Opmaakbalk maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als Lead developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van circa 23 software engineers. Als team werken jullie agile en zijn termen als Continuous Integration en Continuous Delivery dagelijkse koek. Jullie werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel klanten een totaal oplossing aan te kunnen bieden. Jij wordt verantwoordelijk voor complete projecten waarbij jij als verantwoordelijke zorgt dat het project op de juiste manier blijft draaien. Zo haal jij ook de requirements op bij de klant en kijk jij samen met het team en met de salesafdeling hoeveel uren hiervoor nodig zijn. Daarnaast stuur jij jouw

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »
Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

21/12/2006 21:10:00
Quote Anchor link
Hallo,
Ik zou graag op men site een opmaakbalk onder alle tekstvakken willen hebben. Hoe kan ik die het beste maken en met welke functies erin.
Zouden jullie me willen helpen, omdat ik namelijk geen javascript ken. Of zijn er nog andere manieren.

Ik wil een niet zo uitgebreide, gewoon met standaard opmaak is goed. Als ik achteraf nog wat kan wijzigen, is het goed.

Grtzz Pieter
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 06:17:29
 
Robert -

Robert -

21/12/2006 22:23:00
Quote Anchor link
Als je op google zoekt naar wysiwyg tuturial vindt je wel wat goede uitleg.
De eerste die ik daar aanklikte was erg duidelijk.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert -
 

21/12/2006 23:15:00
Quote Anchor link
tinyMCE
FCKEditor
 
Jens V

Jens V

21/12/2006 23:16:00
Quote Anchor link
Meestal snapte ik er geen zak van. Al die uitleg.. Is dat xml?
En hoe zet je zoiets binnen een php pagina:o

Adios!
Jens
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

22/12/2006 09:46:00
Quote Anchor link
Die uitleg is gewoon javascript. Dit vindt ik een duidelijke tut klik hier
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas
 
Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

22/12/2006 12:23:00
Quote Anchor link
hallo, alvast bedankt voor je reactie. Ga me eens bezig houden met dit uit te zoeken.

Grtzz Pieter
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

22/12/2006 12:45:00
Quote Anchor link
De kans dat het ook in andere Browsers dan IE gaat werken is niet zo groot.
Ik zelf gebruik voor simpele dingen het stukje uit Arjan zijn nieuwssysteem
Werkt echt heerlijk en in alle browsers.
 
Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

22/12/2006 12:57:00
Quote Anchor link
Deze balken die je kunt downloaden zijn echt te geavanceerd. En ik snap er niets van om er functies uit te smijten.

Ik ga eens kijken naar dat van Arjan

Grtzz Pieter
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

22/12/2006 15:20:00
Quote Anchor link
Het voordeel van TinyMCE en FCKeditor is dat je ze zo geavanceerd kan maken als je zelf wil. Je kan zelfs alleen bold aanzetten als je dat wilt. Nadeel is alleen, dat het vaak de laadtijd nogal vertraagd. Ookal heb je maar 1 knop. Maar misschien zijn daar oplossingen voor, dat zou ik niet weten...
 
Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

22/12/2006 18:32:00
Quote Anchor link
Hoe kun je verschillende dingen uitschakelen?
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

22/12/2006 18:35:00
Quote Anchor link
Staat heel duidelijk in de handleidingen:

Uit mijn hoofde:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<script type="text/javascript">
.tinymce_init {
    type: advanced;
    toolbar_1: 'bold,italic,underline';
}
</script>


Klopt waarschijnlijk niet veel van, maar zoiets was het...
 
Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

22/12/2006 18:42:00
Quote Anchor link
Ik heb eens gezocht.
@willmjan het klopt ongeveer
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
FCKConfig.ToolbarSets["Default"] = [
        ['Source','DocProps','-','Save','NewPage','Preview','-','Templates'],
        ['Cut','Copy','Paste','PasteText','PasteWord','-','Print','SpellCheck'],
        ['Undo','Redo','-','Find','Replace','-','SelectAll','RemoveFormat'],
        ['Bold','Italic','Underline','StrikeThrough','-','Subscript','Superscript'],
        ['OrderedList','UnorderedList','-','Outdent','Indent'],
        ['JustifyLeft','JustifyCenter','JustifyRight','JustifyFull'],
        ['Link','Unlink','Anchor'],
        ['Image','Flash','Table','Rule','Smiley','SpecialChar','UniversalKey'],
        ['Form','Checkbox','Radio','TextField','Textarea','Select','Button','ImageButton','HiddenField'],
        '/',
        ['Style','FontFormat','FontName','FontSize'],
        ['TextColor','BGColor'],
        ['About']


Het is zo
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

22/12/2006 18:43:00
Quote Anchor link
Dat is voor FCKeditor, ik gebruik zelf TinyMCE, vandaar mijn voorbeeld van Tiny :)
 
Robert Deiman

Robert Deiman

22/12/2006 19:59:00
Quote Anchor link
Ik ben aan het werken met een eigen "opmaakbalk" (zitten nog geen plaatjes in)

Maar ik denk dat je aan de bron wel genoeg hebt om er wat mee te kunnen. Het 2e tekstveld staat erin om te laten zien hoe de html die wordt getoond in de preview div.

Er zit geen PHP in, dus de bron kan je vinden op:

http://phphulp.robertdeiman.net/preview.php
 
Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

26/12/2006 19:10:00
Quote Anchor link
Nu zit ik nog met een probleem.
Ik sla mijn tekst op in mijn database. Normaal laat ik de UBB code er bij staan, maar nu met die FCKeditor zet hij alles in html in je pagina.
Hoe kan ik van html naar ubb gaan?
Want hij haalt alles uit de database en zet dit om naar html. Maar omdat het akl in html staat geeft hij een niets weer.

Grtzz Pieter
 
Pieter Boussaer

Pieter Boussaer

27/12/2006 20:10:00
Quote Anchor link
*bump*
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.