Purelabs.nl site review

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior PHP Developer

As a Senior PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible and you choach other colleagues on the hard and soft skills. How do I become a Senior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the

Bekijk vacature »

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Back End Developer

As a Back End developer at KUBUS you will be developing the (web) application and services of BIMcollab. You have a focus on the back end of our software, for which we mainly work with C# and .NET. We use a full-stack approach, which means that in addition to the back-end, you will also help with other parts of the code. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

C# Developer

Dit ga je doen Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s; Je blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van C# / .NET en deelt deze kennis binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

---- ----

---- ----

04/02/2010 20:20:00
Quote Anchor link
Overdatum.nl schreef op 04.02.2010 19:55:
@Jurriensz, bij een mouse over moeten ze duidelijk wezen, ik zit nu met opacity te spelen

Nouja dat bedoelde ik niet egt...
Ik bedoelde meer het kwaliteit van de foto..

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 23:19:50

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

04/02/2010 20:37:00
Quote Anchor link
Jurriensz schreef op 04.02.2010 20:20:
Overdatum.nl schreef op 04.02.2010 19:55:
@Jurriensz, bij een mouse over moeten ze duidelijk wezen, ik zit nu met opacity te spelen

Nouja dat bedoelde ik niet egt...
Ik bedoelde meer het kwaliteit van de foto..

De kwaliteit van de thumbnail heb ik wat lager gezet omdat het anders ten koste kan gaan van de bandbreedte, en daarvoor snelheid moet inleveren.

de foto pagina staan 9 foto's max, als ik bij elkae foto 5kb aan kwaliteit omhoog schroef kost het me dat: 45kb.
Dat kan best wel een tijdje langer duren voor de mensen met een tragere verbinding.

---- ----

---- ----

04/02/2010 20:44:00
Quote Anchor link
oke...
eigen keus xD

The Ultimate

The Ultimate

05/02/2010 12:16:00
Quote Anchor link
Overdatum.nl schreef op 04.02.2010 20:37:
De kwaliteit van de thumbnail heb ik wat lager gezet omdat het anders ten koste kan gaan van de bandbreedte, en daarvoor snelheid moet inleveren.

de foto pagina staan 9 foto's max, als ik bij elkae foto 5kb aan kwaliteit omhoog schroef kost het me dat: 45kb.
Dat kan best wel een tijdje langer duren voor de mensen met een tragere verbinding.

Kom op zeg, waar gaat het hier over. Een paar kbtjes? Ik heb liever dat mijn homepage er professioneel en strak uitziet. Het is meestal het eerste dat een klant ziet en dient een goede indruk achter te laten. Denk je dat ze er bij BMW of Vodafone ook zo over denken? Zie je daar vreselijk slechte img vanwege bandbreedte besparing? Nee uiteraard niet! Lelijke plaatjes/websites verkopen niet. Als er nu nog steeds mensen met een 54kb modem zitten te kloten dan laat ze het lekker uitzoeken zeg.

Oja, de subtitles/headers vond ik mooier in het groen.

Navigatie moet nodig een ander lettertype en wat meer margin/padding aan de bovenkant (dus tussen logo en navigatie meer ruimte).

EDIT:
Meer white-space tussen de alinea's zou ook mogen. White space is erg belangrijk (Google er maar eens op).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door The Ultimate

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

05/02/2010 13:59:00
Quote Anchor link
Bart schreef op 05.02.2010 12:16:

Kom op zeg, waar gaat het hier over. Een paar kbtjes? Ik heb liever dat mijn homepage er professioneel en strak uitziet. Het is meestal het eerste dat een klant ziet en dient een goede indruk achter te laten. Denk je dat ze er bij BMW of Vodafone ook zo over denken? Zie je daar vreselijk slechte img vanwege bandbreedte besparing? Nee uiteraard niet! Lelijke plaatjes/websites verkopen niet. Als er nu nog steeds mensen met een 54kb modem zitten te kloten dan laat ze het lekker uitzoeken zeg.

Goed argument, fixed.

Navigatie moet nodig een ander lettertype en wat meer margin/padding aan de bovenkant (dus tussen logo en navigatie meer ruimte).

fixed.

EDIT:
Meer white-space tussen de alinea's zou ook mogen. White space is erg belangrijk (Google er maar eens op).

fixed.

