Review: eddyerkelens.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Typescript Developer / Cloud platform

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het cloud platform; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het cloud platform; Sparren met de business. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er veel voor. Als Typescript ontwikkelaar word je onderdeel van het team gericht op de (door)ontwikkeling van hun eigen cloud platform welke wordt

Bekijk vacature »

Network Engineer (f/m/d) in Heidelberg

Network Engineer (f/m/d) The IT Services team operates and supports the IT infrastructure and services at EMBL headquarters in Heidelberg and at the laboratory’s sites in Barcelona and Rome. As part of IT Services, the Network team is responsible for managing and developing the network infrastructure in our data centres, on campus, and to our external network providers. As a leading scientific institution with highly data-intensive research, extensive data flows at and between the laboratory’s six sites and to the Internet, EMBL is connected to national and international scientific networks using state-of-the-art technologies from vendors including Cisco, Extreme Networks and

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

Python Developer

Dit ga je doen Als Python Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van Stuurprogramma's in Python zodat er verbindingen kunnen worden gelegd tussen besturingssystemen en (AV) hardware; Het testen en debuggen van Stuurprorgamma's; Het communiceren met noodzakelijke partijen in gevallen waar extra technische details nodig zijn om een Stuurprogramma te ontwikkelen of problemen op te lossen; Het maken van de nodige technische documentatie (in het Engels); Het participeren in een Scrum/Agile omgeving. Hier ga je werken Deze internationale organisatie is wereldwijd een succesvol producent en leverancier van professionele AV hard- en software. Klanten gebruiken de producten o.a. voor het

Bekijk vacature »
Eddy E

Eddy E

21/10/2015 20:20:20
Quote Anchor link
Eergisteren vernieuwd: www.eddyerkelens.nl

Het is een standaard template (ja, voor die 8 euro kan je niet tobben en uren werk verzetten), maar wel aangepast.
Vraag is eigenlijk: werkt het lekker? Inhoudelijk nog tips/commentaar?

Toevoeging op 21/10/2015 20:20:33:

Dubbel door Bad Gateway...

PHP hulp

PHP hulp

24/12/2024 00:56:41

Peter K

Peter K

21/10/2015 21:04:40
Quote Anchor link
Achter de tekst "Geïnteresseerd in FTE 1, omgeving Gorinchem!" zit een mailto link. Is het niet mooier daar een contact formulier achter te zetten?

Ik gebruik nooit de mail client.

Google maps op de contactpagina is niet te verschuiven/zoomen?

Wat is eigenlijk het doel van je website? Dat is me niet helemaal duidelijk.

Eddy E

Eddy E

21/10/2015 21:19:34
Quote Anchor link
Goed punt: al heeft iedereen toch wel een mail-client staan? Op je telefoon en PC in elk geval wel... wellicht consoles niet. Maar ik verwacht niet dat personen die mij een baan willen voorschotelen mijn website op een console bekijken...

Google Maps is inderdaad een plaatje om navigeren/schuiven op de telefoon te verbeteren. Voor de rest voegt het toch niet veel toe: ik werk niet vanuit huis ;)

Doel: mijzelf op internet neerzetten dat, als mensen op mij zoeken, vinden wat ik wil ;)
Bijvoorbeeld volgende werkgevers ;)

Peter K

Peter K

21/10/2015 21:21:25
Quote Anchor link
Nou, ik werk bijvoorbeeld met Google for Business. Dan zit je mail dus allemaal in een gmail omgeving.

Resultaat: ik gebruik dus geen mail client op de computer :)

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

22/10/2015 09:54:01
Quote Anchor link
Nette site Eddy! Ik pik er vier kleinigheden uit die me opvallen:

• Veel mensen en ikzelf ook hebben de neiging (aangeleerd gedrag) om op het logo linksboven te klikken om terug te keren naar de homepage. Maak dus van je (zwarte) naam een link naar de eerste tab Profiel.

• De gele tekst valt een beetje weg, vooral tegen een witte achtergrond (zoals de datums op je CV). Maak die bijvoorbeeld met het Adobe Color CC-kleurenwiel daar wat donkerder.

• Maak van "De mailbox staat klaar voor uw uitnodiging" een mailto-link: een dergelijke call to action vereist niet alleen een call, maar ook action.

• Ik denk dat je met "FTE 1" eigenlijk "1 FTE" bedoelt? Keer dan de volgorde om.

Jacco Engel

Jacco Engel

22/10/2015 11:02:12
Quote Anchor link
Ben ik de enige die zich er enigsinds aan ergert dat de profiel pagina boven het menu word geladen en de rest er onder?

Voor mijn gevoel moet een menu (voor zover realistisch en mogelijk) zo veel mogelijk op dezelfde plek blijven staan

Maar kan aan mij liggen :P

verder kleine JS error :
Uncaught TypeError: $map.gmap is not a function
Gewijzigd op 22/10/2015 11:04:38 door Jacco Engel

Eddy E

Eddy E

22/10/2015 13:14:55
Quote Anchor link
Ward van der Put op 22/10/2015 09:54:01:
Nette site Eddy! Ik pik er vier kleinigheden uit die me opvallen:

Dank je.

