[review] ...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Ben jij een kei van een full-stack developer? Heb je ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieus bedrijf? Gaat jouw hart sneller kloppen van transpilers of frameworks zoals Angular, Vue of React? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een full-stack developer om onderdeel te zijn van een team dat bestaat uit gedreven developers. Ieders met hun eigen specialiteiten en kennis van de projecten en behoeften vanuit de product owners. We zoeken iemand die met zijn/haar huidige competenties en domeinen dit team wil begeleiden, stimuleren en tevens

Bekijk vacature »

Informeel bureau zoekt Senior PHP developer

Functie Als senior PHP developer neem je het voortouw in ontwikkeltrajecten en ben je in staat werk uit te leggen aan collega’s om zo je kennis met hen te delen. Je deinst niet terug voor ingewikkelde projecten. Deze zie jij alleen maar als uit uitdaging. Je werkt doorlopend aan klantcases (en hierdoor je klant echt leert kennen), maar toch ben je afwisselend bezig. Dit alles in een vrije en ontspannen werksfeer, met een team van gelijkgestemde. Binnen de development teams werken ze met o.a. PHP, Laravel, React, Node, Elastic, Amazon AWS, JIRA, Solid, Domain-driven-design, Doctrine, Redis, docker, Kubernetes, CI, PHP

Bekijk vacature »

Team Lead Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Als Team Lead Java Developer draag een grote verantwoordelijk je stuurt ontwikkelaars aan en staat dagelijks in contact met jou ICT Manager. De team Bestaat uit front-end en backend systemen. Je ben in staat op hoog niveau de technische vak te bepalen en ook te bewaren. Je dag zie er als volgt uit, ontwikkelen van nieuwe en bestaande applicaties, het uitvoeren van processen en analyses en het beschrijven van functioneel ontwerpen. Ook zal samen met jouw Tester applicaties gaan testen door middel van peer reviews en het leveren van support aan gebruikers

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Als PHP developer (Symfony) bijdragen aan betere z

Functie Als Medior/Senior PHP developer wordt er een mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed in een team kunt opereren waar kennis wordt gedeeld en er bijvoorbeeld codereviews plaatsvinden. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden geactualiseerd.

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Senior Fullstack Developer (GOLang, TypeScript)

Bedrijfsomschrijving Our client is one of the large worldwide accounting firms. Functieomschrijving We are looking for a senior (all-round) developer (Project On Demand / Tax Technology) Uses as much as possible technology in support of the development process: Git, Jenkins, Docker, npm, skaffold, helm, etc. We are looking for a real hands-on developer; ie not a team lead or other managerial-style role; Acts with integrity both internally and externally and takes personal responsibility in this respect; Curious about the developments within their field and driven to make a difference with the team; Able to empathize with colleagues and stakeholders and

Bekijk vacature »
Jeroen VD

Jeroen VD

27/11/2014 11:19:05
Quote Anchor link
Beste allemaal,

Recent heb ik ... online gezet voor een congres van mijn studie. Nu heb ik het idee dat het het 'net niet' is, maar ik kan niet echt zeggen wat dat dan is. Hebben jullie (constructief) commentaar op welk deel van de website dan ook?

Alvast bedankt!

p.s. vermeld even welke browser je gebruikt bij css commentaar :)

URL eruit gehaald ivm Google indexering.[/modedit]
Gewijzigd op 27/05/2015 10:02:40 door Wouter J

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 04:15:40

Kevin J

Kevin J

27/11/2014 11:27:41
Quote Anchor link
Okay ik heb je site bekeken en ik heb hele kleine dingetjes.
Ik mis een favicon (Klein logootje links van de titel) en de titel zelf mis ik, het is niet grootste probleem maar ik let even op kleine dingetjes.

Daarnaast aan de rechterkant zie ik zo'n leeg vlak ziet er niet super uit, op bepaalde pagina's is er iets aan de rechterkant maar merendeel is leeg. Ook de overgang van de pagina's gaat bij mij niet super. (Daarmee bedoel ik niet bepaald snel)
Ik weet ook niet of jij het nodig vind maar een Copyright staat er niet op.

Jeroen VD

Jeroen VD

27/11/2014 11:35:35
Quote Anchor link
enige ideen om die rechterkant op te vullen? want hier heb ik ook over zitten nadenken...

verder de favicon en titel moet ik misschien nog even maken. copyright is niet nodig, openbare documentatie

Kevin J

Kevin J

27/11/2014 11:47:50
Quote Anchor link
Copyright snap ik dan.
Favicon en titel zijn kleine dingen die tikkeltje professioneler maken.

Je zou het vlak (de content) breder kunnen maken, en eventueel de vakken die aan de rechterkant stonden er onder zetten.

Of eventueel een advertenties mocht je geld nodig hebben aan de rechterkant, of eventueel en poll/gastenboek.
Eventueel contact gegevens rechterkant zodat toch maar opgevuld is.

Jeroen VD

Jeroen VD

27/11/2014 11:54:53
Quote Anchor link
favicon en titel zijn toegevoegd

Zijn er nog andere ideen over de contentverdeling?

Kevin J

Kevin J

27/11/2014 11:56:04
Quote Anchor link
In welk opzicht bedoel je dat?

(BTW. De favicon zie ik nog niet)
Gewijzigd op 27/11/2014 11:56:36 door Kevin J

27/11/2014 12:14:03
Quote Anchor link
Tips:
Zet je body font op 15px ipv 20px;

De boxshadow is erg aanwezig en wat subtieler is naar mijn idee netter.
box-shadow: 0px 0px 3px 2px #1689B5;

Menu column geen box-shadow. Maar is meer een mening.

Het menu wat overzichtelijker opzetten, is nu erg op elkaar geprakt.

Jeroen VD

Jeroen VD

27/11/2014 13:21:55
Quote Anchor link
de boxshadow moet wel overal aanwezig zijn vind ik, dat geeft een veel verzorgdere indruk. hij is nu wel wat aangepast. body font staat op 16px nu, staat ook iets beter dan 15px.

wat voor tips zou je hebben voor het menu?

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

27/11/2014 13:35:55
Quote Anchor link
De menukolom kan inderdaad wel wat "ademruimte" gebruiken.
Met name voor tabletgebruikers zou ik de hotspots vergroten door boven en onder elke link meer wit toe te voegen.

Rule 3: Double your whitespace

Niels schouten

niels schouten

06/01/2015 20:39:07
Quote Anchor link
Ziet er mooi uit, maar de rechterkant is erg leeg, daar zou ik bijvoorbeeld ook een stuk menu neer zetten.

Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

06/01/2015 20:42:48
Quote Anchor link
Rechterkant opvullen met laatst geplaatste pagina's ?

verder ziet er goed uit.

Kevin J

Kevin J

06/01/2015 20:43:38
Quote Anchor link
(Dit topic is al 2 maanden oud)

06/01/2015 20:44:59
Quote Anchor link
Sorry kerel, nooit je comment gezien.

Suggesties;

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
.menuTitle {
padding: 0 5px;
}

.menuTitle > ul > a > li {
line-height: 35px;
}

Het is leuk dat er kopjes gemaakt zijn maar het is super onduidelijk. Hier moet je denk ik echt iets anders op verzinnen.

Toevoeging op 06/01/2015 20:47:23:

Kevin Jager op 06/01/2015 20:43:38:
(Dit topic is al 2 maanden oud)

Jij gaat ookal wat jaren mee maar we praten ook nog gewoon tegen jou toch?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.