Opmaakbalk maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

Leidinggevend Full Stack Developer

Hé jij, nieuwe Pinkcuber! Ga aan de slag bij Pinkcube, online leverancier van promotieartikelen! Een innovatieve organisatie waar extra stappen zetten voor klanten de normaalste zaak van de wereld is. Ambitieus zijn we ook. ‘Naoberschap’ staat bij Pinkcube hoog in het vaandel; we helpen elkaar en iedereen is welkom. Pinkcube is Great Place to Work Certified, erkend leerbedrijf, maatschappelijk betrokken partner van stichting Present en partner van CliniClowns. En misschien wel jouw nieuwe werkgever. Wij zoeken namelijk een enthousiaste: Leidinggevend Full Stack Developer (40 uur, medior/senior) Ben jij klaar om baanbrekende ideeën tot leven te brengen en deel uit te

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Junior Fullstack Developer

Functie omschrijving Heb jij je universitair diploma Informatica afgerond en ben jij op zoek naar een startersfunctie waar jouw ontwikkeling in een hoog vaandel staat? Voor een softwarebedrijf in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Junior Fullstack Developer. Je begint met een op maat gemaakte training om de kennis bij te spijkeren die jij nog mist. Uiteraard leer je het meeste tijdens je werk, maar de training geeft je hiervoor alvast de juiste handvatten. Je kunt het volgende verwachten! Jij ontwikkelt in technieken als Java, Javascript en SQL. Je werkt hierbij volgens de Agile/Scrum methode; Na het afronden van

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »
Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

21/12/2006 21:10:00
Quote Anchor link
Hallo,
Ik zou graag op men site een opmaakbalk onder alle tekstvakken willen hebben. Hoe kan ik die het beste maken en met welke functies erin.
Zouden jullie me willen helpen, omdat ik namelijk geen javascript ken. Of zijn er nog andere manieren.

Ik wil een niet zo uitgebreide, gewoon met standaard opmaak is goed. Als ik achteraf nog wat kan wijzigen, is het goed.

Grtzz Pieter

PHP hulp

PHP hulp

25/12/2024 14:33:58

Robert -

Robert -

21/12/2006 22:23:00
Quote Anchor link
Als je op google zoekt naar wysiwyg tuturial vindt je wel wat goede uitleg.
De eerste die ik daar aanklikte was erg duidelijk.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert -

21/12/2006 23:15:00
Quote Anchor link
tinyMCE
FCKEditor

Jens V

Jens V

21/12/2006 23:16:00
Quote Anchor link
Meestal snapte ik er geen zak van. Al die uitleg.. Is dat xml?
En hoe zet je zoiets binnen een php pagina:o

Adios!
Jens

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

22/12/2006 09:46:00
Quote Anchor link
Die uitleg is gewoon javascript. Dit vindt ik een duidelijke tut klik hier
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas

Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

22/12/2006 12:23:00
Quote Anchor link
hallo, alvast bedankt voor je reactie. Ga me eens bezig houden met dit uit te zoeken.

Grtzz Pieter

Willem Jan Z

Willem Jan Z

22/12/2006 12:45:00
Quote Anchor link
De kans dat het ook in andere Browsers dan IE gaat werken is niet zo groot.
Ik zelf gebruik voor simpele dingen het stukje uit Arjan zijn nieuwssysteem
Werkt echt heerlijk en in alle browsers.

Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

22/12/2006 12:57:00
Quote Anchor link
Deze balken die je kunt downloaden zijn echt te geavanceerd. En ik snap er niets van om er functies uit te smijten.

Ik ga eens kijken naar dat van Arjan

Grtzz Pieter

Willem Jan Z

Willem Jan Z

22/12/2006 15:20:00
Quote Anchor link
Het voordeel van TinyMCE en FCKeditor is dat je ze zo geavanceerd kan maken als je zelf wil. Je kan zelfs alleen bold aanzetten als je dat wilt. Nadeel is alleen, dat het vaak de laadtijd nogal vertraagd. Ookal heb je maar 1 knop. Maar misschien zijn daar oplossingen voor, dat zou ik niet weten...

Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

22/12/2006 18:32:00
Quote Anchor link
Hoe kun je verschillende dingen uitschakelen?

Willem Jan Z

Willem Jan Z

22/12/2006 18:35:00
Quote Anchor link
Staat heel duidelijk in de handleidingen:

Uit mijn hoofde:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<script type="text/javascript">
.tinymce_init {
    type: advanced;
    toolbar_1: 'bold,italic,underline';
}
</script>

Klopt waarschijnlijk niet veel van, maar zoiets was het...

Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

22/12/2006 18:42:00
Quote Anchor link
Ik heb eens gezocht.
@willmjan het klopt ongeveer
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
FCKConfig.ToolbarSets["Default"] = [
        ['Source','DocProps','-','Save','NewPage','Preview','-','Templates'],
        ['Cut','Copy','Paste','PasteText','PasteWord','-','Print','SpellCheck'],
        ['Undo','Redo','-','Find','Replace','-','SelectAll','RemoveFormat'],
        ['Bold','Italic','Underline','StrikeThrough','-','Subscript','Superscript'],
        ['OrderedList','UnorderedList','-','Outdent','Indent'],
        ['JustifyLeft','JustifyCenter','JustifyRight','JustifyFull'],
        ['Link','Unlink','Anchor'],
        ['Image','Flash','Table','Rule','Smiley','SpecialChar','UniversalKey'],
        ['Form','Checkbox','Radio','TextField','Textarea','Select','Button','ImageButton','HiddenField'],
        '/',
        ['Style','FontFormat','FontName','FontSize'],
        ['TextColor','BGColor'],
        ['About']

Het is zo

Willem Jan Z

Willem Jan Z

22/12/2006 18:43:00
Quote Anchor link
Dat is voor FCKeditor, ik gebruik zelf TinyMCE, vandaar mijn voorbeeld van Tiny :)

Robert Deiman

Robert Deiman

22/12/2006 19:59:00
Quote Anchor link
Ik ben aan het werken met een eigen "opmaakbalk" (zitten nog geen plaatjes in)

Maar ik denk dat je aan de bron wel genoeg hebt om er wat mee te kunnen. Het 2e tekstveld staat erin om te laten zien hoe de html die wordt getoond in de preview div.

Er zit geen PHP in, dus de bron kan je vinden op:

http://phphulp.robertdeiman.net/preview.php

Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

26/12/2006 19:10:00
Quote Anchor link
Nu zit ik nog met een probleem.
Ik sla mijn tekst op in mijn database. Normaal laat ik de UBB code er bij staan, maar nu met die FCKeditor zet hij alles in html in je pagina.
Hoe kan ik van html naar ubb gaan?
Want hij haalt alles uit de database en zet dit om naar html. Maar omdat het akl in html staat geeft hij een niets weer.

Grtzz Pieter

Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

27/12/2006 20:10:00
Quote Anchor link
*bump*

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.