profiel pagina.. Hulp?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functie omschrijving Als Back-end Developer heb je de eer om als eerste interne developer bij deze organisatie te beginnen. Op dit moment zijn er externe developers, maar daar wil de organisatie verandering in brengen. Op termijn moet de gehele afdeling uit intern personeel bestaan. Je kan je voorstellen dat de eerste interne developer ook de nodige kennis mee moet brengen. Dat klopt. Je gaat je namelijk aan het begin bekommeren over de externe developers en uiteindelijk over je interne collega's. Verder ga je het volgende doen: Het bedenken, beheren en onderhouden van webportalen, API-koppelingen en applicaties; Je bedenkt en werkt

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functie omschrijving Voor een software bedrijf in omgeving Breda zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het huidige team developers zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. De klanten van dit groeiende bedrijf zitten door heel Europa en jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Het samenstellen van de software op basis van de input vanuit de klant (T-SQL & C#.NET). Het bezoeken van klanten om de processen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het ontwerpen van databases met T-SQL als programmeer laag.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaars voor de zorgsector

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant in de omgeving van Zwolle zijn wij op zoek naar een ervaren .Net ontwikkelaar, bij voorkeur met ervaring binnen de belangrijkste sector van Nederland, namelijk: de zorgsector. Deze internationale organisatie ontwikkelt software voor de zorgsector. Er werken zo'n 25 medewerkers hard aan een oplossing die gebruikt wordt door heel Nederland. Er heerst een informele sfeer waarbij er altijd ruimte is voor een grapje. Je collega's zijn stuk voor stuk sterke ontwikkelaars vanuit verschillende achtergronden en met verschillende leeftijden. Je komt hier terecht in een organisatie die zich hard inzet om de zorgsector te verbeteren. De mogelijkheden

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 20:31:52
Quote Anchor link
beste,

Momenteel werk ik aan een 'profiel' pagina..
hij deed het tot dat ik een tabel heb toegevoegt eraan, en de variable er in heb gezet.!

nu krijg ik een blanco pagina met de tekst:
Kan de pagina niet weergeven

HTTP 500


Meest waarschijnlijke oorzaken:
•Aan deze website wordt gewerkt.
•De website bevat een programmeerfout. <--- hier ga ik van uit!!! zou er misschien iemand even naar kunnen kijken? (a)

Alvast bedankt ;)

Dit is mijn code:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
<?php
session_start();
include('conn.php');


# We zetten dit volledig bovenaan

    # errors weergeven

    ini_set('display_errors',1); // 1 == aan , 0 == uit
    error_reporting(E_ALL | E_STRICT);

    # sql debug
    define('DEBUG_MODE',true);  // true == aan, false == uit

    # functie voor sql debug

    function showSQLError($sql,$error,$text='Error')
    {

        if (DEBUG_MODE)
        {

            return  '<pre>Error: ' . $error . '<br />' . $sql . '</pre>';
        }

        else
        {
            return $text;
        }
    }

    
$sql = "SELECT id, username, voornaam, achternaam, email, leeftijd, sex, woonplaats, geslacht FROM users ORDER BY id DESC";
// we maken een query die alle topics ophaalt met hun gegevens

$resultaat = mysql_query($sql)or die(mysql_error());
// die query voeren we uit

  while($rij = mysql_fetch_array($resultaat)){
// hierboven slaan we alle resultaten op in een array genaamd rij
    
              <table align="center" width="100%" >
              <
tr><td class="subtitle" colspan="3">Profiel van: '.$rij['username'].'</td></tr><tr>
                <
td class="maintxt" width="15%"  height="18"><b>Gebruiker</b></td>
                <
td class="maintxt">'.$rij['username'].'</td>

                <
td rowspan="15" width="300" align="center" valign="top" class="maintxt">
                <
img src="avatar/big/1342642496.Silvio.png" name="targetimage" border=0 width=300 height=300>
                <
/td>
              <
/tr>

              <
tr>
                <
td class="maintxt" width="15%" height="18"><b>Naam</b></td>
                <
td class="maintxt">'.$rij['voornaam'].' '.$rij['achternaam'].'</td>
              <
/tr>
              
              <
tr>
                <
td class="maintxt" width="15%"  height="18"><b>E-mail</b></td>
                <
td class=maintxt>'.$rij['email'].' </td>
              <
/tr>

