photoshop of??

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functie omschrijving Voor een software bedrijf in omgeving Breda zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het huidige team developers zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. De klanten van dit groeiende bedrijf zitten door heel Europa en jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Het samenstellen van de software op basis van de input vanuit de klant (T-SQL & C#.NET). Het bezoeken van klanten om de processen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het ontwerpen van databases met T-SQL als programmeer laag.

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

Oracle Apex developer

Bedrijfsomschrijving My client is a technology company based in Den Bosch, the Netherlands. They specialize in providing innovative software solutions to clients, and they are currently looking for an experienced Oracle Apex developer to join the IT team. Functieomschrijving As an Oracle Apex developer, you will be responsible for designing, developing, and maintaining web-based applications using Oracle Apex. You will work closely with project managers, business analysts, and other developers to ensure that clients' needs are met and that the software solutions are of the highest quality. Responsibilities: Design, develop, and maintain Oracle Apex applications. Work with project managers and

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Desertme(sander)

desertme(sander)

27/11/2007 10:23:00
Anchor link
welke programma's kun je gebruiken voor een site maken

ik weet van photoshop (die gebruik ik zelf) maar zijn er nog meer die redelijk worden gebruikt?

ik wil namelijk eens op papier zetten waarom ik photoshop zou aanschaffen(orgineel) of dat het mischien ook met een ander prog kan die misch geodkoper is

PHP hulp

PHP hulp

25/12/2024 21:51:41

Frank -

Frank -

27/11/2007 10:24:00
Anchor link
GIMP, kan zo'n beetje hetzelfde als PS maar is helemaal gratis.

Desertme(sander)

desertme(sander)

27/11/2007 10:28:00
Anchor link
wat zijn dan voordelen of nadelen

1 nadeel is naartuurlijk dat ie niet compatible is met illustrator enz.

maar heb je wat meer erover?

Frank -

Frank -

27/11/2007 10:33:00
Anchor link
Ik werk nauwelijks met grafische programma's, dat laat ik over aan anderen.

Blader eens door de handleiding (nl) om te zien of het aansluit bij jouw eisen.

GIMP kan overigens prima uit de voeten met PSD-files, wellicht dat je daarmee de aansluiting met Illustrator kunt maken. Ik heb geen idee hoe het compatible zou moeten zijn met Illustratrator, heb daar nooit mee gewerkt, ook niet vanuit PS.

Tex

Tex

27/11/2007 10:35:00
Anchor link
Macromedia Fireworks maar toch werk ik liever in Photoshop
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tex

Winkie

winkie

27/11/2007 10:44:00
Anchor link
Bestel op Adobe.com de trial-dvd van Design Premium, dan krijg je o.a. Photoshop en als klap op de vuurpijl nog Dreamweaver en Flash erbij! Allemaal gratis te gebruiken voor 30 dagen.
Daarna schaf je de boel aan (met een student-license, tenzij je met goud in de mond geboren bent).

@Tex; Fireworks is al een paar jaar van Adobe.
(en over Fireworks, die helaas niet in de Design Premium-versie zit, wel in de Web Premium; de render-engine van Fireworks zit vanaf CS3 ook in Dreamweaver. Gifjes maak je door SHIFT+CTRL+C te selecteren en kopieren vanuit Photoshop, en direct in Dreamweaver te plakken. Het scherm wat je dan krijgt gebruikt dezelfde opties die je anders in Fireworks ook zou krijgen. Voordeel van op deze manier werken tegenover Gifjes saven vanuit Photoshop: het bestandsformaat is veel kleiner!)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door winkie

Desertme(sander)

desertme(sander)

27/11/2007 10:54:00
Anchor link
@winkie
ja het probleem is dat ik geen student kan nemen anders had ik het gedaan toen ze bij ons op school waren kregen boven op de stundent license 30% korting.
maar hiermee mag ik geen commercieële doeleinde benaderen.
vandaar dat ik opzoek ben naar een vergelijking tussen photoshop en een gelijk soort prob wat goedkoper is. (ik heb nu namelijk ook al cs3 maar de trial is over een 15 dagen over dan heb ik een prob.

- Roland -

- Roland -

27/11/2007 11:05:00
Anchor link
de GIMP erg mooi programma ! kan haast alles wat Photoshop kan (nou ja behalve wat van de nieuwe CS3 truukjes)

Ik werk nog met 2.2 ga dus maar eens kijken wat er in 2.4 zit .....

www.gimp.org

Desertme(sander)

desertme(sander)

27/11/2007 11:13:00
Anchor link
ruud kun je mij misch kort en krachtig een paar redenen geven waarom ik gimp zou gebruiken ipv photoshop.?

