photoshop of??

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Desertme(sander)

desertme(sander)

27/11/2007 10:23:00
Anchor link
welke programma's kun je gebruiken voor een site maken

ik weet van photoshop (die gebruik ik zelf) maar zijn er nog meer die redelijk worden gebruikt?

ik wil namelijk eens op papier zetten waarom ik photoshop zou aanschaffen(orgineel) of dat het mischien ook met een ander prog kan die misch geodkoper is
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 02:30:55
 
Frank -

Frank -

27/11/2007 10:24:00
Anchor link
GIMP, kan zo'n beetje hetzelfde als PS maar is helemaal gratis.
 
Desertme(sander)

desertme(sander)

27/11/2007 10:28:00
Anchor link
wat zijn dan voordelen of nadelen

1 nadeel is naartuurlijk dat ie niet compatible is met illustrator enz.

maar heb je wat meer erover?
 
Frank -

Frank -

27/11/2007 10:33:00
Anchor link
Ik werk nauwelijks met grafische programma's, dat laat ik over aan anderen.

Blader eens door de handleiding (nl) om te zien of het aansluit bij jouw eisen.

GIMP kan overigens prima uit de voeten met PSD-files, wellicht dat je daarmee de aansluiting met Illustrator kunt maken. Ik heb geen idee hoe het compatible zou moeten zijn met Illustratrator, heb daar nooit mee gewerkt, ook niet vanuit PS.
 
Tex

Tex

27/11/2007 10:35:00
Anchor link
Macromedia Fireworks maar toch werk ik liever in Photoshop
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tex
 
Winkie

winkie

27/11/2007 10:44:00
Anchor link
Bestel op Adobe.com de trial-dvd van Design Premium, dan krijg je o.a. Photoshop en als klap op de vuurpijl nog Dreamweaver en Flash erbij! Allemaal gratis te gebruiken voor 30 dagen.
Daarna schaf je de boel aan (met een student-license, tenzij je met goud in de mond geboren bent).

@Tex; Fireworks is al een paar jaar van Adobe.
(en over Fireworks, die helaas niet in de Design Premium-versie zit, wel in de Web Premium; de render-engine van Fireworks zit vanaf CS3 ook in Dreamweaver. Gifjes maak je door SHIFT+CTRL+C te selecteren en kopieren vanuit Photoshop, en direct in Dreamweaver te plakken. Het scherm wat je dan krijgt gebruikt dezelfde opties die je anders in Fireworks ook zou krijgen. Voordeel van op deze manier werken tegenover Gifjes saven vanuit Photoshop: het bestandsformaat is veel kleiner!)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door winkie
 
Desertme(sander)

desertme(sander)

27/11/2007 10:54:00
Anchor link
@winkie
ja het probleem is dat ik geen student kan nemen anders had ik het gedaan toen ze bij ons op school waren kregen boven op de stundent license 30% korting.
maar hiermee mag ik geen commercieële doeleinde benaderen.
vandaar dat ik opzoek ben naar een vergelijking tussen photoshop en een gelijk soort prob wat goedkoper is. (ik heb nu namelijk ook al cs3 maar de trial is over een 15 dagen over dan heb ik een prob.
 
- Roland -

- Roland -

27/11/2007 11:05:00
Anchor link
de GIMP erg mooi programma ! kan haast alles wat Photoshop kan (nou ja behalve wat van de nieuwe CS3 truukjes)

Ik werk nog met 2.2 ga dus maar eens kijken wat er in 2.4 zit .....

www.gimp.org
 
Desertme(sander)

desertme(sander)

27/11/2007 11:13:00
Anchor link
ruud kun je mij misch kort en krachtig een paar redenen geven waarom ik gimp zou gebruiken ipv photoshop.?
 
- Roland -

- Roland -

27/11/2007 11:23:00
Anchor link
Omdat het gratis is en blijft, omdat er een community achter staat(en er verder aan werkt)
Omdat je alles kan wat je voor een website nodig hebt
 
Desertme(sander)

desertme(sander)

27/11/2007 11:27:00
Anchor link
GIF, JPEG, PNG, XPM, TIFF, TGA, MPEG, PS, PDF, PCX, BMP

het is alleen jammer dat het moeilijk compatible is met de design progs .
je bij deze altijd kwaliteits vermindering
maar klopt het gratis das zeker een voordeel.
mmhz ik kom er wel nog op terug ik ga het thuis wel ff testen.
 
