photoshop of??

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

PHP Web Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in de omgeving Roosendaal, zijn wij op zoek naar een PHP web developer met een aantal jaar werkervaring. Wil jij graag werken aan in-house software projecten voor diverse klanten? Voel jij je prettige in een klein team developers, waar jouw inbreng enorm gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van diverse applicaties. Dit kan de ene keer een online platform voor aanbiedingen zijn, en de andere keer een software pakket dat gebruikt wordt om interne processen te automatiseren. Het zijn stuk voor

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Laravel PHP Developer voor een leuk bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken; van A tot Z; Je hebt na de oplevering contact met de klant wanneer zij problemen ervaren; Je denkt mee over het verbeteren van de werkprocessen; Je denkt mee over softwareoplossingen; Je speelt in op de behoefte van de klant; Je houdt je bezig met het verbeteren, aanpassen en vernieuwen van de

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Desertme(sander)

desertme(sander)

27/11/2007 10:23:00
Anchor link
welke programma's kun je gebruiken voor een site maken

ik weet van photoshop (die gebruik ik zelf) maar zijn er nog meer die redelijk worden gebruikt?

ik wil namelijk eens op papier zetten waarom ik photoshop zou aanschaffen(orgineel) of dat het mischien ook met een ander prog kan die misch geodkoper is

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 01:03:44

Frank -

Frank -

27/11/2007 10:24:00
Anchor link
GIMP, kan zo'n beetje hetzelfde als PS maar is helemaal gratis.

Desertme(sander)

desertme(sander)

27/11/2007 10:28:00
Anchor link
wat zijn dan voordelen of nadelen

1 nadeel is naartuurlijk dat ie niet compatible is met illustrator enz.

maar heb je wat meer erover?

Frank -

Frank -

27/11/2007 10:33:00
Anchor link
Ik werk nauwelijks met grafische programma's, dat laat ik over aan anderen.

Blader eens door de handleiding (nl) om te zien of het aansluit bij jouw eisen.

GIMP kan overigens prima uit de voeten met PSD-files, wellicht dat je daarmee de aansluiting met Illustrator kunt maken. Ik heb geen idee hoe het compatible zou moeten zijn met Illustratrator, heb daar nooit mee gewerkt, ook niet vanuit PS.

Tex

Tex

27/11/2007 10:35:00
Anchor link
Macromedia Fireworks maar toch werk ik liever in Photoshop
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tex

Winkie

winkie

27/11/2007 10:44:00
Anchor link
Bestel op Adobe.com de trial-dvd van Design Premium, dan krijg je o.a. Photoshop en als klap op de vuurpijl nog Dreamweaver en Flash erbij! Allemaal gratis te gebruiken voor 30 dagen.
Daarna schaf je de boel aan (met een student-license, tenzij je met goud in de mond geboren bent).

@Tex; Fireworks is al een paar jaar van Adobe.
(en over Fireworks, die helaas niet in de Design Premium-versie zit, wel in de Web Premium; de render-engine van Fireworks zit vanaf CS3 ook in Dreamweaver. Gifjes maak je door SHIFT+CTRL+C te selecteren en kopieren vanuit Photoshop, en direct in Dreamweaver te plakken. Het scherm wat je dan krijgt gebruikt dezelfde opties die je anders in Fireworks ook zou krijgen. Voordeel van op deze manier werken tegenover Gifjes saven vanuit Photoshop: het bestandsformaat is veel kleiner!)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door winkie

Desertme(sander)

desertme(sander)

27/11/2007 10:54:00
Anchor link
@winkie
ja het probleem is dat ik geen student kan nemen anders had ik het gedaan toen ze bij ons op school waren kregen boven op de stundent license 30% korting.
maar hiermee mag ik geen commercieële doeleinde benaderen.
vandaar dat ik opzoek ben naar een vergelijking tussen photoshop en een gelijk soort prob wat goedkoper is. (ik heb nu namelijk ook al cs3 maar de trial is over een 15 dagen over dan heb ik een prob.

- Roland -

- Roland -

27/11/2007 11:05:00
Anchor link
de GIMP erg mooi programma ! kan haast alles wat Photoshop kan (nou ja behalve wat van de nieuwe CS3 truukjes)

Ik werk nog met 2.2 ga dus maar eens kijken wat er in 2.4 zit .....

www.gimp.org

Desertme(sander)

desertme(sander)

27/11/2007 11:13:00
Anchor link
ruud kun je mij misch kort en krachtig een paar redenen geven waarom ik gimp zou gebruiken ipv photoshop.?

