profiel pagina.. Hulp?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

As a 3D BIM add- on developer at KUBUS, you will develop add-ons (called BCF- Managers) to the leading building information modeling (BIM) programs Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD and Tekla Structures. BCF Managers enable data transfer between BIM software and BIMcollab. You will work on both the front- and the back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 20:31:52
Quote Anchor link
beste,

Momenteel werk ik aan een 'profiel' pagina..
hij deed het tot dat ik een tabel heb toegevoegt eraan, en de variable er in heb gezet.!

nu krijg ik een blanco pagina met de tekst:
Kan de pagina niet weergeven

HTTP 500

Meest waarschijnlijke oorzaken:
•Aan deze website wordt gewerkt.
•De website bevat een programmeerfout. <--- hier ga ik van uit!!! zou er misschien iemand even naar kunnen kijken? (a)

Alvast bedankt ;)

Dit is mijn code:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
<?php
session_start();
include('conn.php');

# We zetten dit volledig bovenaan

# errors weergeven

ini_set('display_errors',1); // 1 == aan , 0 == uit
    error_reporting(E_ALL | E_STRICT);

# sql debug
    define('DEBUG_MODE',true);  // true == aan, false == uit

# functie voor sql debug

function showSQLError($sql,$error,$text='Error')
    {

if (DEBUG_MODE)
        {

return  '<pre>Error: ' . $error . '<br />' . $sql . '</pre>';
        }

else
        {
            return $text;
        }
    }

$sql = "SELECT id, username, voornaam, achternaam, email, leeftijd, sex, woonplaats, geslacht FROM users ORDER BY id DESC";
// we maken een query die alle topics ophaalt met hun gegevens

$resultaat = mysql_query($sql)or die(mysql_error());
// die query voeren we uit

while($rij = mysql_fetch_array($resultaat)){
// hierboven slaan we alle resultaten op in een array genaamd rij

<table align="center" width="100%" >
              <
tr><td class="subtitle" colspan="3">Profiel van: '.$rij['username'].'</td></tr><tr>
                <
td class="maintxt" width="15%"  height="18"><b>Gebruiker</b></td>
                <
td class="maintxt">'.$rij['username'].'</td>

<
td rowspan="15" width="300" align="center" valign="top" class="maintxt">
                <
img src="avatar/big/1342642496.Silvio.png" name="targetimage" border=0 width=300 height=300>
                <
/td>
              <
/tr>

<
tr>
                <
td class="maintxt" width="15%" height="18"><b>Naam</b></td>
                <
td class="maintxt">'.$rij['voornaam'].' '.$rij['achternaam'].'</td>
              <
/tr>

<
tr>
                <
td class="maintxt" width="15%"  height="18"><b>E-mail</b></td>
                <
td class=maintxt>'.$rij['email'].' </td>
              <
/tr>

<
tr>
                        <
td class="maintxt" width="15%" height="18"><b>Leeftijd</b></td>
                        <
td class=maintxt>'.$rij['leeftijd'].'</td>
                      <
/tr>

<
tr>
                        <
td class="maintxt" width="15%" height="18" nowrap><b>Geslacht</b></td>
                        <
td class=maintxt>'.$rij['sex'].'</td>
                      <
/tr>

<
tr>
                        <
td class="maintxt" width="15%" height="18"><b>Woonplaats</b></td>
                        <
td class=maintxt>'.$rij['woonplaats'].'</td>
                      <
/tr>
                    <
/table>
?>
Gewijzigd op 09/01/2014 20:56:37 door Reduan kurtaj

PHP hulp

PHP hulp

04/12/2024 09:51:35

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 20:44:00
Quote Anchor link
HTML kan je in PHP alleen gebruiken via 'print' of 'echo'. Zie lijn 37.
Of je kan de PHPtag ook afsluiten voor je HTML komt. Dat raad ik meer aan.

Topictitel aanpassen:
Gezien meerdere mensen op dit forum een fout niet kunnen vinden, wil ik je graag verzoeken een betere topictitel te bedenken. Deze kan je aanpassen door je bericht te bewerken.

Alvast bedankt
Gewijzigd op 09/01/2014 20:51:44 door - Ariën -

D B

D B

09/01/2014 20:50:28
Quote Anchor link
Zo te zien sluit je je laatste while ook niet af? Onderaan mis ik dus een }

Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 21:12:23
Quote Anchor link
- Aar - op 09/01/2014 20:44:00:
HTML kan je in PHP alleen gebruiken via 'print' of 'echo'. Zie lijn 37.
Of je kan de PHPtag ook afsluiten voor je HTML komt. Dat raad ik meer aan.

Gezien meerdere mensen op dit forum een fout niet kunnen vinden, wil ik je graag verzoeken een betere topictitel te bedenken. Deze kan je aanpassen door je bericht te bewerken.

Alvast bedankt[/modedit]

D B op 09/01/2014 20:50:28:
Zo te zien sluit je je laatste while ook niet af? Onderaan mis ik dus een }

TnQ -Aar- en D B!!!!!

Hij doet het, de fout lag idd bij die } die ik vergeten was, en idd mijn html "echo'en" en mijn topic titel is verandert...

D B

D B

09/01/2014 21:18:27
Quote Anchor link
Je kunt ook na de regel van je while je php beeindigen met ?> en dan onder je html weer even openen
Code (php)
1
<? } ?>

Zo hoef je minder te parsen en blijft je website sneller :) En je hoeft niet alles in een echo te plaatsen.
Gewijzigd op 09/01/2014 21:19:45 door D B

Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 21:23:19
Quote Anchor link
D B op 09/01/2014 21:18:27:
Je kunt ook na de regel van je while je php beeindigen met ?> en dan onder je html weer even openen
Code (php)
1
<? } ?>

Zo hoef je minder te parsen en blijft je website sneller :) En je hoeft niet alles in een echo te plaatsen.

