[Review] Art-yvo

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Binnen de functie van Front-end developer werk je mee aan uitdagende klantprojecten. In teamverband werk je aan de voorkant van onze state-of-the-art portaal oplossingen en apps. Dit alles gebeurt in een multidisciplinaire omgeving waarbij je de ruimte hebt om te sparren, je ideeën scherp te stellen, en waar je met de benodigde kennis en ervaring om je heen altijd terecht kunt bij je collega’s voor vragen en ondersteuning. Meestal werk je vanuit ons kantoor maar we bieden ook alle faciliteiten om thuis te kunnen werken. Voor sommige projecten ga je mee naar de klant, wellicht zelfs in het buitenland!

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

Als Front-End React Developer verbeter je de user experience van onze eigen webapplicaties voor onze collega's binnen Coolblue. Wat doe je als Front-End React Developer bij Coolblue? Als Front-end React Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten met React.js. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end React Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een PHP developer die affiniteit heeft met C++. Ben jij reeds afgestudeerd of heb je al een paar jaar ervaring? Lees snel verder en kijk of dit iets voor jou is! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Als junior .NET Developer lever je met jouw oplossingen direct een bijdrage aan de bedrijfsprocessen van de klanten. Werkzaamheden waar jij je zoal mee bezig houdt zijn; Het ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van de draaiende platforms van de klanten; Softwareontwikkeling middels C#, .NET; Klantcontact om de wensen te bespreken en uit te werken; Optimaliseren van de (huidige) bedrijfsprocessen; De IT-afdeling bestaat uit 30 personen verdeeld over 3 teams. Het team waar je in terecht komt bestaat uit ongeveer tien man. Het is een team wat bestaat uit betrokken collega’s, waar iedereen bereidt is om elkaar te

Bekijk vacature »

Senior Fullstack developer wanted! (C#, Java, Angu

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »
Thijs X

Thijs X

12/05/2008 15:05:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Net klaar met een design en wou hem hier even laten checken:

Afbeelding

Graag jullie mening / tips / opmerkingen over het design.

Edit:

UBB gefixed
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 01:25:06

- SanThe -

- SanThe -

12/05/2008 15:10:00
Quote Anchor link
Link werkt niet.

Thijs X

Thijs X

12/05/2008 15:14:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 12.05.2008 15:10:
Link werkt niet.

Hij zou nu wel moeten werken.

- SanThe -

- SanThe -

12/05/2008 15:17:00
Quote Anchor link
Thijs schreef op 12.05.2008 15:14:
Link werkt niet.

Klopt. ;-)

Thijs X

Thijs X

12/05/2008 15:27:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 12.05.2008 15:17:
Thijs schreef op 12.05.2008 15:14:
Link werkt niet.

Klopt. ;-)

Bedankt voor de feeback ;) :p

Hipska BE

Hipska BE

12/05/2008 15:34:00
Quote Anchor link
Ziet er mooi uit, maar 1 vraagje:

Waarom staat het knopje van Workshops "ingedrukt" als je bij biografie onderdeel zit te kijken? (Dat pijltje zie ik wel staan maar is minder opvallend dan een ingedrukte knop)

Thijs X

Thijs X

12/05/2008 15:40:00
Quote Anchor link
Hipska schreef op 12.05.2008 15:34:
Ziet er mooi uit, maar 1 vraagje:

Waarom staat het knopje van Workshops "ingedrukt" als je bij biografie onderdeel zit te kijken? (Dat pijltje zie ik wel staan maar is minder opvallend dan een ingedrukte knop)

Hmm ja daar zat ik nog over te twijfelen, de een was al eerste instantie bedoelt als mouseover en de andere als actieve knop.
Maar ik denk dat ik het maar bij 1 effect laat welke dit word moet ik nog bepalen.

