet graag ergens anders heen gestuurd worden.
De werking blijft wel hetzelfde alleen het staat niet professioneel. ( in mijn ogen ) Waarom blijf ik niet op: OnlineSoccerManager.nu,
Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/admin/domains/voetbal.s3.thahosting.nl/public_html/functions.php on line 107
En een heleboel op:
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/admin/domains/voetbal.s3.thahosting.nl/public_html/functions.php on line 53
Verder zitten er ook error's in het forum:
Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /home/admin/domains/voetbal.s3.thahosting.nl/public_html/forum/functions.php on line 42
Verder vind ik het wel een toffe en strakke site :-) Als ik op registreren klik, dan krijg ik de volgende error's:
- Je letter is aan de kleine kant (en ook wat saai, kijk bijvoorbeeld eens naar Google webfonts);
- De marge aan de linkerkant van de tekst is wat klein;
- De header zou ik op de vervolgpagina's kleiner maken, alleen op de Home zo groot;
- Mega-grote achtergrondplaat van 3,8 Mb, kleiner maken en dan bijvoorbeeld backstretch gebruiken, of op basis van media queries een kleinere achtergrond aanbieden;
- Verschillen in formuliervelden tussen Contact en Registreren (breedte van de knoppen);
- Foutmelding contact valt niet op en is wel heel sumier;
- Javascriptje met de systeemtijd van de client is niet de tijd van de server, tevens vraag ik me af wat de meerwaarde is van die klok? (kan iets te maken hebben met de tijden die in de manager gebruikt worden)
- De teksten op de site lopen niet allemaal even lekker en er staan fouten in; De dingen die mij opvallen:
Ik word als gebruiker heel erg verward mbt de naam van de site en de maker.
Ik ga naar onlinesoccermanager.nu : naam Online Soccer Manager?
Ik word doorgelinkt naar voetbal.s3.thahosting.nl Voetbal Server 3?
Nu kijk ik in de footer en zie ik:
OnlineSoccerManager is een onderdeel van ThaHosting.nl : ThaHosting is de maker?
Maar op advert.php staat het volgende:
Soccermania.nl is een project van 09media Alle zaken met betrekking tot adverteren lopen via 09media.
Wacht.. Is dit soccermania.nl van 09media? Ik dacht Online Soccer Manager van ThaHosting?
Registratie:
Maximaal 1 account per IP? Wat als een ander familielid ook wil spelen?
Foutmelding: ....Unable to open 'captcha.png' for writing: Permission denied...
Wat voor nut heeft captcha nu nog?
Footer:
Footer is erg onleesbaar
De bovenstaande tekst is bedoeld als feedback, niet bedoeld om je af te kraken. Naamgeving
Je gebruikt de naam Online Soccer Manager, waarschijnlijk zit daar al een copyright op en mag je deze naam niet gebruiken. Kijk dit even goed na!
Maar ga ik naar: http://voetbal.s3.thahosting.nl/
Als ik naar een website ga wil ik niet graag ergens anders heen gestuurd worden.
De werking blijft wel hetzelfde alleen het staat niet professioneel. ( in mijn ogen )
Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/admin/domains/voetbal.s3.thahosting.nl/public_html/functions.php on line 107
En een heleboel op:
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/admin/domains/voetbal.s3.thahosting.nl/public_html/functions.php on line 53
Verder zitten er ook error's in het forum:
Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /home/admin/domains/voetbal.s3.thahosting.nl/public_html/forum/functions.php on line 42
Verder vind ik het wel een toffe en strakke site :-)
Gewijzigd op 04/03/2013 08:51:48 door Jer paspoort
- Je letter is aan de kleine kant (en ook wat saai, kijk bijvoorbeeld eens naar Google webfonts);
- De marge aan de linkerkant van de tekst is wat klein;
- De header zou ik op de vervolgpagina's kleiner maken, alleen op de Home zo groot;
- Mega-grote achtergrondplaat van 3,8 Mb, kleiner maken en dan bijvoorbeeld backstretch gebruiken, of op basis van media queries een kleinere achtergrond aanbieden;
- Verschillen in formuliervelden tussen Contact en Registreren (breedte van de knoppen);
- Foutmelding contact valt niet op en is wel heel sumier;
- Javascriptje met de systeemtijd van de client is niet de tijd van de server, tevens vraag ik me af wat de meerwaarde is van die klok? (kan iets te maken hebben met de tijden die in de manager gebruikt worden)
- De teksten op de site lopen niet allemaal even lekker en er staan fouten in;
Grote/zware achtergrond zou ik ook aanpakken :) Wordt Google niet blij van.
Ik word als gebruiker heel erg verward mbt de naam van de site en de maker.
Ik ga naar onlinesoccermanager.nu : naam Online Soccer Manager?
Ik word doorgelinkt naar voetbal.s3.thahosting.nl Voetbal Server 3?
Nu kijk ik in de footer en zie ik:
OnlineSoccerManager is een onderdeel van ThaHosting.nl : ThaHosting is de maker?
Maar op advert.php staat het volgende:
Soccermania.nl is een project van 09media Alle zaken met betrekking tot adverteren lopen via 09media.
Wacht.. Is dit soccermania.nl van 09media? Ik dacht Online Soccer Manager van ThaHosting?
Registratie:
Maximaal 1 account per IP? Wat als een ander familielid ook wil spelen?
Foutmelding: ....Unable to open 'captcha.png' for writing: Permission denied...
Wat voor nut heeft captcha nu nog?
Footer:
Footer is erg onleesbaar
De bovenstaande tekst is bedoeld als feedback, niet bedoeld om je af te kraken.
Gewijzigd op 06/03/2013 13:50:42 door Jordi Kroon
Ik raad aan voor de mensen die zich willen registreren om vooral niet je eigen mail-adres op te geven, ik ontvang nu al aan een overdosis spam van ene "ThaHosting" en daarbij geaffilieerde sites van ThaHosting.