[Review] DevHouse

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Cobol Applicati

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 7 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: In de applicatie ETM zijn nu de inningsvoorzieningen voor ongeveer 25 aangifte- en aanslagmiddelen opgenomen. ETM is een extern aangeschafte service en het huidige contract met leverancier Oracle loopt af op 31-12-2022. Het programma uitfaseren ETM heeft als doel om vervanging te realiseren waarmee alle nu in gebruik zijnde ETM ondersteuning wordt overgenomen in nieuwe Inningsvoorzieningen om de continuïteit van de inningsprocessen te waarborgen. Eén van de inningsvoorzieningen die voor het einde van 31-12-2022

Bekijk vacature »

Team Lead Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Als Team Lead Java Developer draag een grote verantwoordelijk je stuurt ontwikkelaars aan en staat dagelijks in contact met jou ICT Manager. De team Bestaat uit front-end en backend systemen. Je ben in staat op hoog niveau de technische vak te bepalen en ook te bewaren. Je dag zie er als volgt uit, ontwikkelen van nieuwe en bestaande applicaties, het uitvoeren van processen en analyses en het beschrijven van functioneel ontwerpen. Ook zal samen met jouw Tester applicaties gaan testen door middel van peer reviews en het leveren van support aan gebruikers

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaars voor de zorgsector

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant in de omgeving van Zwolle zijn wij op zoek naar een ervaren .Net ontwikkelaar, bij voorkeur met ervaring binnen de belangrijkste sector van Nederland, namelijk: de zorgsector. Deze internationale organisatie ontwikkelt software voor de zorgsector. Er werken zo'n 25 medewerkers hard aan een oplossing die gebruikt wordt door heel Nederland. Er heerst een informele sfeer waarbij er altijd ruimte is voor een grapje. Je collega's zijn stuk voor stuk sterke ontwikkelaars vanuit verschillende achtergronden en met verschillende leeftijden. Je komt hier terecht in een organisatie die zich hard inzet om de zorgsector te verbeteren. De mogelijkheden

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een bedrijf in de omgeving van Utrecht! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als C#.NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving van Utrecht. Je zult gaan samenwerken met collega's die over de hele wereld verspreid zitten. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en werkt met de nieuwste technieken. Als C#.NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je blijft op de hoogte van

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Tom K

Tom K

22/02/2009 13:08:00
Quote Anchor link
Hallo Allemaal,

Ik ben de laatste dagen maar weer eens bezig geweest met een nieuw uiterlijk voor mijn binnenkort te verschijnen site 'DevHouse'.

Wat vinden jullie van de onderstaande? Ik wil als het kan graag een cijfer, en het liefst natuurlijk tips horen.

Tom

Afbeelding
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 21:25:05
 
GaMer B

GaMer B

22/02/2009 13:17:00
Quote Anchor link
Wel leuk, maar dat grijs is gewoon niet te lezen!
 
Tom K

Tom K

22/02/2009 20:14:00
Quote Anchor link
Heb het een en ander aan kleuren/tekst grote aangepast:

Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tom K
 
- -

- -

22/02/2009 20:36:00
Quote Anchor link
Het begin en de opzet is leuk, alleen is de uitwerking 'm nou net níet. Ik raad je aan: PSD deleten, zelfde opzet in je hoofd houden, en helemaal opnieuw designen. Het topmenu is leuk, de header is leuk, alleen vanaf dat punt gaat het mis. Het is verder wel leuk, maar mij geeft het het gevoel dat het nét niet goed is. Probeer dus gewoon eens opnieuw.

Edit: iPod Touch-bezitter? Goedzo! Ik heb een eerste gen iPhone :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
 
Pieter Jansen

Pieter Jansen

22/02/2009 20:36:00
Quote Anchor link
Ik zou je content heeeel anders indelen. Wel leuke opmaak trouwens..
Ziet er modern uit. Kleuren zijn tof, alleen achtergrond is te licht.

en je schaduw.. is errg.. uhm groot. Wellicht iets kleiner maken?

daarnaast zou ik je content in modules indelen. vakjes zeg maar. En je content en menu de kleur donkergrijs mee geven. Dat zwarte vind ik zelf niet zo mooi.
 
Tom K

Tom K

22/02/2009 20:48:00
Quote Anchor link
ok, ik zal zomenteen de content deleten, en de content opnieuw indelen, het idee van modules is inderdaad leuk.

Over de 'schaduw' dit is niet echt schaduw maar een gradient met 0 graden(horizontaal), ik kan het grijze van die gradient wat lichter maken.

Ik ga zo beginnen in photoshop

Jonathan:
Edit: iPod Touch-bezitter? Goedzo! Ik heb een eerste gen iPhone :-)


ik heb inderdaad een Ipod Touch 2g bezitter
 
Justin S

Justin S

23/02/2009 00:40:00
Quote Anchor link
Ziet er leuk uit, alleen die gradient is jammer vind ik persoonlijk...

