[Photoshop] Opvallende pixels weghalen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Laravel Developer

Functie omschrijving Voor een gave organisatie in de buurt van Den Bosch zoek ik een PHP developer. Het is van belang dat je kennis/ervaring hebt met het framework Laravel. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Andere taken zijn onder andere: documentatie schrijven over applicaties/uitleg geven over software en applicaties/ klantcontact over bestaande applicaties/applicaties optimaliseren. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van Den Bosch en is een klein bedrijf. Er werken circa

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Cobol Applicati

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 7 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: In de applicatie ETM zijn nu de inningsvoorzieningen voor ongeveer 25 aangifte- en aanslagmiddelen opgenomen. ETM is een extern aangeschafte service en het huidige contract met leverancier Oracle loopt af op 31-12-2022. Het programma uitfaseren ETM heeft als doel om vervanging te realiseren waarmee alle nu in gebruik zijnde ETM ondersteuning wordt overgenomen in nieuwe Inningsvoorzieningen om de continuïteit van de inningsprocessen te waarborgen. Eén van de inningsvoorzieningen die voor het einde van 31-12-2022

Bekijk vacature »

OutSystems developer

Dit ga je doen Klanten adviseren over de mogelijkheden van OutSystems; OutSystems oplossingen ontwikkelen en implementeren; Stakeholdermanagement; Kennis en expertise up to date houden en delen met het team. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Amsterdam, is een innovatieve dienstverlener die zich richt op grote corporates in verschillende sectoren. Doordat je bij veel verschillende klanten aan de slag zal gaan is geen enkel project hetzelfde. De organisatie kenmerkt zich door hoge mate van professionaliteit en innovatieve oplossingen. In de rol van OutSystems developer zal jij verschillende grote klanten helpen om efficiënte OutSystems oplossingen te ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »
Raymond ---

Raymond ---

18/02/2007 16:15:00
Quote Anchor link
Vorige vraag::
Ik heb deze afbeelding: Afbeelding. (Ja... idd is van publisher, maar dat was een eis van 'de klant') Maar je ziet dat je op de randen van de golven heel goed de pixels ziet. Hoe kan ik dat oplossen (Ik heb het .psd document gewoon)? Of hoe kan ik het overnieuw maken? Want het lukt mij niet om mooie golfen te maken in Photoshop.

Misschien een beetje vaag, ik hoop dat jullie het begrijpen.

Het is me gelukt:
Afbeelding

Dit is goed als background. Alleen nu kom ik op het volgende:
Ik vind de witte achtergrond niet echt mooi er bij. De kleuren va de golfen mag ik niet veranderen. Heeft iemand enig idee welke kleur ik de achtergrond zal doen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 
PHP hulp

PHP hulp

31/05/2024 21:07:44
 
Nick Mulder

Nick Mulder

18/02/2007 16:30:00
Quote Anchor link
Blur-tool, dat ding met de water druppelAfbeelding

Of met de magic wand tool en dan feather... maargoed dat is miss. niet echt handig...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nick Mulder
 
Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

18/02/2007 16:55:00
Quote Anchor link
of een outer glow van 2px
 
Raymond ---

Raymond ---

18/02/2007 17:06:00
Quote Anchor link
Bedankt voor jullie reacties,
@YPM Werkt inderdaad wel maar, ik moet een echte afscheiding hebben tussen de golf en de achtergrond. Nu is het een beetje wazig. Misschien zijn dat wel te veel eisen...

@Leroy Ik doe outerglow opticy: 75%/100% (maakt niet veel uit in het resultaat) size: 2px kleur: zelfde als golf

Dus: Iemand nog een ander idee?
 
Arend a

Arend a

18/02/2007 17:16:00
Quote Anchor link
zulk soort tekeningen ben je het beste af met illustrator: gewoon netjes de lijnen tekenen, en je hebt een 100% scherpe lijn, hoe ver je ook inzoomed. Even omzetten naar jpegen je zit gebakken.
 
Raymond ---

Raymond ---

18/02/2007 17:26:00
Quote Anchor link
Ok, ik zal even een trial van Illustrator gaan downloaden.
 
Raymond ---

Raymond ---

21/02/2007 18:27:00
Quote Anchor link
BUMP...
Ik ben nu een paar dagen met Illustrator aan het prutsen, maar het lukt niet echt... Hoe zou ik het het beste kunnen aanpakken? Ik kan namelijk niet echt goed tekenen met de muis.
 
Nick Mulder

Nick Mulder

21/02/2007 18:32:00
Quote Anchor link
Polygonal selection? ff enorm veel polygonen selecteren en dan fill?
 
Leo

Leo

21/02/2007 19:18:00
Quote Anchor link
Pen tool, dan kan je in 1-2-3 dat soort golfjes tekeken :)
 
Aaa Trump

aaa Trump

21/02/2007 19:35:00
Quote Anchor link
Pick up your gum and just gumm xD

Gum gewoon die randjes weg (of maak eerst een rand van 5px)
 
Tim

tim

21/02/2007 19:45:00
Quote Anchor link
sample de kleur van het midden,, doe die als bg color

magic select, het midden delete dat dan. dan schiet je nog nix op behalve dat je hetzelfde in 2 layers heb..

dat gele stuk en rode stuk via select en cut paste ff in 2 layers verdelen.

100% opacity - normal - 6 pix outer glow aan de gele, verandere dan ook de kleur ff goed,

en doe dat ook met de roode.
 
Raymond ---

Raymond ---

22/02/2007 19:21:00
Quote Anchor link
Het is me gelukt:
Afbeelding

Dit is goed als background. Alleen nu kom ik op het volgende:
Ik vind de witte achtergrond niet echt mooi er bij. De kleuren va de golfen mag ik niet veranderen. Heeft iemand enig idee welke kleur ik de achtergrond zal doen?
 
Raymond ---

Raymond ---

23/02/2007 19:41:00
Quote Anchor link
bump...
 
Aaa Trump

aaa Trump

23/02/2007 19:53:00
Quote Anchor link
pak je toverstaf, selecteer het wittenblok, maak er een layer TADA!
 
Raymond ---

Raymond ---

23/02/2007 22:19:00
Quote Anchor link
Het is al een layer (gewoon als psd opgeslagen ;) ) Ik vroeg me alleen af of jullie nog een goede kleur wisten om daar voor te gebruiken. Ik zit al een tijdje te denken wat ik zal moeten doen. Het gaat dus om de kleur tussen de golfen (de achtergrond die tegen de tekst moet afsteken). De kleuren van de golfen mogen namelijk niet veranderd worden.
 
Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

23/02/2007 23:22:00
Quote Anchor link
wat dacht je van licht-oranje??
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.