[php] MPgamer is op zoek!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Robert

robert

23/12/2004 23:02:00
Quote Anchor link
MPgamer is op zoek!

MPgamer is het nieuwe project van een ervaren community crew. Na het succesvolle cs-zone.nl, dat in korte tijd was uitgegroeid tot 1 van de grootste en succesvolste counter-strike community’s van Nederland, is het tijd voor wat nieuws.

We zijn op zoek naar iemand met verstand van php, met veel tijd, die onze vaste php coder kan ondersteunen en helpen bij het tot strand brengen van de nieuwe website.

Wij zijn dus opzoek naar een tweede coder, welke onze zelf ontwikkelde "hcore" (hieronder beschreven) wilt bijwerken.
Het is dus belangrijk dat je goed kunt samenwerken met iemand.

* hcore is een modulaire opzet die het mogelijk maakt om verschillende modules eenvoudig te draaien, de structuur van hcore maakt het mogelijk om binnen de website via 1 simpele handeling bijvoorbeeld alle rechtenaan te spreken. Het is geprogrammeerd volgens een OOP principe (Object Oriented Programming) en zal dus via objecten/classes aangeroepen/gestuurd worden, voorbeeld van een aanroep:

$myresults= $core->db->db_fetch_smarty('SELECT * FROM users');
$core->tp->assign('users',$myresults);

Dit project is vooral als hobby maar we laten je natuurlijk niet met lege handen. Naast de leuke ervaring en naamsbekendheid zijn er nog wat
leukigheidjes zoals een powerball, een bezoek aan een datacenter, vrijkaartjes voor bekende lan party’s, toegang tot een dedicated server, uitstapjes en veel veel meer!

Met vriendelijke groet,
Robert

www.mpgamer.nl
[email protected]
Gewijzigd op 29/12/2004 21:57:00 door Robert
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 14:14:55
 
The Don

The Don

23/12/2004 23:04:00
Quote Anchor link
gaap...
 
Alfred -

Alfred -

23/12/2004 23:14:00
Quote Anchor link
The:
gaap...


Mijn reactie is ook vrij zinloos, maar de jouwe slaat toch echt alles... :-/ En ik dacht dat ik soms domme reacties gaf.... :-/
 
Jorik

Jorik

24/12/2004 10:43:00
Quote Anchor link
Maar rafael er is een verschil tussen The Don en jou, the don is vrij nieuw, naja, laat dat vrij maar weg, en jij bent een veel oudere gebruiker..

Dus is een appel met een peer vergelijken :P..
 
Web Smile

Web Smile

24/12/2004 12:19:00
Quote Anchor link
zo, ik heb toch maar de moeite gedaan om dat kant en klare reclame-bericht te lezen van Robert die zich dus alleen maar aangemeld heeft om dit rond te spammen...


als ik nog mod was geweest had ik dit topic verwijderd!
 
The Don

The Don

24/12/2004 13:43:00
Quote Anchor link
Oké, sorry maar ik zat me een beetje te vervelen.
 
Niek s

niek s

24/12/2004 18:57:00
Quote Anchor link
ik heb wel intresse alleen niet zo veel tijd....
 

29/12/2004 21:49:00
Quote Anchor link
wat is dit voor kansloze oproep robert..?
 

29/12/2004 21:50:00
Quote Anchor link
als je dan in google search machine mpgamer intoetst zie je waar die allemaal spamt die kansloze nerd
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.