[Review] DevHouse

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Back end developer Python, PHP

Functie Jij als full stack ontwikkelaar zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar een PO en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult voornamelijk (lees 75%) werken aan de roostersoftware. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere flexwerkers ingezet kan worden. Verder willen ze financiële koppelingen gaan maken

Bekijk vacature »

Front End Ontwikkelaar (React)

In het kort Als front end developer ga je aan de slag met maatwerkprojecten voor onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een machine aan een database of het corrigeren van formulieren voor ingestuurde orders. Voorbeeld van zo’n project is Smart Link. De projecten waar je op ingezet kunt worden liggen binnen het technische domein waar jij als front end developer een grote rol speelt om samen met je back end collega’s de juiste oplossingen te leveren. please note that this particular role requires fluent Dutch language skills. Dit vind je leuk om te doen Het omzetten van designs

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie Middels Scrum en sprints bouw jij in deze functie mee aan complexe webapplicaties en ons SaaS platform. Hierbij hoort ook architectuur tot een van je taken. Daarnaast ben je één van de leden van het Scrum team. Dat betekent dat je naast je kerntaken ook in contact staat met de product owner. Oftewel, je bent bij het gehele ontwikkelproces betrokken. Tools die hierbij gebruikt worden zijn o.a. PHP, Symfony en Git. Eisen • Minimaal HBO werk- en denkniveau • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met PHP • Kennis en ervaring Symfony (Laravel is pré) & Lando • Kennis van

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Tom K

Tom K

22/02/2009 13:08:00
Quote Anchor link
Hallo Allemaal,

Ik ben de laatste dagen maar weer eens bezig geweest met een nieuw uiterlijk voor mijn binnenkort te verschijnen site 'DevHouse'.

Wat vinden jullie van de onderstaande? Ik wil als het kan graag een cijfer, en het liefst natuurlijk tips horen.

Tom

Afbeelding

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 19:29:25

GaMer B

GaMer B

22/02/2009 13:17:00
Quote Anchor link
Wel leuk, maar dat grijs is gewoon niet te lezen!

Tom K

Tom K

22/02/2009 20:14:00
Quote Anchor link
Heb het een en ander aan kleuren/tekst grote aangepast:

Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tom K

- -

- -

22/02/2009 20:36:00
Quote Anchor link
Het begin en de opzet is leuk, alleen is de uitwerking 'm nou net níet. Ik raad je aan: PSD deleten, zelfde opzet in je hoofd houden, en helemaal opnieuw designen. Het topmenu is leuk, de header is leuk, alleen vanaf dat punt gaat het mis. Het is verder wel leuk, maar mij geeft het het gevoel dat het nét niet goed is. Probeer dus gewoon eens opnieuw.

Edit: iPod Touch-bezitter? Goedzo! Ik heb een eerste gen iPhone :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

Pieter Jansen

Pieter Jansen

22/02/2009 20:36:00
Quote Anchor link
Ik zou je content heeeel anders indelen. Wel leuke opmaak trouwens..
Ziet er modern uit. Kleuren zijn tof, alleen achtergrond is te licht.

en je schaduw.. is errg.. uhm groot. Wellicht iets kleiner maken?

daarnaast zou ik je content in modules indelen. vakjes zeg maar. En je content en menu de kleur donkergrijs mee geven. Dat zwarte vind ik zelf niet zo mooi.

Tom K

Tom K

22/02/2009 20:48:00
Quote Anchor link
ok, ik zal zomenteen de content deleten, en de content opnieuw indelen, het idee van modules is inderdaad leuk.

Over de 'schaduw' dit is niet echt schaduw maar een gradient met 0 graden(horizontaal), ik kan het grijze van die gradient wat lichter maken.

Ik ga zo beginnen in photoshop

Jonathan:
Edit: iPod Touch-bezitter? Goedzo! Ik heb een eerste gen iPhone :-)

ik heb inderdaad een Ipod Touch 2g bezitter

Justin S

Justin S

23/02/2009 00:40:00
Quote Anchor link
Ziet er leuk uit, alleen die gradient is jammer vind ik persoonlijk...

Quote:
Jonathan Edit: iPod Touch-bezitter? Goedzo! Ik heb een eerste gen iPhone :-)

Er is geen eerste gen iPhone, hij is pas uit vanaf de 2e generatie :P...
De iphone met de grijze achterkant (zilveren wat jij wil :P) is de 2G, de nieuwe met de zwarte/witte achterkant is de 3G ;-).

