OnlineSoccerManager.nu

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Voor een opdrachtgever in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een programmeur. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op

Bekijk vacature »

C++ Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ben jij als software ontwikkelaar toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zoeken wij jou! Voor het maken van de procesbesturingssoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Ontwerpen, programmeren en testen van product aanpassingen; Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden, o.a. door middel van SCRUM; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Implementeren van nieuwe product

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

Back-end developer

Dit ga je doen Development d.m.v. XQuery, JSON/XML en REST API's; Ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform; Koppelingen maken met de NoSQL database; Testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten; Samenwerking met andere front- en back-end ontwikkelaars. Hier ga je werken Voor een vooruitstrevende organisatie binnen de zorg in Den Haag zijn wij opzoek naar een Back-end Developer die ervaring heeft met o.a.XQuery en Vue.JS of daarin graag zou willen ontwikkelen. Je zal ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform en koppelingen maken met de NoSQL database. Ook het testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten behoort tot jouw

Bekijk vacature »

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »
Xxx xxx

xxx xxx

03/03/2013 23:49:17
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een nieuwe website, wat is jullie mening daarover?:
http://www.onlinesoccermanager.nu
 
PHP hulp

PHP hulp

10/05/2024 10:56:29
 
Donny Wie weet

Donny Wie weet

04/03/2013 01:30:32
Quote Anchor link
Je gebruikt de naam Online Soccer Manager, waarschijnlijk zit daar al een copyright op en mag je deze naam niet gebruiken. Kijk dit even goed na!
 
Lex van der poel

lex van der poel

04/03/2013 07:28:50
Quote Anchor link
Waarom blijf ik niet op: OnlineSoccerManager.nu,
Maar ga ik naar: http://voetbal.s3.thahosting.nl/

Als ik naar een website ga wil ik niet graag ergens anders heen gestuurd worden.
De werking blijft wel hetzelfde alleen het staat niet professioneel. ( in mijn ogen )
 
Jer paspoort

Jer paspoort

04/03/2013 08:48:38
Quote Anchor link
Als ik op registreren klik, dan krijg ik de volgende error's:

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/admin/domains/voetbal.s3.thahosting.nl/public_html/functions.php on line 107

En een heleboel op:
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/admin/domains/voetbal.s3.thahosting.nl/public_html/functions.php on line 53

Verder zitten er ook error's in het forum:
Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /home/admin/domains/voetbal.s3.thahosting.nl/public_html/forum/functions.php on line 42

Verder vind ik het wel een toffe en strakke site :-)
Gewijzigd op 04/03/2013 08:51:48 door Jer paspoort
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

04/03/2013 10:09:40
Quote Anchor link
De dingen die mij opvallen:

- Je letter is aan de kleine kant (en ook wat saai, kijk bijvoorbeeld eens naar Google webfonts);
- De marge aan de linkerkant van de tekst is wat klein;
- De header zou ik op de vervolgpagina's kleiner maken, alleen op de Home zo groot;
- Mega-grote achtergrondplaat van 3,8 Mb, kleiner maken en dan bijvoorbeeld backstretch gebruiken, of op basis van media queries een kleinere achtergrond aanbieden;
- Verschillen in formuliervelden tussen Contact en Registreren (breedte van de knoppen);
- Foutmelding contact valt niet op en is wel heel sumier;
- Javascriptje met de systeemtijd van de client is niet de tijd van de server, tevens vraag ik me af wat de meerwaarde is van die klok? (kan iets te maken hebben met de tijden die in de manager gebruikt worden)
- De teksten op de site lopen niet allemaal even lekker en er staan fouten in;
 
Erik Jansen

Erik Jansen

06/03/2013 11:45:56
Quote Anchor link
Grote/zware achtergrond zou ik ook aanpakken :) Wordt Google niet blij van.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

06/03/2013 13:48:37
Quote Anchor link
Naamgeving
Ik word als gebruiker heel erg verward mbt de naam van de site en de maker.

Ik ga naar onlinesoccermanager.nu : naam Online Soccer Manager?
Ik word doorgelinkt naar voetbal.s3.thahosting.nl Voetbal Server 3?

Nu kijk ik in de footer en zie ik:
OnlineSoccerManager is een onderdeel van ThaHosting.nl : ThaHosting is de maker?

Maar op advert.php staat het volgende:
Soccermania.nl is een project van 09media Alle zaken met betrekking tot adverteren lopen via 09media.

Wacht.. Is dit soccermania.nl van 09media? Ik dacht Online Soccer Manager van ThaHosting?


Registratie:
Maximaal 1 account per IP? Wat als een ander familielid ook wil spelen?

Contact:
Foutmelding: ....Unable to open 'captcha.png' for writing: Permission denied...
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<input type="hidden" name="captcha_real" value="AAXU">

Wat voor nut heeft captcha nu nog?

Footer:
Footer is erg onleesbaar


De bovenstaande tekst is bedoeld als feedback, niet bedoeld om je af te kraken.
Gewijzigd op 06/03/2013 13:50:42 door Jordi Kroon
 
- Raoul -

- Raoul -

06/03/2013 18:25:03
Quote Anchor link
Ik raad aan voor de mensen die zich willen registreren om vooral niet je eigen mail-adres op te geven, ik ontvang nu al aan een overdosis spam van ene "ThaHosting" en daarbij geaffilieerde sites van ThaHosting.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.