                      <
tr>
                        <
td class="maintxt" width="15%" height="18"><b>Leeftijd</b></td>
                        <
td class=maintxt>'.$rij['leeftijd'].'</td>
                      <
/tr>

              <
tr>
                        <
td class="maintxt" width="15%" height="18" nowrap><b>Geslacht</b></td>
                        <
td class=maintxt>'.$rij['sex'].'</td>
                      <
/tr>

                      <
tr>
                        <
td class="maintxt" width="15%" height="18"><b>Woonplaats</b></td>
                        <
td class=maintxt>'.$rij['woonplaats'].'</td>
                      <
/tr>
                    <
/table>
?>
Gewijzigd op 09/01/2014 20:56:37 door Reduan kurtaj
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 00:26:11
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 20:44:00
Quote Anchor link
HTML kan je in PHP alleen gebruiken via 'print' of 'echo'. Zie lijn 37.
Of je kan de PHPtag ook afsluiten voor je HTML komt. Dat raad ik meer aan.

Topictitel aanpassen:
Gezien meerdere mensen op dit forum een fout niet kunnen vinden, wil ik je graag verzoeken een betere topictitel te bedenken. Deze kan je aanpassen door je bericht te bewerken.

Alvast bedankt
Gewijzigd op 09/01/2014 20:51:44 door - Ariën -
 
D B

D B

09/01/2014 20:50:28
Quote Anchor link
Zo te zien sluit je je laatste while ook niet af? Onderaan mis ik dus een }
 
Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 21:12:23
Quote Anchor link
- Aar - op 09/01/2014 20:44:00:
HTML kan je in PHP alleen gebruiken via 'print' of 'echo'. Zie lijn 37.
Of je kan de PHPtag ook afsluiten voor je HTML komt. Dat raad ik meer aan.

Gezien meerdere mensen op dit forum een fout niet kunnen vinden, wil ik je graag verzoeken een betere topictitel te bedenken. Deze kan je aanpassen door je bericht te bewerken.

Alvast bedankt[/modedit]


D B op 09/01/2014 20:50:28:
Zo te zien sluit je je laatste while ook niet af? Onderaan mis ik dus een }




TnQ -Aar- en D B!!!!!

Hij doet het, de fout lag idd bij die } die ik vergeten was, en idd mijn html "echo'en" en mijn topic titel is verandert...
 
D B

D B

09/01/2014 21:18:27
Quote Anchor link
Je kunt ook na de regel van je while je php beeindigen met ?> en dan onder je html weer even openen
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<? } ?>


Zo hoef je minder te parsen en blijft je website sneller :) En je hoeft niet alles in een echo te plaatsen.
Gewijzigd op 09/01/2014 21:19:45 door D B
 
Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 21:23:19
Quote Anchor link
D B op 09/01/2014 21:18:27:
Je kunt ook na de regel van je while je php beeindigen met ?> en dan onder je html weer even openen
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<? } ?>


Zo hoef je minder te parsen en blijft je website sneller :) En je hoeft niet alles in een echo te plaatsen.


In mijn html staat dus een stuk php, en ik vind het lelijk om tussen elke regel html
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php en ?>
te plaatsen.. en die } heb ik gewoon helemaal onderaan gezet!
 
Ivo P

Ivo P

09/01/2014 21:25:43
Quote Anchor link
Ik raad je aan om de error reporting aan te zetten in php.ini of .htaccess
Dan krijg je vaak iets als

Parse error on line x te zien ipv error 500
 
Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 21:33:13
Quote Anchor link
Ivo P op 09/01/2014 21:25:43:
Ik raad je aan om de error reporting aan te zetten in php.ini of .htaccess
Dan krijg je vaak iets als

Parse error on line x te zien ipv error 500


bedankt voor de tip, maar als je kijkt zie je dat die aan staat :)!!

maar nu heb ik nog een vraag eigenlijk... of kan ik daar beter een nieuw topic voor openen??

hoe krijg ik het nu voor elkaar dat ik bijv: http://www.mijnsite.nl/profiel?user=Username krijg en ook alleen de info van DIE gebruiker..
want nu heb ik namelijk alle gebruikers in me database op die pagina staan :(:(
 
- SanThe -

- SanThe -

09/01/2014 21:38:37
Quote Anchor link
Alleen de info ophalen van $_GET['user'].
 