Quote:
Jonathan Edit: iPod Touch-bezitter? Goedzo! Ik heb een eerste gen iPhone :-)


Er is geen eerste gen iPhone, hij is pas uit vanaf de 2e generatie :P...
De iphone met de grijze achterkant (zilveren wat jij wil :P) is de 2G, de nieuwe met de zwarte/witte achterkant is de 3G ;-).
 
- -

- -

23/02/2009 06:39:00
Quote Anchor link
Justin schreef op 23.02.2009 00:40:
Ziet er leuk uit, alleen die gradient is jammer vind ik persoonlijk...

Quote:
Jonathan Edit: iPod Touch-bezitter? Goedzo! Ik heb een eerste gen iPhone :-)


Er is geen eerste gen iPhone, hij is pas uit vanaf de 2e generatie :P...
De iphone met de grijze achterkant (zilveren wat jij wil :P) is de 2G, de nieuwe met de zwarte/witte achterkant is de 3G ;-).


Dat is wel degelijk de eerste generatie. De G in 2G en 3G is niet door Apple verzonnen, en heeft verder ook niks met de generatie van de iPhone te maken: kijk maar in de tabel aan de rechterkant. Het kan best zijn dat de volgende iPhone nog steeds 3G heeft, 4G is namelijk nog niet eens uit.
 
Tom K

Tom K

23/02/2009 11:53:00
Quote Anchor link
ik heb een naar jullie tips geluisterd en heb nu dit:

Afbeelding

beter?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tom K
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

23/02/2009 12:04:00
Quote Anchor link
Veel succes met het maken van een site als je dit soort dingen als GIF gaat opslaan.

Verder past bruin niet bij een design site. Blauw, rood, groen, grijs, zwart wel..
 
Tom K

Tom K

23/02/2009 12:07:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 23.02.2009 12:04:
Veel succes met het maken van een site als je dit soort dingen als GIF gaat opslaan.

Verder past bruin niet bij een design site. Blauw, rood, groen, grijs, zwart wel..


hoe bedoel je als ik het als gif opsla?

en het is toch geen design site??
 
Tom K

Tom K

24/02/2009 15:19:00
Quote Anchor link
niemand?
 
ArendJan

ArendJan

24/02/2009 15:28:00
Quote Anchor link
Saaie indeling; saaie kleurstelling (alleen bruin is erg lelijk); slechte leesbaarheid (te licht grijs, te klein lettertype); Weinig origineel; Te veel gebruik gemaakt van standaard icoontjes;

Klinkt wat negatief maar het zijn punten waar je aan kunt werken!
 
Mitchell

Mitchell

24/02/2009 15:43:00
Quote Anchor link
Wat moet dit "devhouse" precies worden?
Vanuit dat standpunt moet je gaan denken.

Persoonlijk vind ik de layout 'slap'. Slechte kleuren, niet iets van glossy icons en weinig gebruik van headings. Je header en menu vind ik wel mooi en je gebruik van whitespace vind ik goed. Misschien rechts bovenin een zoekbalk?

6.5/10
 
Tom K

Tom K

24/02/2009 15:52:00
Quote Anchor link
ok, ik zal eerst even inspiratie voor de content opzoeken op cssremix, deviantart etc. want over de content ben ik het er ook niet helemaal eens.

wat ik misschien ook ga doen is helemaal opnieuw beginnen met dit idee in me achterhoofd.

jullie zien in ieder geval nog een paar probeersels van me.

Tom
 
Mitchell

Mitchell

24/02/2009 15:58:00
Quote Anchor link
@ Tom: Ga ook eens kijken bij de CSSbeauty gallery en Pattern Tap. Zijn goede plekken om inspiratie op te doen. Voor kleuren moet je naar Colourlovers.com.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

24/02/2009 16:41:00
Quote Anchor link
Wat wil je eigenlijk bereiken met nóg een webdev site?
 
Pieter Jansen

Pieter Jansen

24/02/2009 17:12:00
Quote Anchor link
Wat is er nou mis met bruin? ik vind dat bruin eigenlijk wel erg vet. Wellicht ietsje donkerder maar een mooie kleurstelling

Kijk eens naar bruin, zwart, wit, donkerblauw en groen/lichtblauw

Daar passen al je primaire kleuren op. rood, geel, groen, blauw

Maar goed dat is mijn mening
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

24/02/2009 17:35:00
Quote Anchor link
Wel lol dat ie het op zn blog heeft over 'de nieuwe versie'. Het is geen PHP Hulp whahahaha
 
Tom K

Tom K

26/02/2009 16:46:00
Quote Anchor link
heb weer wat geprobeerd

Afbeelding

edit:image aangepast, zag dat copyright tekst in de weg stond
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tom K
 
GaMer B

GaMer B

26/02/2009 19:46:00
Quote Anchor link
Dat blauwe van Inloggen staat zo raar. Dat hoort daar gewoon niet thuis / past er niet bij.
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.