Purelabs.nl site review

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider in onderwijsland. Wat vragen

Bekijk vacature »

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

04/02/2010 11:50:00
Quote Anchor link
Ik wil bij deze mijn site laten keuren, en kijken of ik misschien wat kleine dingetjes over het hoofd heb gezien.

de site is: www.purelabs.nl

Met Firefox, Safari en Chrome zie je de website zoals hij op zijn beste is.
(vanwege CSS3 die niet ondersteund wordt met IE)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Www JdeRuijterNL
 
PHP hulp

PHP hulp

30/05/2024 15:09:15
 
- SanThe -

- SanThe -

04/02/2010 11:58:00
Quote Anchor link
Smal en hij staat links tegen de zijkant.
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

04/02/2010 12:00:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 04.02.2010 11:58:
Smal en hij staat links tegen de zijkant.


links tegen de zijkant?
 
- SanThe -

- SanThe -

04/02/2010 12:02:00
Quote Anchor link
Ja, dus niet gecentreerd.
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

04/02/2010 12:04:00
Quote Anchor link
Hij staat wel gecentreerd.

margin:0 auto;
 
- SanThe -

- SanThe -

04/02/2010 12:20:00
Quote Anchor link
Ok, dan heb je een hoop 'wit' aan de rechterkant.

Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
 
Tamara

Tamara

04/02/2010 12:31:00
Quote Anchor link
Het idee is wel leuk, maar de uitwerking minder. Het ontwerp vind ik nog niet af. Het logo vind ik zeker wel grappig en origineel.

Probeer een echte header en footer te maken, deze vallen een beetje weg in de site. probeer ook in de tekstvakken met de groene balken meer padding/margin te geven, zodat je een beter onderscheid ziet.

het stoort me ook enorm dat door de footer de website niet goed gecentreerd staat. de footer is namelijk breder dan de rest van de site.
 
The Ultimate

The Ultimate

04/02/2010 12:32:00
Quote Anchor link
De footer mag van mij wat minder opzichtig. Haal 'Niet onbelangrijk' weg en maak de footer (of de hele pagina) smaller.

Het logo is aardig gedaan alleen het blauwe vlak recht achter 'PureLabs' vind ik niet mooi (met al die licht en donker variaties erin). Beter zou zijn om een minder korrelige gradient te gebruiken. Ook mag de logotekst wat mij betreft gewoon recht en niet een beetje scheef. en de '
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?' tekens slaan wat mij betreft nergens op.

Gebruik een ander lettertype.

Her-en-der wat meer padding en margin zou ook niet misstaan.

EDIT:
De thumbnails zijn niet mooi verkleind en lijken daardoor html-gescaled. Ze zien er dus korrelig en vlekkerig uit.

Oja, bekijk voor het tonen van foto's ook eens een aantal jquery mogelijkheden. Eentje die ik zelf erg goed (hanteerbaar) vind is:
http://malsup.com/jquery/cycle/

EDIT 2:
Horizontale navigatie is wijder dan de rest van de pagina.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door The Ultimate
 
Robert Deiman

Robert Deiman

04/02/2010 12:34:00
Quote Anchor link
@Overdatum.nl

Het is een beetje vreemd dat de content e.d. niet zover doorloopt als de footer. Alleen aan de footer kan je zien dat de pagina een bepaalde breedte heeft, maar daardoor krijg je wel een heleboel witruimte die daar eigenlijk niet hoort.

Het lettertype oogt hier nog wat klein en de kleurverlopen in je "title bars" zoals ik ze maar even noem zien er niet zo mooi uit. Of is dat bewust?
 
Mr.Moe

Mr.Moe

04/02/2010 12:39:00
Quote Anchor link
Ik vind je kleurencombinatie niet zo aantrekkelijk eigenlijk.
 
Pepijn

Pepijn

04/02/2010 13:34:00
Quote Anchor link
Gebruik jij nog windows 98 SanThe?
 
- SanThe -

- SanThe -

04/02/2010 15:27:00
Quote Anchor link
Pepijn schreef op 04.02.2010 13:34:
Gebruik jij nog windows 98 SanThe?

ME en XP.
 
Justin S

Justin S

04/02/2010 16:19:00
Quote Anchor link
Overdatum.nl schreef op 04.02.2010 11:50:
Ik wil bij deze mijn site laten keuren, en kijken of ik misschien wat kleine dingetjes over het hoofd heb gezien.

de site is: www.purelabs.nl

Met Firefox, Safari en Chrome zie je de website zoals hij op zijn beste is.
(vanwege CSS3 die niet ondersteund wordt met IE)


Je geeft geen ondersteuning voor IE? Of daar heb je een apart stylesheet voor?
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

04/02/2010 17:37:00
Quote Anchor link
Justin schreef op 04.02.2010 16:19:
Overdatum.nl schreef op 04.02.2010 11:50:
Ik wil bij deze mijn site laten keuren, en kijken of ik misschien wat kleine dingetjes over het hoofd heb gezien.

de site is: www.purelabs.nl

Met Firefox, Safari en Chrome zie je de website zoals hij op zijn beste is.
(vanwege CSS3 die niet ondersteund wordt met IE)


Je geeft geen ondersteuning voor IE? Of daar heb je een apart stylesheet voor?


Geen CSS3 ondersteuning voor IE.
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

04/02/2010 18:38:00
Quote Anchor link
Overdatum.nl schreef op 04.02.2010 17:37:
Geen CSS3 ondersteuning voor IE.

Wat moet je met een site die geen IE ondersteund?
Het grootste deel van nederland gebruikt IE.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yearupie Achternaamloos
 
- Jim  -

- Jim -

04/02/2010 18:42:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 04.02.2010 18:38:
Overdatum.nl schreef op 04.02.2010 17:37:
Geen CSS3 ondersteuning voor IE.

Wat moet je met een site die geen IE ondersteund?
Het grootste deel van nederland gebruikt IE.


uhhllllm en veel bedrijven nog IE 6...
en het dan maar raar vinden dat er 'rare dingen' op die computers gebeuren...
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

04/02/2010 18:59:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 04.02.2010 18:38:
Overdatum.nl schreef op 04.02.2010 17:37:
Geen CSS3 ondersteuning voor IE.

Wat moet je met een site die geen IE ondersteund?
Het grootste deel van nederland gebruikt IE.


IE 8 ondersteund geen CSS3, safari, firefoxe en chrome wel, dmet deze browsers zie je dus wel afrondingen.

De IE gebruikers missen niets, alleen de afrondingen in sommige stukken, wat ik niet zo ernstig vind.
 
---- ----

---- ----

04/02/2010 19:02:00
Quote Anchor link
Gradient bij die balkjes vind ik best lelijk..
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

04/02/2010 19:40:00
Quote Anchor link
De gradient in de background h2/footer elementen heb ik verbeterd.
 
---- ----

---- ----

04/02/2010 19:48:00
Quote Anchor link
Klopt het ook dat alle plaatjes heel wazig zijn..
Of licht dit aan mijn IE
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

04/02/2010 19:55:00
Quote Anchor link
@Jurriensz, bij een mouse over moeten ze duidelijk wezen, ik zit nu met opacity te spelen
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.