D B

D B

09/01/2014 21:47:24
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
$sql
= "SELECT id, username, voornaam, achternaam, email, leeftijd, sex, woonplaats, geslacht FROM users WHERE username = '". $_GET['user']. "' ORDER BY id DESC";
?>


Zoiets, pas op want ik gebruik nu de GET rechtstreeks uit de adresbalk, dit wil zeggen dat het totaal niet veilig is! Dit is alleen om aan te geven waar je dus de username zult moeten gaan gebruiken....
Gewijzigd op 10/01/2014 06:46:52 door D B
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 21:56:42
Quote Anchor link
gebruik dus
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
mysql_real_escape_string($_GET['user'])


Houd wel in je achterhoofd dat de mysql_*() functies zullen verdwijnen, en dat je het beste kan overstappen naar de functiebibliotheek van mysqli of die van PDO.
 
Ivo P

Ivo P

09/01/2014 22:07:36
Quote Anchor link
In geval van een parse error wordt je script niet gestart.
Bijgevolg wordt je error reporting niet aangezet door php.

Daarom zei ik 'in .htaccess of php.ini'
 
Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 22:32:47
Quote Anchor link
ik heb hem nu zo staan, maar krijg alweer die 'blanco' pagina...

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$sql
="'SELECT id, username, voornaam, achternaam, email, leeftijd, sex, woonplaats, geslacht FROM users WHERE username = "'. mysql_real_escape_string($_GET['user']) . '" ORDER BY id DESC'"    
?>
Gewijzigd op 09/01/2014 22:38:45 door reduan kurtaj
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 22:42:52
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$sql
="SELECT id, username, voornaam, achternaam, email, leeftijd, sex, woonplaats, geslacht FROM users WHERE username = '". mysql_real_escape_string($_GET['user'])."' ORDER BY id DESC";  
?>

- Gebruik lieft voor queries double-quotes
- Gebruik voor strings in je SQL-code een single-quote.
- Zet een punt-komma op het einde ;
 
Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 22:53:44
Quote Anchor link
Wat hou ik toch van php :'(

Notice: Undefined index: users in /mnt/webc/e2/15/53954115/htdocs/profiel.php on line 78 You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'FROM users WHERE username = '' ORDER BY id DESC' at line 1
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 22:55:59
Quote Anchor link
$_GET['user'] bestaat niet.

Volgens mij typ je users in de URL-balk i.p.v. user
Een controle met isset() op $_GET['user'] lijkt me zeker niet onverstandig om dergelijke notices van ontbrekende GET-variabelen te mijden.
Gewijzigd op 09/01/2014 22:57:42 door - Ariën -
 
Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 22:58:55
Quote Anchor link
$_GET['user']
$_GET['users']
$_GET['username']
$_GET['id']

allemaal al geprobeerd.. :(
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 23:02:26
Quote Anchor link
Hoe roep je het script aan? Weet je eigenlijk wel hoe $_GET werkt?
Gewijzigd op 09/01/2014 23:02:41 door - Ariën -
 
Reduan kurtaj

reduan kurtaj

09/01/2014 23:05:54
Quote Anchor link
heb dit nu staan...
zal wss wel weer niet goed zijn, want ik krijg geen "profiel.php?users="
maar wel gewoon de informatie van de ingelogde persoon..

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
 if(isset($_POST['users'])){
$sql ="SELECT id, username, voornaam, achternaam, email, leeftijd, sex, woonplaats, FROM users WHERE username = '". mysql_real_escape_string($_GET['users'])."' ORDER BY id DESC";
    // we maken een query die alle gebruikers ophaalt met hun gegevens
}else{
}


$resultaat = mysql_query($sql)or die(mysql_error());
// die query voeren we uit

  while($rij = mysql_fetch_array($resultaat)){
// hierboven slaan we alle resultaten op in een array genaamd rij
    ?>
 
Php knipper

php knipper

09/01/2014 23:09:01
Quote Anchor link
$_POST[] is niet $_GET[] regel 2
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2014 23:09:33
Quote Anchor link
Reduan kurtaj op 09/01/2014 23:05:54:
want ik krijg geen "profiel.php?users="

Dat vul je toch in in de URL-balk?
Gewijzigd op 09/01/2014 23:10:23 door - Ariën -
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.