Review Mijn website gamerz-nation

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »

SQL ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gave werkgever in regio Breda zijn wij per direct op zoek naar een SQL ontwikkelaar/ functioneel consultant. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Je test de ontwikkelde oplossingen om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan de functionele specificaties en de behoeften van de organisatie; Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Je stelt op

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

PHP Developer - Draag bij aan de maatschappij!

Bedrijfsomschrijving Wil jij als applicatieontwikkelaar deel uitmaken van een gedreven ontwikkelteam en werken aan innovatieve producten? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die samen met ons de technische ondergrond van onze producten verder wil ontwikkelen met behulp van PHP. Met jouw expertise geef je de finishing touch aan onze producten om jezelf steeds opnieuw weer te verrassen. Functieomschrijving Bij ons staan innovatie en creativiteit centraal. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste PHP ontwikkelaar die nieuwe ideeën en inzichten kan inbrengen en daarmee zichzelf en het team verder kan laten groeien.

Bekijk vacature »
Emrullah

Emrullah

29/12/2006 15:25:00
Quote Anchor link
Mijn huidige website is http://gamerz-nation.kicks-ass.net

Ik ben van plan een .nl domein te nemen ik ben al een beetje bezig geweest met de design ervoor zie http://gamerz-nation.kicks-ass.net/test/

Tips zijn Welkom

P.S: Ik ben niet zo heel goed met websites!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Emrullah

PHP hulp

PHP hulp

10/11/2024 20:40:46

Leo

Leo

29/12/2006 15:30:00
Quote Anchor link
Vind hem niet super maar toch geen slecht begin!
Het is wel jammer dat er al een soortgelijke site is:

http://www.rebelz-nation.com

En daar werk ik dus aan mee.

Maar kwa design zit het wel goed, hier en daar kan je nog wat dingen aanpassen. Maar iig geen slecht begin.

Btw, het is geen kerst meer!

Emrullah

Emrullah

29/12/2006 15:55:00
Quote Anchor link
Ik heb eht sneeuw al weg gehald En wat voor dingen kan ik dan nog aanpassen?

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

29/12/2006 16:05:00
Quote Anchor link
Ik zou gewoon de ouder design behouden, ik vind die persoonlijk het mooist!

Crispijn -

Crispijn -

29/12/2006 16:15:00
Quote Anchor link
Ik ga ook voor de oude. Goede portal uitstraling. Niks meer aan doen. Waarom met een nieuw adres ook een nieuwe layout? Je bezoekers kennen dit adres nu toch al? :D Houden zo :D

Stel je voor dat hotmail.com nu een eens spammail.com zou gaan heten! Wel toepasselijk maar niet handig! :)

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

29/12/2006 16:17:00
Quote Anchor link
Daar heb je gelijk in, had ik ook met GTA Gangsters.. Eerst draaide ik locaal, maar ik wilde altijd al een eigen domein.. En met een domein naam wordt je makkelijker gevonden..;)

- -

- -

29/12/2006 17:14:00
Quote Anchor link
Chef schreef op 29.12.2006 15:30:

Moet jij nodig zeggen met je kerstmuts in je avatar ;-)

Maar ik ga ook gewoon voor het oude design. Veel stijlvoller. Dat andere (sorry) vind ik er een beetje amateuristisch uitzien. (Het lijkt net of ik het heb gemaakt :P)

Frisbee

Frisbee

29/12/2006 17:22:00
Quote Anchor link
Vind de oude eerlijk gezegd mooier. Alleen heb ik (en volgens mij vele anderen) wel een hekel aan muziek op websites :S

Aaa Trump

aaa Trump

29/12/2006 17:47:00
Quote Anchor link
Zeker weten oude website houden!!

6x zo mooi, 2e layout super photoshop basic

Leo

Leo

29/12/2006 19:15:00
Quote Anchor link
Herjan schreef op 29.12.2006 17:14:
Chef schreef op 29.12.2006 15:30:

Moet jij nodig zeggen met je kerstmuts in je avatar ;-)

Hmm goed punt..

Toine vd P

Toine vd P

29/12/2006 19:41:00
Quote Anchor link
Ik vind em leuk!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.