Quote:
• Veel mensen en ikzelf ook hebben de neiging (aangeleerd gedrag) om op het logo linksboven te klikken om terug te keren naar de homepage. Maak dus van je (zwarte) naam een link naar de eerste tab Profiel.

Goed idee... maar geen idee hoe. Een <a href="#contact"> doet niets.
Dat gaat via Javascript, maar dat krijg ik niet aan de praat. Alleen in <nav class="menu"><ul><li><a> werkt dit... Weet je hoe ik dit voor elkaar krijg?
Geldt namelijk ook voor de link naar #profile

ul > li.tmenu > a

Quote:
• De gele tekst valt een beetje weg, vooral tegen een witte achtergrond (zoals de datums op je CV). Maak die bijvoorbeeld met het Adobe Color CC-kleurenwiel daar wat donkerder.

Done. Gewoon iets donkerder kon geen kwaad.

Quote:
• Maak van "De mailbox staat klaar voor uw uitnodiging" een mailto-link: een dergelijke call to action vereist niet alleen een call, maar ook action.

Gedaan. Al kan het nu nog omgezet worden naar het contactformulier

[qoute]• Ik denk dat je met "FTE 1" eigenlijk "1 FTE" bedoelt? Keer dan de volgorde om.
[/quote]
Dat is vreemd, maar zo wordt het vaak wel genoemd.
Bij WTF (werktijdfactor) is het sowieso WTF 1 (en niet 1 WTF). Dus ik heb een andere afkorting van 3 letters gebruikt ;)
Gewijzigd op 22/10/2015 13:18:52 door Eddy E

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2015 13:16:38
Quote Anchor link
Ik mis een doctype ;-)

Eddy E

Eddy E

22/10/2015 13:28:20
Quote Anchor link
- Aar - op 22/10/2015 13:16:38:
Ik mis een doctype ;-)

Nu niet meer ;)
Jammer dat zo'n template-bouwer wel HTML5-attributen als <nav> gebruikt, maar dan geen HTML5 opgeeft...

Toevoeging op 22/10/2015 13:29:18:

Jacco Engel op 22/10/2015 11:02:12:
Ben ik de enige die zich er enigsinds aan ergert dat de profiel pagina boven het menu word geladen en de rest er onder?

Voor mijn gevoel moet een menu (voor zover realistisch en mogelijk) zo veel mogelijk op dezelfde plek blijven staan

Maar kan aan mij liggen :P

verder kleine JS error :
Uncaught TypeError: $map.gmap is not a function

JS-functie heb ik eruit gegooid. Ik zag hem net ook voorbij komen.
Dat het 'verschillend' is met de rest, vind ik juist wel leuk.
Nu is de home-pagina net een visitekaartje. Daarna wordt het wat anders. Dat is wat speelser: juist dat was voor mij de reden om deze template te kopen ;)

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

22/10/2015 14:13:52
Quote Anchor link
Als ik de site bezoek (firefox) kom ik eerst op de contactpagina? Daarmee is het mij -in eerste oogopslag- volstrekt onduidelijk waar deze site over gaat.

Gerhard l

gerhard l

22/10/2015 14:22:12
Quote Anchor link
Thomas van den Heuvel op 22/10/2015 14:13:52:
Als ik de site bezoek (firefox) kom ik eerst op de contactpagina? Daarmee is het mij -in eerste oogopslag- volstrekt onduidelijk waar deze site over gaat.

Jup, in chrome ook, profiel tab is active, maar hij laadt de contact pagina.

Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

22/10/2015 14:30:25
Quote Anchor link
Ja inderdaad, eerst was dat niet zo

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

22/10/2015 14:47:16
Quote Anchor link
Een van de voordelen van ontwikkelen met cache volledig uitgeschakeld ;).

Eddy E

Eddy E

23/10/2015 09:07:11
Quote Anchor link
Probleem lag hem in de link op de frontpage... Javascript pakte de eerste link met # als actief.
Door de link naar #contact werd die actief, maar het menu regelt dat weer anders.
Dat is opgelost nu ;)

Daarnaast nog een anti-spam-maatregel ingevoerd. Zowel via het formulier (3 plus 4) als een verplichte wachttijd na elke mail (elke poging * 20 seconden) via PHP.

Want vannacht zijn er 3700+ mailtjes verstuurd naar mijn Gmail-account...

Toevoeging op 23/10/2015 09:23:08:

Leuk.... die @spam ;)

Hoe krijg je het voor elkaar?

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

23/10/2015 10:33:54
Quote Anchor link
Ziet er Netjes uit Eddy, thumb up!

Eddy E

Eddy E

23/10/2015 13:47:11
Quote Anchor link
Dank je Frank.

Omdat er toch nog iemand kon spammen (280 mailtjes in 3 minuten oid), heb ik ook nog een flood-blokkade opgericht op basis van IP-adressen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.