Richard van Velzen

Richard van Velzen

05/02/2010 14:01:00
Quote Anchor link
Quote:

Nou, jou zou ik dus nooit van m'n leven aannemen. Ga maar snel een cursus usability volgen. :-)

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

05/02/2010 14:17:00
Quote Anchor link
RichardvV schreef op 05.02.2010 14:01:
Quote:

Nou, jou zou ik dus nooit van m'n leven aannemen. Ga maar snel een cursus usability volgen. :-)

Ik kan er enigszins wel mee inkomen, je moet ook geen kwaliteit moeten inleveren om zo snel mogelijk te wezen, in het geval van de thumbnails heb ik sowieso al een besparing van +/- 80% op het origineel, om die winst nog verder te verkleinen kost dat alleen maar kwaliteit en dat doet het design niet goed.

Helaas heb ik de thumbnails op 100% moeten saven via imagejpeg(), aangezien imagejpeg() 60%, 70%, 80% en 90% geen verschil gaf ten opzichte van de 35% dat het eerst was.

The Ultimate

The Ultimate

05/02/2010 14:20:00
Quote Anchor link
Kijk dat is al een stuk beter! Nu nog even wat margin-top aan de <h2> geven, een border: 2px solid #CCC eronder en wellicht de randjes om de navigatie weghalen.

RichardvV schreef op 05.02.2010 14:01:

Jij met je usability....LOL. In hoeveel topics kom ik dat wel niet van jou tegen? LOL. Gebruiken ze bij BMW of Vodafone ook zulke lelijke, korrelige afbeeldingen? Dat heeft niets met de grootte van de file te maken. Je kunt de grootte van een afbeelding best naar beneden halen zodat de usability gewaarborgd blijft zonder dat je van die lelijke, korrelige afbeeldingen krijgt. Dat hoe ik jou toch niet te vertellen he? Maar verder even goede vrienden hoor.... ;-)

En mij aannemen of inhuren kan niet al had je het graag, ik ben hobbyist en hoef er dus niet van te leven. Thank god for that.

EDIT:
Misschien een handige link voor de geinteresseerden?
http://m.smashingmagazine.com/2009/07/15/clever-png-optimization-techniques/
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door The Ultimate

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

05/02/2010 14:27:00
Quote Anchor link
Bart schreef op 05.02.2010 14:20:
Kijk dat is al een stuk beter! Nu nog even wat margin-top aan de <h2> geven, een border: 2px solid #CCC eronder en wellicht de randjes om de navigatie weghalen.

Je bedoeld een text-decoration: underline;?
border lijkt me niet handig voor text.

The Ultimate

The Ultimate

05/02/2010 14:31:00
Quote Anchor link
Zolang de lijn zich maar over de gehele breedte van de pagina uitstrekt is het best. Wellicht kan dit wel dmv text-decoration:underline; en display:block;

John de Kroon

John de Kroon

25/05/2010 17:45:48
Quote Anchor link
Ik vind het een beetje grauw. Dat is jammer. En ik zou de bottom altijd zichtbaar houden, maar daar zou je mee moeten experimenteren..

Ruud de Waal

Ruud de Waal

25/05/2010 18:30:18
Quote Anchor link
Je logo, met geen mogelijkheid is er uit te halen wat er staat.
Je bezoeker moet gelijk zien wat er allemaal staat.
Tenzij je natuurlijk liever jouw grafische kunsten wilt tonen en maling hebt aan je bezoeker. ;)

Verder valt het gelijk op dat het een template is en ik zie heel veel witruimte.
En waarom moet er bovenaan die fotootjes steeds wisselen ?. Het irriteerde mij al na 3 seconden.

Als je iets vermeld, zet er dan een datum bij. Nu is het maar gokken hoe lang jullie al bezig zijn met het herstellen van bugs.

Als ik zie wat er rechts allemaal staat vraag ik me af wat de toegevoegde waarde van jouw website is ?
Dit overdenkende weet ik totaal niet wat het nut van je site is. Zoiets behoort op je voorpagina te staan.

Let eens wat meer op je spelfouten:
met het inleVen van de externe data.....
en registeren ???????

Doe je voordeel met mijn tips. ;)
Gewijzigd op 25/05/2010 18:32:34 door Ruud de Waal

Luc Zontrop

Luc Zontrop

25/05/2010 19:14:27
Quote Anchor link
Ziet er goed uit.
Kvind t enkel spijtig dat je geen link maakt naar je tags.

Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

25/05/2010 19:16:00
Quote Anchor link
Ik zou meer vrolijkheid en felle kleuren gebruiken, en ook zou ik iets aan het lettertype doen. font-family 'arial helvetica sans-serif' is te basic.

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.