Tex

Tex

27/11/2007 11:27:00
Anchor link
GIMP werkt voor mij niet door al die kleine venstertjes, is te onoverzichtelijk. Ik gebruik alleen GIMP op ubuntu als ik geen Windows tot mn beschikking heb.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tex
 
Frank -

Frank -

27/11/2007 11:39:00
Anchor link
Kwaliteits vermindering maakt voor het design van een website niet uit, daar gebruik je toch altijd al lage kwaliteit. Of maak jij soms achtergrondplaatjes van vele MB's groot? Ik mag hopen dat deze hooguit enkele tientallen KB's zijn en niet meer dan dat.
 
Desertme(sander)

desertme(sander)

27/11/2007 11:44:00
Anchor link
nee klopt maar ik doe webdesign en ook gewoon design. maar ik dat het grootste probleem de compabiliteit blijft dan.
verder zo te horen moet het voor webdesigning niet een verschil zijn. dus ik zal het ff gaan testen.

allenmaal thx voor snelle reacties
 
Wout van der Burg

Wout van der Burg

27/11/2007 11:47:00
Anchor link
Photoshop CS
GIMP
CorelDraw
Paintshop Pro
Adobe Fireworks
etc
 
Winkie

winkie

27/11/2007 12:15:00
Anchor link
TIFF en TGA kwaliteitsvermindering??

Misschien moet je je eerst even inlezen in deze formaten. In alle formaten... (gericht op die 'niet compatible met Illustrator-opmerking)

Koop gewoon Photoshop. Je bent er bekend mee, je hebt er blijkbaar geld voor, waarom zou je iets anders nemen? Het is een investering, die je dus terug verdient.
 
PHP erik

PHP erik

27/11/2007 12:26:00
Anchor link
Ik zie ook niet in waarom je GIMP zou nemen en geen Photoshop. Ik vind 'dat iets gratis is' geen argument als je er serieus mee bezig wil zijn. Iedereen gebruikt photoshop: designers, drukkerijen, tijdschriften, etc. Beetje dom om dan iets anders te gaan gebruiken, tenzij het 100% hobbymatig is.
 
Desertme(sander)

desertme(sander)

27/11/2007 12:29:00
Anchor link
en gratis is ook geen optie voor mij want gratis is ook geen service enz. geen zekerheid bla bla bla

nou ja zoiezo stuur ik liever nooit open documenten.

@winkie
ik heb ook nog geen argument gehoort waarom ik gimp zou gaan gebruiken.
ik wil het wel proberen maar dat merk ik vandeweek wel.
 
PHP erik

PHP erik

27/11/2007 12:34:00
Anchor link
GIMP heeft een community en is open source. Dus weldergelijk ook veel mensen die je kunnen helpen en het is niet commercieel: vaak gaat de ontwikkeling dan harder en zijn dingen beter dan hun grote concurrent. Verder is het cross-browser en hoef je je niet druk te maken om licentie. En je zal vast wel betaalde support of een supportcontract hebben, anders verdienen ze er niets op. Dus dat zijn allemaal argumenten. Conclusie: neem Photoshop ;)
 
Aaa Trump

aaa Trump

27/11/2007 12:39:00
Anchor link
Go for photoshop!

Des noods pak je van alle software de trail versie (kuch).
Ik vindt echt dat photoshop de echte power heeft!
 
Frank -

Frank -

27/11/2007 12:44:00
Anchor link
desertme(sander) schreef op 27.11.2007 12:29:
en gratis is ook geen optie voor mij want gratis is ook geen service enz. geen zekerheid bla bla bla
En hoeveel service krijg je bij Adobe? Niks
En hoeveel zekerheid heb je bij Adobe? Niks (er zijn genoeg grote bedrijven van de ene op de andere dag over de kop gegaan)

Wat betreft service en zekerheid kun je wellicht nog beter bij opensource software terecht dan bij commercieele bedrijven. Hun software is dichtgetimmerd en als kleine afnemer kun je geen enkele vuist maken om service te eisen.

Overigens is Photoshop een prachtig product en voor de professionele designer onmisbaar. Het is gewoon dé standaard in de designwereld. Uiteraard draaiend op een Mac...
 

Pagina: 1 2 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.