[php] MPgamer is op zoek!
MPgamer is het nieuwe project van een ervaren community crew. Na het succesvolle cs-zone.nl, dat in korte tijd was uitgegroeid tot 1 van de grootste en succesvolste counter-strike community’s van Nederland, is het tijd voor wat nieuws.
We zijn op zoek naar iemand met verstand van php, met veel tijd, die onze vaste php coder kan ondersteunen en helpen bij het tot strand brengen van de nieuwe website.
Wij zijn dus opzoek naar een tweede coder, welke onze zelf ontwikkelde "hcore" (hieronder beschreven) wilt bijwerken.
Het is dus belangrijk dat je goed kunt samenwerken met iemand.
* hcore is een modulaire opzet die het mogelijk maakt om verschillende modules eenvoudig te draaien, de structuur van hcore maakt het mogelijk om binnen de website via 1 simpele handeling bijvoorbeeld alle rechtenaan te spreken. Het is geprogrammeerd volgens een OOP principe (Object Oriented Programming) en zal dus via objecten/classes aangeroepen/gestuurd worden, voorbeeld van een aanroep:
$myresults= $core->db->db_fetch_smarty('SELECT * FROM users');
$core->tp->assign('users',$myresults);
Dit project is vooral als hobby maar we laten je natuurlijk niet met lege handen. Naast de leuke ervaring en naamsbekendheid zijn er nog wat
leukigheidjes zoals een powerball, een bezoek aan een datacenter, vrijkaartjes voor bekende lan party’s, toegang tot een dedicated server, uitstapjes en veel veel meer!
Met vriendelijke groet,
Robert
www.mpgamer.nl
[email protected]
Gewijzigd op 29/12/2004 21:57:00 door Robert
gaap...
The:
gaap...
Mijn reactie is ook vrij zinloos, maar de jouwe slaat toch echt alles... :-/ En ik dacht dat ik soms domme reacties gaf.... :-/
Dus is een appel met een peer vergelijken :P..
als ik nog mod was geweest had ik dit topic verwijderd!
Oké, sorry maar ik zat me een beetje te vervelen.
ik heb wel intresse alleen niet zo veel tijd....
wat is dit voor kansloze oproep robert..?
als je dan in google search machine mpgamer intoetst zie je waar die allemaal spamt die kansloze nerd