In mijn html staat dus een stuk php, en ik vind het lelijk om tussen elke regel html
Code (php)
1
<?php en ?>
te plaatsen.. en die } heb ik gewoon helemaal onderaan gezet!

Ivo P

Ivo P

09/01/2014 21:25:43
Quote Anchor link
Ik raad je aan om de error reporting aan te zetten in php.ini of .htaccess
Dan krijg je vaak iets als

Parse error on line x te zien ipv error 500

Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 21:33:13
Quote Anchor link
Ivo P op 09/01/2014 21:25:43:
Ik raad je aan om de error reporting aan te zetten in php.ini of .htaccess
Dan krijg je vaak iets als

Parse error on line x te zien ipv error 500

bedankt voor de tip, maar als je kijkt zie je dat die aan staat :)!!

maar nu heb ik nog een vraag eigenlijk... of kan ik daar beter een nieuw topic voor openen??

hoe krijg ik het nu voor elkaar dat ik bijv: http://www.mijnsite.nl/profiel?user=Username krijg en ook alleen de info van DIE gebruiker..
want nu heb ik namelijk alle gebruikers in me database op die pagina staan :(:(

- SanThe -

- SanThe -

09/01/2014 21:38:37
Quote Anchor link
Alleen de info ophalen van $_GET['user'].

D B

D B

09/01/2014 21:47:24
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
<?
$sql
= "SELECT id, username, voornaam, achternaam, email, leeftijd, sex, woonplaats, geslacht FROM users WHERE username = '". $_GET['user']. "' ORDER BY id DESC";
?>

Zoiets, pas op want ik gebruik nu de GET rechtstreeks uit de adresbalk, dit wil zeggen dat het totaal niet veilig is! Dit is alleen om aan te geven waar je dus de username zult moeten gaan gebruiken....
Gewijzigd op 10/01/2014 06:46:52 door D B

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 21:56:42
Quote Anchor link
gebruik dus
Code (php)
1
mysql_real_escape_string($_GET['user'])

Houd wel in je achterhoofd dat de mysql_*() functies zullen verdwijnen, en dat je het beste kan overstappen naar de functiebibliotheek van mysqli of die van PDO.

Ivo P

Ivo P

09/01/2014 22:07:36
Quote Anchor link
In geval van een parse error wordt je script niet gestart.
Bijgevolg wordt je error reporting niet aangezet door php.

Daarom zei ik 'in .htaccess of php.ini'

Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 22:32:47
Quote Anchor link
ik heb hem nu zo staan, maar krijg alweer die 'blanco' pagina...

Code (php)
1
2
3
<?php
$sql
="'SELECT id, username, voornaam, achternaam, email, leeftijd, sex, woonplaats, geslacht FROM users WHERE username = "'. mysql_real_escape_string($_GET['user']) . '" ORDER BY id DESC'"    
?>
Gewijzigd op 09/01/2014 22:38:45 door reduan kurtaj

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 22:42:52
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
<?php
$sql
="SELECT id, username, voornaam, achternaam, email, leeftijd, sex, woonplaats, geslacht FROM users WHERE username = '". mysql_real_escape_string($_GET['user'])."' ORDER BY id DESC";  
?>

- Gebruik lieft voor queries double-quotes
- Gebruik voor strings in je SQL-code een single-quote.
- Zet een punt-komma op het einde ;

Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 22:53:44
Quote Anchor link
Wat hou ik toch van php :'(

Notice: Undefined index: users in /mnt/webc/e2/15/53954115/htdocs/profiel.php on line 78 You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'FROM users WHERE username = '' ORDER BY id DESC' at line 1

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 22:55:59
Quote Anchor link
$_GET['user'] bestaat niet.

Volgens mij typ je users in de URL-balk i.p.v. user
Een controle met isset() op $_GET['user'] lijkt me zeker niet onverstandig om dergelijke notices van ontbrekende GET-variabelen te mijden.
Gewijzigd op 09/01/2014 22:57:42 door - Ariën -

Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 22:58:55
Quote Anchor link
$_GET['user']
$_GET['users']
$_GET['username']
$_GET['id']

allemaal al geprobeerd.. :(

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 23:02:26
Quote Anchor link
Hoe roep je het script aan? Weet je eigenlijk wel hoe $_GET werkt?
Gewijzigd op 09/01/2014 23:02:41 door - Ariën -

Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 23:05:54
Quote Anchor link
heb dit nu staan...
zal wss wel weer niet goed zijn, want ik krijg geen "profiel.php?users="
maar wel gewoon de informatie van de ingelogde persoon..

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
 if(isset($_POST['users'])){
$sql ="SELECT id, username, voornaam, achternaam, email, leeftijd, sex, woonplaats, FROM users WHERE username = '". mysql_real_escape_string($_GET['users'])."' ORDER BY id DESC";
    // we maken een query die alle gebruikers ophaalt met hun gegevens
}else{
}

$resultaat = mysql_query($sql)or die(mysql_error());
// die query voeren we uit

while($rij = mysql_fetch_array($resultaat)){
// hierboven slaan we alle resultaten op in een array genaamd rij
    ?>

Php knipper

php knipper

09/01/2014 23:09:01
Quote Anchor link
$_POST[] is niet $_GET[] regel 2

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 23:09:33
Quote Anchor link
Reduan kurtaj op 09/01/2014 23:05:54:
want ik krijg geen "profiel.php?users="

Dat vul je toch in in de URL-balk?
Gewijzigd op 09/01/2014 23:10:23 door - Ariën -

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.