[Review] Art-yvo

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Oracle Apex developer

Bedrijfsomschrijving My client is a technology company based in Den Bosch, the Netherlands. They specialize in providing innovative software solutions to clients, and they are currently looking for an experienced Oracle Apex developer to join the IT team. Functieomschrijving As an Oracle Apex developer, you will be responsible for designing, developing, and maintaining web-based applications using Oracle Apex. You will work closely with project managers, business analysts, and other developers to ensure that clients' needs are met and that the software solutions are of the highest quality. Responsibilities: Design, develop, and maintain Oracle Apex applications. Work with project managers and

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »
Thijs X

Thijs X

12/05/2008 15:05:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Net klaar met een design en wou hem hier even laten checken:

Afbeelding

Graag jullie mening / tips / opmerkingen over het design.

Edit:

UBB gefixed
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X
 
PHP hulp

PHP hulp

20/05/2024 21:55:15
 
- SanThe -

- SanThe -

12/05/2008 15:10:00
Quote Anchor link
Link werkt niet.
 
Thijs X

Thijs X

12/05/2008 15:14:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 12.05.2008 15:10:
Link werkt niet.


Hij zou nu wel moeten werken.
 
- SanThe -

- SanThe -

12/05/2008 15:17:00
Quote Anchor link
Thijs schreef op 12.05.2008 15:14:
SanThe schreef op 12.05.2008 15:10:
Link werkt niet.


Hij zou nu wel moeten werken.

Klopt. ;-)
 
Thijs X

Thijs X

12/05/2008 15:27:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 12.05.2008 15:17:
Thijs schreef op 12.05.2008 15:14:
SanThe schreef op 12.05.2008 15:10:
Link werkt niet.


Hij zou nu wel moeten werken.

Klopt. ;-)


Bedankt voor de feeback ;) :p
 
Hipska BE

Hipska BE

12/05/2008 15:34:00
Quote Anchor link
Ziet er mooi uit, maar 1 vraagje:

Waarom staat het knopje van Workshops "ingedrukt" als je bij biografie onderdeel zit te kijken? (Dat pijltje zie ik wel staan maar is minder opvallend dan een ingedrukte knop)
 
Thijs X

Thijs X

12/05/2008 15:40:00
Quote Anchor link
Hipska schreef op 12.05.2008 15:34:
Ziet er mooi uit, maar 1 vraagje:

Waarom staat het knopje van Workshops "ingedrukt" als je bij biografie onderdeel zit te kijken? (Dat pijltje zie ik wel staan maar is minder opvallend dan een ingedrukte knop)


Hmm ja daar zat ik nog over te twijfelen, de een was al eerste instantie bedoelt als mouseover en de andere als actieve knop.
Maar ik denk dat ik het maar bij 1 effect laat welke dit word moet ik nog bepalen.
 
- -

- -

12/05/2008 16:10:00
Quote Anchor link
Ik zou dat pijltje doen denk ik. Dat ze je dan op de actieve pagina, en als je met je muis over een knop heen gaat schuift/springt het pijltje naar die knop.
Edit:
Ziet er verder goed uit trouwens ;) Ik zou alleen het linkje naar je sitemap op dezelfde regel zetten als de copyright-info, en de linkjes XHTML en Admin weghalen. XHTML is niet interessant (mensen die weten wat het is weten ook hoe ze het kunnen controleren) en Admin kun je beter gewoon even in de adresbalk intypen: de admin is de enige die er wat aan heeft, dus staat het een stuk netter als het weg is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
 
Thijs X

Thijs X

12/05/2008 16:28:00
Quote Anchor link
@ Herjan,

Bedankt voor je reactie zal het gelijk even aanpassen.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

12/05/2008 16:30:00
Quote Anchor link
Opzet lijkt mij wel okee. Ik zou nog 1 of 2 kleuraccenten ergens neerzetten. Het grijs overheerst nu een beetje.
 
Thijs X

Thijs X

12/05/2008 16:38:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 12.05.2008 16:30:
Opzet lijkt mij wel okee. Ik zou nog 1 of 2 kleuraccenten ergens neerzetten. Het grijs overheerst nu een beetje.


Ja hier heb je gelijk in. Ik heb hier ook al naar gekeken alleen ben ik uitgegaan van de header ( schilderij ) en hieruit verder gewerkt.
Als ik een kleur zou gebruiken gaat dat snel teveel aandacht trekken ben ik bang maar ik zal kijken of ik er nog iets mee kan doen.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

12/05/2008 16:40:00
Quote Anchor link
Misschien staat het goed als je je h1's h2's enz. een kleurtje geeft?
 
Thijs X

Thijs X

12/05/2008 16:53:00
Quote Anchor link
Ok hier even een update:
Afbeelding

Rood:
Afbeelding

Vind zelf de rode het best gelukt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X
 
W W

W W

12/05/2008 17:32:00
Quote Anchor link
Rood geeft iets meer kleur aan je website. Wat in mijn ogen positief is. Ik vind je concept leuk en uniek. Vooral de header, dat zie je niet zovaak (de stijl).
 
- -

- -

12/05/2008 18:53:00
Quote Anchor link
Ik vind dat je die rode moet doen, maar dat je het menu niet gekleurd moet doen.
 
Dutchcamel

dutchcamel

12/05/2008 19:12:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit. Het deed me in eerste instantie aan de Garland / Minnelli templates van Drupal denken. Daarbij zitten ook van die pijltjes bij de navigatie en loopt de inhoud op dezelfde manier door naar boven de header in zeg maar. Maar ze zijn toch niet helemaal te vergelijken zie ik.

Ben het wel eens met het commentaar dat er wat meer kleur in mag om het niet zo 'saai' te houden. Kun je die blauw en rood die je net had niet combineren?
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

12/05/2008 19:59:00
Quote Anchor link
Mooie strakke website, ik wil je wel adviseren om het menu niet rood te doen. Het menu bevalt me ook wel ;) Goed werk!
 
Thijs X

Thijs X

12/05/2008 20:28:00
Quote Anchor link
Bedankt voor julie reacties!

@ dutchcamel,
Heb je toevalig ook nog een idee waar ik wat meer kleur zou kunnen toevoegen
 
Wouter K

Wouter K

12/05/2008 20:31:00
Quote Anchor link
Mooi en strak. Maar kan je niet nog wat met dat grijs doen ?
blauw-grijs?
wit-grijs?
grijs-zwart ?
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

12/05/2008 20:46:00
Quote Anchor link
Ik zou het menu zo laten. Dat ziet er met dat pijltje wel strak uit. De kopjes kun je misschien laten beginnen met een blokje kleur, dan even niks en dan de tekst. Geeft misschien net dat beetje meer kleur. Dan kun je misschien de tekst in een grijzige kleur doen, omdat ik het zo toch net iets te hoog contrast vind hebben.

En ik zou de linkjes in de tekst de kleur geven die je aan dat blokje geeft. Zodat dat met elkaar overeenkomt, geeft ook weer een mooi strak overzicht ;-).
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.