- Roland -

- Roland -

27/11/2007 11:23:00
Anchor link
Omdat het gratis is en blijft, omdat er een community achter staat(en er verder aan werkt)
Omdat je alles kan wat je voor een website nodig hebt

Desertme(sander)

desertme(sander)

27/11/2007 11:27:00
Anchor link
GIF, JPEG, PNG, XPM, TIFF, TGA, MPEG, PS, PDF, PCX, BMP

het is alleen jammer dat het moeilijk compatible is met de design progs .
je bij deze altijd kwaliteits vermindering
maar klopt het gratis das zeker een voordeel.
mmhz ik kom er wel nog op terug ik ga het thuis wel ff testen.

Tex

Tex

27/11/2007 11:27:00
Anchor link
GIMP werkt voor mij niet door al die kleine venstertjes, is te onoverzichtelijk. Ik gebruik alleen GIMP op ubuntu als ik geen Windows tot mn beschikking heb.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tex

Frank -

Frank -

27/11/2007 11:39:00
Anchor link
Kwaliteits vermindering maakt voor het design van een website niet uit, daar gebruik je toch altijd al lage kwaliteit. Of maak jij soms achtergrondplaatjes van vele MB's groot? Ik mag hopen dat deze hooguit enkele tientallen KB's zijn en niet meer dan dat.

Desertme(sander)

desertme(sander)

27/11/2007 11:44:00
Anchor link
nee klopt maar ik doe webdesign en ook gewoon design. maar ik dat het grootste probleem de compabiliteit blijft dan.
verder zo te horen moet het voor webdesigning niet een verschil zijn. dus ik zal het ff gaan testen.

allenmaal thx voor snelle reacties

Wout van der Burg

Wout van der Burg

27/11/2007 11:47:00
Anchor link
Photoshop CS
GIMP
CorelDraw
Paintshop Pro
Adobe Fireworks
etc

Winkie

winkie

27/11/2007 12:15:00
Anchor link
TIFF en TGA kwaliteitsvermindering??

Misschien moet je je eerst even inlezen in deze formaten. In alle formaten... (gericht op die 'niet compatible met Illustrator-opmerking)

Koop gewoon Photoshop. Je bent er bekend mee, je hebt er blijkbaar geld voor, waarom zou je iets anders nemen? Het is een investering, die je dus terug verdient.

PHP erik

PHP erik

27/11/2007 12:26:00
Anchor link
Ik zie ook niet in waarom je GIMP zou nemen en geen Photoshop. Ik vind 'dat iets gratis is' geen argument als je er serieus mee bezig wil zijn. Iedereen gebruikt photoshop: designers, drukkerijen, tijdschriften, etc. Beetje dom om dan iets anders te gaan gebruiken, tenzij het 100% hobbymatig is.

Desertme(sander)

desertme(sander)

27/11/2007 12:29:00
Anchor link
en gratis is ook geen optie voor mij want gratis is ook geen service enz. geen zekerheid bla bla bla

nou ja zoiezo stuur ik liever nooit open documenten.

@winkie
ik heb ook nog geen argument gehoort waarom ik gimp zou gaan gebruiken.
ik wil het wel proberen maar dat merk ik vandeweek wel.

PHP erik

PHP erik

27/11/2007 12:34:00
Anchor link
GIMP heeft een community en is open source. Dus weldergelijk ook veel mensen die je kunnen helpen en het is niet commercieel: vaak gaat de ontwikkeling dan harder en zijn dingen beter dan hun grote concurrent. Verder is het cross-browser en hoef je je niet druk te maken om licentie. En je zal vast wel betaalde support of een supportcontract hebben, anders verdienen ze er niets op. Dus dat zijn allemaal argumenten. Conclusie: neem Photoshop ;)

Aaa Trump

aaa Trump

27/11/2007 12:39:00
Anchor link
Go for photoshop!

Des noods pak je van alle software de trail versie (kuch).
Ik vindt echt dat photoshop de echte power heeft!

Frank -

Frank -

27/11/2007 12:44:00
Anchor link
desertme(sander) schreef op 27.11.2007 12:29:
en gratis is ook geen optie voor mij want gratis is ook geen service enz. geen zekerheid bla bla bla
En hoeveel service krijg je bij Adobe? Niks
En hoeveel zekerheid heb je bij Adobe? Niks (er zijn genoeg grote bedrijven van de ene op de andere dag over de kop gegaan)

Wat betreft service en zekerheid kun je wellicht nog beter bij opensource software terecht dan bij commercieele bedrijven. Hun software is dichtgetimmerd en als kleine afnemer kun je geen enkele vuist maken om service te eisen.

Overigens is Photoshop een prachtig product en voor de professionele designer onmisbaar. Het is gewoon dé standaard in de designwereld. Uiteraard draaiend op een Mac...

Pagina: 1 2 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.