- -

- -

23/02/2009 06:39:00
Quote Anchor link
Justin schreef op 23.02.2009 00:40:
Ziet er leuk uit, alleen die gradient is jammer vind ik persoonlijk...

Quote:
Jonathan Edit: iPod Touch-bezitter? Goedzo! Ik heb een eerste gen iPhone :-)

Er is geen eerste gen iPhone, hij is pas uit vanaf de 2e generatie :P...
De iphone met de grijze achterkant (zilveren wat jij wil :P) is de 2G, de nieuwe met de zwarte/witte achterkant is de 3G ;-).

Dat is wel degelijk de eerste generatie. De G in 2G en 3G is niet door Apple verzonnen, en heeft verder ook niks met de generatie van de iPhone te maken: kijk maar in de tabel aan de rechterkant. Het kan best zijn dat de volgende iPhone nog steeds 3G heeft, 4G is namelijk nog niet eens uit.

Tom K

Tom K

23/02/2009 11:53:00
Quote Anchor link
ik heb een naar jullie tips geluisterd en heb nu dit:

Afbeelding

beter?

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

23/02/2009 12:04:00
Quote Anchor link
Veel succes met het maken van een site als je dit soort dingen als GIF gaat opslaan.

Verder past bruin niet bij een design site. Blauw, rood, groen, grijs, zwart wel..

Tom K

Tom K

23/02/2009 12:07:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 23.02.2009 12:04:
Veel succes met het maken van een site als je dit soort dingen als GIF gaat opslaan.

Verder past bruin niet bij een design site. Blauw, rood, groen, grijs, zwart wel..

hoe bedoel je als ik het als gif opsla?

en het is toch geen design site??

Tom K

Tom K

24/02/2009 15:19:00
Quote Anchor link
niemand?

ArendJan

ArendJan

24/02/2009 15:28:00
Quote Anchor link
Saaie indeling; saaie kleurstelling (alleen bruin is erg lelijk); slechte leesbaarheid (te licht grijs, te klein lettertype); Weinig origineel; Te veel gebruik gemaakt van standaard icoontjes;

Klinkt wat negatief maar het zijn punten waar je aan kunt werken!

Mitchell

Mitchell

24/02/2009 15:43:00
Quote Anchor link
Wat moet dit "devhouse" precies worden?
Vanuit dat standpunt moet je gaan denken.

Persoonlijk vind ik de layout 'slap'. Slechte kleuren, niet iets van glossy icons en weinig gebruik van headings. Je header en menu vind ik wel mooi en je gebruik van whitespace vind ik goed. Misschien rechts bovenin een zoekbalk?

6.5/10

Tom K

Tom K

24/02/2009 15:52:00
Quote Anchor link
ok, ik zal eerst even inspiratie voor de content opzoeken op cssremix, deviantart etc. want over de content ben ik het er ook niet helemaal eens.

wat ik misschien ook ga doen is helemaal opnieuw beginnen met dit idee in me achterhoofd.

jullie zien in ieder geval nog een paar probeersels van me.

Tom

Mitchell

Mitchell

24/02/2009 15:58:00
Quote Anchor link
@ Tom: Ga ook eens kijken bij de CSSbeauty gallery en Pattern Tap. Zijn goede plekken om inspiratie op te doen. Voor kleuren moet je naar Colourlovers.com.

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

24/02/2009 16:41:00
Quote Anchor link
Wat wil je eigenlijk bereiken met nóg een webdev site?

Pieter Jansen

Pieter Jansen

24/02/2009 17:12:00
Quote Anchor link
Wat is er nou mis met bruin? ik vind dat bruin eigenlijk wel erg vet. Wellicht ietsje donkerder maar een mooie kleurstelling

Kijk eens naar bruin, zwart, wit, donkerblauw en groen/lichtblauw

Daar passen al je primaire kleuren op. rood, geel, groen, blauw

Maar goed dat is mijn mening

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

24/02/2009 17:35:00
Quote Anchor link
Wel lol dat ie het op zn blog heeft over 'de nieuwe versie'. Het is geen PHP Hulp whahahaha

Tom K

Tom K

26/02/2009 16:46:00
Quote Anchor link
heb weer wat geprobeerd

Afbeelding

edit:image aangepast, zag dat copyright tekst in de weg stond

GaMer B

GaMer B

26/02/2009 19:46:00
Quote Anchor link
Dat blauwe van Inloggen staat zo raar. Dat hoort daar gewoon niet thuis / past er niet bij.

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.