Review: Scriptbox

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functie omschrijving Voor een software bedrijf in omgeving Breda zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het huidige team developers zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. De klanten van dit groeiende bedrijf zitten door heel Europa en jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Het samenstellen van de software op basis van de input vanuit de klant (T-SQL & C#.NET). Het bezoeken van klanten om de processen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het ontwerpen van databases met T-SQL als programmeer laag.

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Automotive Angular

Functie Als Senior Front end developer kom je te werken in een team van 11 developers. 9 van de 11 focussen zich op back end, welke is geschreven in Java, en 2 op de front end waarbij er gebruik wordt gemaakt van Typescript en Angular. De focus in deze rol ligt op 2 aspecten; doorontwikkeling van de eigen tooling en gebruik van de tooling t.b.v. klantprojecten. Momenteel zijn ze in de afrondende fase van een project waarbij ze het gehele verkoopproces van nieuwe auto’s anders ingeregeld hebben voor een grote dealer in Nederland. Waarbij Auto’s normaliter pas verkocht werden in

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ivo K

Ivo K

29/04/2009 19:36:00
Quote Anchor link
Hallo Allen,

Zojuist heb ik een site online gezet en nu vraag ik jullie dus om jullie mening daarover.

linkje

Inlog: phphulp
WW: wachtwoord

Ivo

PHP hulp

PHP hulp

08/11/2024 08:04:10

Jesper Diovo

Jesper Diovo

29/04/2009 19:45:00
Quote Anchor link
Eerste indruk:

- Te smal
- Niet gecentreerd
- Geen URL optimalisatie
- Achtergrond te opvallend
- Header e.d. zijn me niet helemaal duidelijk
- Geen mooi logo, je zou Scriptbox in een mooier lettertype kunnen doen
- Geen mooie borders
- Wel goede kleurcombi's, je zou ze alleen nog iets efficiënter moeten gebruiken. Nu vind ik het nog een beetje een rommeltje.

Als je aan de bovenstaande punten wat kan doen ziet het er al stukken beter uit :-). Oh ja: ik wil je niet afkraken, ik probeer juist opbouwende kritiek te geven!

Ivo K

Ivo K

29/04/2009 19:47:00
Quote Anchor link
@jezpur

Bedankt voor het bekijken ;)
En ik vind het echt niet erg als je er kritiek op hebt :P

Jesper Diovo

Jesper Diovo

29/04/2009 19:49:00
Quote Anchor link
Fijn dat je dat in ieder geval door hebt. Het klinkt misschien een beetje hard gezegd, maar anders ga ik het veel moeilijker verwoorden dan het eigenlijk is :-P.

29/04/2009 20:09:00
Quote Anchor link
Dit is zo gevaarlijk als de tyfus, php bestanden uploaden...
Je plaatst je bestanden in de dir sc...s, gewoon als php. Dus kan elk bestand zo worden uitgevoerd.

Jesper Diovo

Jesper Diovo

29/04/2009 20:13:00
Quote Anchor link
In dat geval zou ik ze als .phps opslaan. Dan kunnen ze niet uitgevoerd worden, toch? Tenminste niet direct?..

29/04/2009 20:17:00
Quote Anchor link
Jezpur schreef op 29.04.2009 20:13:
In dat geval zou ik ze als .phps opslaan. Dan kunnen ze niet uitgevoerd worden, toch? Tenminste niet direct?..

Ligt eraan hoe je apache ingesteld staat. Meestal als highlight_code, maar soms ook gewoon als plain text.

Ivo K

Ivo K

30/04/2009 14:53:00
Quote Anchor link
@Karl

Dus ik kan de files beter allemaal als .txt bestanden opslaan ?

30/04/2009 15:23:00
Quote Anchor link
Ivo schreef op 30.04.2009 14:53:
@Karl

*.phps
Iig dat ze niet uitgevoerd kunnen worden (had een bestand geplaatst waarmee ik alles op je server kon doen). uploaden.php heb ik effe hernoemt, zodat andere niet gebruik kunnen maken van die lek :-).

Ivo K

Ivo K

30/04/2009 15:28:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 30.04.2009 15:23:
Ivo schreef op 30.04.2009 14:53:
@Karl

*.phps
Iig dat ze niet uitgevoerd kunnen worden (had een bestand geplaatst waarmee ik alles op je server kon doen). uploaden.php heb ik effe hernoemt, zodat andere niet gebruik kunnen maken van die lek :-).

Ok, bedankt iig daarvoor

Ivo K

Ivo K

01/05/2009 14:25:00
Quote Anchor link
Nou de 24 uur zijn nog net niet voorbij maar ik kom toch maar zeggen dat ik de site veranderd heb en dus vraag ik jullie om nogmaals te kijken

klik
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ivo K

- SanThe -

- SanThe -

01/05/2009 14:39:00
Quote Anchor link
Bij upload kan je van alles invullen en pas daarna krijg je de melding dat je ingelogd moet zijn. Andersom lijkt mij logischer en gebruiksvriendelijker.

Ivo K

Ivo K

01/05/2009 14:45:00
Quote Anchor link
@Santhe

Heb je gelijk in. Ik heb het al veranderd

Mar cel

Mar cel

01/05/2009 15:14:00
Quote Anchor link
Sorry, je site is dus niet veilig. Bewijs:

http://scriptbox.freehostia.com/scriptbox/commentaar/1-test

Makkelijk op te lossen door htmlentities() te gebruiken.

Ah gedaan zie ik.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mar cel

Ivo K

Ivo K

01/05/2009 15:15:00
Quote Anchor link
Ja, je hebt gelijk, ik heb het al veranderd.. :P
echt dom dat ik dat vergeten was... je kon gewoon JS uitvoeren XD

Steven Hack

Steven Hack

01/05/2009 16:21:00
Quote Anchor link
Ik vind je 404 pagina een beetje kaal/saai.

Misschien een idee om deze in te includen in je header etc? Net als de rest van je site?

Ivo K

Ivo K

01/05/2009 17:13:00
Quote Anchor link
Ja, dat is een goed idee.

Maar ik heb nog niet echt gekeken naar mn 404 pagina, omdat hij eigelijk niet hoort te komen. Ik zal het even fixen

01/05/2009 19:04:00
Quote Anchor link
Jawel hoor, als iemand bijvoorbeeld een link kopieert maar net de laatste letter mist ofzo, kom je op 404 uit.

Ivo K

Ivo K

01/05/2009 19:44:00
Quote Anchor link
@Karl

Ik heb het ook al aangepast. Alleen ik kwam er niet op, dus heb ik me er ook niet op gericht

Yorick17

yorick17

01/05/2009 19:58:00
Quote Anchor link
Is er iets mis met het forum "Site reviews?"

Misschien is het een idee als je "Report" weg haalt voor je bent ingelogd.
Het lijkt mij handiger om de code, titel en omschrijving in een keer te zien en daaronder het commentaar. Download: Klik kan veranderd worden in Download: {titel}. Wat voegen de getallen tussen haakjes toe? Css je <hr> ook een beetje en het word een prachtige website.

Vraag: bij mij loopt hij aardig wat uit beeld, maar ligt dat aan mijn scherm (1024x768) of heeft iedereen dat?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door yorick17

Ivo K

Ivo K

01/05/2009 20:23:00
Quote Anchor link
@yorick

nee er is niks mis mee :P

Bedankt voor je tips. Hij loopt idd uit het beeld vanwege je resolutie. Ik had het eerst ingesteld voor die resolutie (1024x768), maar toen kreeg ik te horen dat dat te smal was...

edit:

die getallen voegen het aantal downloads toe
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ivo K

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.