[REVIEW] FreeWebDav
Ik heb een website gemaakt, genaamd FreeWebDav. De naam is vernoemd naar de techniek voor het koppelen van een "webdrive" aan de computer. De functie van de website is dat je gratis opslagruimte krijgt, zonder iets te installeren. Graag zou ik een review over deze site willen hebben.
Het adres van de website is: freewebdav.tk (sorry dat ik een .tk heb, budget is zeer laag)
Note: Ik ben 14 jaar. (bij een vorige post vonden ze dat fijn om te weten)
Wil je nog meer weten, vraag dan gerust ;)
Gewijzigd op 15/02/2013 19:16:07 door Bas IJzelendoorn
En wat zou je willen dat wij met deze informatie doen?
Frank Nietbelangrijk op 15/02/2013 18:22:31:
Okee...
Een review geven. Ik zal het nog even in het topic erbij zetten, dan is dat iets duidelijker.
- Zelf vind ik een wit gecenterde container mooier in plaats van een achtergrond als 'achtergrond'.
- Je menu is niet verkeerd, wel weer jammer van die advertentie. Maar toch over die advertentie, kan je die witte achtergrondkleur niet aanpassen naar de kleur die het menu zelf heeft (of transparant)?
Geen slechte website, layout mag/kan van/volgens mij alleen nog iets beter.
die hoeken die worden afgerond in de header hebben geen nut als de site volledig scherm is, ik vindt het eerder raar dan leuk dan. Maak je site niet voor volledig scherm of haal die hoeken weg ;-)
--> Maar mijn mening hé ;)
Quote:
Note: Ik ben 14 jaar. (bij een vorige post vonden ze dat fijn om te weten)
Leuk, ik ben ook op die leeftijd begonnen (3 jaar geleden)! Het doet me altijd plezier om nog andere jonge mensen terug te vinden die hun best doen om iets mooi te maken. Ik weet niet wat je toekomst plannen zijn, indien je verder wilt gaan met webdesign raad ik je aan om eens wat webdesign trends te bekijken van deze tijd en héél veel nieuwe designs te maken. Je zal zien hoe snel je groeit en wat je kan presteren.
Ook al is je budget erg laag, het is nogal raar dat een hosting site een .tk domein heeft.
Ik heb 2 advertenties weggehaald. Alsnog heb ik toch nog wel 1 advertentie onder de content. Ik heb 1 wit vlak geplaatst met gradient.
Hebben jullie nog tips voor dat witte vlak? Want het ziet er nog niet erg mooi uit.
Gewijzigd op 16/02/2013 08:50:27 door Max van den Bosch
Misschien is het een idee om een uitleg voor mac te maken
Joep de Jong op 16/02/2013 09:04:32:
Is goed, alleen probleempje; Ik heb geen mac :P
Edit:
Ben er mee bezig
Edit:
Klaar. De "Hoe in te stellen" voor Mac staat er bij
Gewijzigd op 16/02/2013 09:50:30 door Max van den Bosch
Max van den Bosch op 16/02/2013 08:45:51:
Ik heb 2 advertenties weggehaald. Alsnog heb ik toch nog wel 1 advertentie onder de content. Ik heb 1 wit vlak geplaatst met gradient.
Al iets beter, zet alleen nog even een padding in je box.
Max van den Bosch op 16/02/2013 09:26:12:
Joep de Jong op 16/02/2013 09:04:32:
Edit:
Ben er mee bezig
Ik wil wel een uitlef voor mac schrijven
@Machiel K: Zal ik doen
Kan het kloppen dat het registreren niet werkt? Heb je een demo account die ik even kan gebruiken?
Joep de Jong op 16/02/2013 09:58:28:
Kan het kloppen dat het registreren niet werkt? Heb je een demo account die ik even kan gebruiken?
Registreren werkt wel. Ik zal wel ff een demo aanmaken.
Gebruikersnaam: phphulpdemo
Wachtwoord: phphulp
Zie bericht onder voor andere accountgegevens
Gewijzigd op 16/02/2013 10:44:43 door Max van den Bosch
Max van den Bosch op 16/02/2013 10:05:17:
Joep de Jong op 16/02/2013 09:58:28:
Ik kom niet in de online webdav en ook niet in de andere, wordt het misschien niet ondersteund voor mac? Anders moet iemand anders het ook even testen
Zie je bij de online webdav wel een inlogboxje komen?
Toevoeging op 16/02/2013 10:17:35:
Als ik een verkeert wachtwoord invoer zegt hij: 'Inloggen is mislukt. Opnieuw proberen?' maar als het wachtwoord goed is gebeurt er niks.
Toevoeging op 16/02/2013 10:34:41:
Ik neem aan dat je safari gebruikt? Dan ga ik het even testen
Toevoeging op 16/02/2013 10:42:10:
Sorry Joep. Er zat inderdaad een fout in het registreren.
Toevoeging op 16/02/2013 10:45:12:
Gebruikersnaam: phphulp
Gewijzigd op 16/02/2013 10:45:33 door Max van den Bosch
Sowieso nog een andere achtergrond, header en menu aan elkaar vast maken en centreren.
- Raoul - op 16/02/2013 10:34:47:
Sowieso nog een andere achtergrond, header en menu aan elkaar vast maken en centreren.
Ben er mee bezig, alleen 3owl laat het een beetje afweten.