- Roland -

- Roland -

27/11/2007 11:23:00
Anchor link
Omdat het gratis is en blijft, omdat er een community achter staat(en er verder aan werkt)
Omdat je alles kan wat je voor een website nodig hebt

Desertme(sander)

desertme(sander)

27/11/2007 11:27:00
Anchor link
GIF, JPEG, PNG, XPM, TIFF, TGA, MPEG, PS, PDF, PCX, BMP

het is alleen jammer dat het moeilijk compatible is met de design progs .
je bij deze altijd kwaliteits vermindering
maar klopt het gratis das zeker een voordeel.
mmhz ik kom er wel nog op terug ik ga het thuis wel ff testen.

Tex

Tex

27/11/2007 11:27:00
Anchor link
GIMP werkt voor mij niet door al die kleine venstertjes, is te onoverzichtelijk. Ik gebruik alleen GIMP op ubuntu als ik geen Windows tot mn beschikking heb.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tex

Frank -

Frank -

27/11/2007 11:39:00
Anchor link
Kwaliteits vermindering maakt voor het design van een website niet uit, daar gebruik je toch altijd al lage kwaliteit. Of maak jij soms achtergrondplaatjes van vele MB's groot? Ik mag hopen dat deze hooguit enkele tientallen KB's zijn en niet meer dan dat.

Desertme(sander)

desertme(sander)

27/11/2007 11:44:00
Anchor link
nee klopt maar ik doe webdesign en ook gewoon design. maar ik dat het grootste probleem de compabiliteit blijft dan.
verder zo te horen moet het voor webdesigning niet een verschil zijn. dus ik zal het ff gaan testen.

allenmaal thx voor snelle reacties

Wout van der Burg

Wout van der Burg

27/11/2007 11:47:00
Anchor link
Photoshop CS
GIMP
CorelDraw
Paintshop Pro
Adobe Fireworks
etc

Winkie

winkie

27/11/2007 12:15:00
Anchor link
TIFF en TGA kwaliteitsvermindering??

Misschien moet je je eerst even inlezen in deze formaten. In alle formaten... (gericht op die 'niet compatible met Illustrator-opmerking)

Koop gewoon Photoshop. Je bent er bekend mee, je hebt er blijkbaar geld voor, waarom zou je iets anders nemen? Het is een investering, die je dus terug verdient.

PHP erik

PHP erik

27/11/2007 12:26:00
Anchor link
Ik zie ook niet in waarom je GIMP zou nemen en geen Photoshop. Ik vind 'dat iets gratis is' geen argument als je er serieus mee bezig wil zijn. Iedereen gebruikt photoshop: designers, drukkerijen, tijdschriften, etc. Beetje dom om dan iets anders te gaan gebruiken, tenzij het 100% hobbymatig is.

Desertme(sander)

desertme(sander)

27/11/2007 12:29:00
Anchor link
en gratis is ook geen optie voor mij want gratis is ook geen service enz. geen zekerheid bla bla bla

nou ja zoiezo stuur ik liever nooit open documenten.

@winkie
ik heb ook nog geen argument gehoort waarom ik gimp zou gaan gebruiken.
ik wil het wel proberen maar dat merk ik vandeweek wel.

PHP erik

PHP erik

27/11/2007 12:34:00
Anchor link
GIMP heeft een community en is open source. Dus weldergelijk ook veel mensen die je kunnen helpen en het is niet commercieel: vaak gaat de ontwikkeling dan harder en zijn dingen beter dan hun grote concurrent. Verder is het cross-browser en hoef je je niet druk te maken om licentie. En je zal vast wel betaalde support of een supportcontract hebben, anders verdienen ze er niets op. Dus dat zijn allemaal argumenten. Conclusie: neem Photoshop ;)

Aaa Trump

aaa Trump

27/11/2007 12:39:00
Anchor link
Go for photoshop!

Des noods pak je van alle software de trail versie (kuch).
Ik vindt echt dat photoshop de echte power heeft!

Frank -

Frank -

27/11/2007 12:44:00
Anchor link
desertme(sander) schreef op 27.11.2007 12:29:
en gratis is ook geen optie voor mij want gratis is ook geen service enz. geen zekerheid bla bla bla
En hoeveel service krijg je bij Adobe? Niks
En hoeveel zekerheid heb je bij Adobe? Niks (er zijn genoeg grote bedrijven van de ene op de andere dag over de kop gegaan)

Wat betreft service en zekerheid kun je wellicht nog beter bij opensource software terecht dan bij commercieele bedrijven. Hun software is dichtgetimmerd en als kleine afnemer kun je geen enkele vuist maken om service te eisen.

Overigens is Photoshop een prachtig product en voor de professionele designer onmisbaar. Het is gewoon dé standaard in de designwereld. Uiteraard draaiend op een Mac...

Pagina: 1 2 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.