- -

- -

12/05/2008 16:10:00
Quote Anchor link
Ik zou dat pijltje doen denk ik. Dat ze je dan op de actieve pagina, en als je met je muis over een knop heen gaat schuift/springt het pijltje naar die knop.
Edit:
Ziet er verder goed uit trouwens ;) Ik zou alleen het linkje naar je sitemap op dezelfde regel zetten als de copyright-info, en de linkjes XHTML en Admin weghalen. XHTML is niet interessant (mensen die weten wat het is weten ook hoe ze het kunnen controleren) en Admin kun je beter gewoon even in de adresbalk intypen: de admin is de enige die er wat aan heeft, dus staat het een stuk netter als het weg is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

Thijs X

Thijs X

12/05/2008 16:28:00
Quote Anchor link
@ Herjan,

Bedankt voor je reactie zal het gelijk even aanpassen.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

12/05/2008 16:30:00
Quote Anchor link
Opzet lijkt mij wel okee. Ik zou nog 1 of 2 kleuraccenten ergens neerzetten. Het grijs overheerst nu een beetje.

Thijs X

Thijs X

12/05/2008 16:38:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 12.05.2008 16:30:
Opzet lijkt mij wel okee. Ik zou nog 1 of 2 kleuraccenten ergens neerzetten. Het grijs overheerst nu een beetje.

Ja hier heb je gelijk in. Ik heb hier ook al naar gekeken alleen ben ik uitgegaan van de header ( schilderij ) en hieruit verder gewerkt.
Als ik een kleur zou gebruiken gaat dat snel teveel aandacht trekken ben ik bang maar ik zal kijken of ik er nog iets mee kan doen.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

12/05/2008 16:40:00
Quote Anchor link
Misschien staat het goed als je je h1's h2's enz. een kleurtje geeft?

Thijs X

Thijs X

12/05/2008 16:53:00
Quote Anchor link
Ok hier even een update:
Afbeelding

Rood:
Afbeelding

Vind zelf de rode het best gelukt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X

W W

W W

12/05/2008 17:32:00
Quote Anchor link
Rood geeft iets meer kleur aan je website. Wat in mijn ogen positief is. Ik vind je concept leuk en uniek. Vooral de header, dat zie je niet zovaak (de stijl).

- -

- -

12/05/2008 18:53:00
Quote Anchor link
Ik vind dat je die rode moet doen, maar dat je het menu niet gekleurd moet doen.

Dutchcamel

dutchcamel

12/05/2008 19:12:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit. Het deed me in eerste instantie aan de Garland / Minnelli templates van Drupal denken. Daarbij zitten ook van die pijltjes bij de navigatie en loopt de inhoud op dezelfde manier door naar boven de header in zeg maar. Maar ze zijn toch niet helemaal te vergelijken zie ik.

Ben het wel eens met het commentaar dat er wat meer kleur in mag om het niet zo 'saai' te houden. Kun je die blauw en rood die je net had niet combineren?

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

12/05/2008 19:59:00
Quote Anchor link
Mooie strakke website, ik wil je wel adviseren om het menu niet rood te doen. Het menu bevalt me ook wel ;) Goed werk!

Thijs X

Thijs X

12/05/2008 20:28:00
Quote Anchor link
Bedankt voor julie reacties!

@ dutchcamel,
Heb je toevalig ook nog een idee waar ik wat meer kleur zou kunnen toevoegen

Wouter K

Wouter K

12/05/2008 20:31:00
Quote Anchor link
Mooi en strak. Maar kan je niet nog wat met dat grijs doen ?
blauw-grijs?
wit-grijs?
grijs-zwart ?

Jesper Diovo

Jesper Diovo

12/05/2008 20:46:00
Quote Anchor link
Ik zou het menu zo laten. Dat ziet er met dat pijltje wel strak uit. De kopjes kun je misschien laten beginnen met een blokje kleur, dan even niks en dan de tekst. Geeft misschien net dat beetje meer kleur. Dan kun je misschien de tekst in een grijzige kleur doen, omdat ik het zo toch net iets te hoog contrast vind hebben.

En ik zou de linkjes in de tekst de kleur geven die je aan dat blokje geeft. Zodat dat met elkaar overeenkomt, geeft ook weer een mooi strak overzicht ;-).

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.