[review] wesselb.nl
De nieuwe layout voor mn site is eindelijk af, voordat ik verder wil gaan zou ik graag jullie mening hierover horen.
Kliklink: http://www.wesselb.nl
Groeten,
Wessel Bruinsma
Ik zou zorgen dat de footer tegen de onderkant van het scherm zit geplakt als de content niet het hele scherm vult...
Ik heb dat al eerder geprobeerd, maar ik kwam er steeds niet uit. Weet jij misschien hoe dat moet. Als ik position: absolute; bottom: 0; meegeef, plakt de footer op de bodem, maar als de tekst daar dan komt, schuift de footer niet meer. De tekst gaat er gewoon doorheen. En position: absolute; bottom: 0; zorgt er voor dat de footer aan de onderkant van het scherm plakt, niet het document. Heb jij hier misschien een oplossing voor?
- niet xHTML valid
- Probeer eens wat verschillende kleuren
- Een leuk plaatje voor de header doet al wonderen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X
Quote:
Naast je bijzonder goede gevoel voor humor zie ik totaal geen meerwaarde voor deze site.- KLIK HIER NIET.VERBODEN
- HIER ZEKER OOK NIET KLIKKEN
- Download dit als je slim bent <<-
- HIER ZEKER OOK NIET KLIKKEN
- Download dit als je slim bent <<-
Een slecht werkende chat, absoluut geen vervangen voor MSN of IRC
Een lege agenda
Is je site een verzameling van een paar bookmarks die iedreen wel kan onthouden.
Ik vind de lay-out niet spetterend,,,,,
Klik hier niet.verboden is helemaal triest.
Bij de chat heb je een hele irritante refresh. En omdat hij de heletijd refreshed kun je niet eens normaal meer terug via je browser. Dus pas dit aan of maak een linkje naar je homepage.
Beheer van je agende zou ik toch ergens anders inzetten dan gewoon midden in de site.
Download dit als je slim bent, is gewoon een raar standaard VB script (wat jij waarschijnlijk gemaakt hebt, en iets raars doet met je pc)
Conclusie:
Wat vind ik van de layout: Layout? Ik zie alleen 3 gele vlakken.
Content: Met de content die jij erin zet jaag je mensen weg.
Linkjes: Zet iig de linkjes op de _blanc target. Anders stuur je ze meteen van je site weg. Verder zijn de linkjes niet echt nuttig.
overall: Beetje overbodige site!
Sorry voor het afkraken van je site, maar dit is gewoon wat ik er van vind.
Wat tips voor je klote site: Laat je site uit meerdere normale pagina's bestaan en maak je scripts zelf, als je een script gaat jatten, jat dan wel een script dat nog grappig of leuk is.
En je layout is ook al zo top. En echt een leuke naam voor een site, lijk wel zo'n site van een crimineel, net zo als die patrickw die heel rockstargames heeft geruwineerd!
Kort om: jonge, je gaat het nooit maken met deze site voor je klasje!! Of dacht je dat je sitetje zou uitgroeien tot zoiets als google? Of wat?
Tommy schreef op 22.12.2007 12:27:
OMG Wat ben jij een fucking noob.. Je bent totaal niet grappig/uniek/cool/weet ik wat je allemaal denkt te zijn met dat kut script van je met al die alerts. Ik was een fucking lange query aan het uitvoeren en bestanden van mijn ftp aan het downloaden met Firefox, door jouw script kon ik firefox afsluiten (taakbeheer), kan ik opnieuw beginnen. Ik wilde je helpen met je kut siteje die helemaal geen cent waard is door te kijken of ik mss even iets kon hacken en vervolgens te melden, maar nee hoor, meneer wil grappig zijn en propt zo'n kut niet zelf gemaakt klote script in z'n html paginatje met wat links, jij moet echt blij zijn man dat je zo'n site kunt maken, ik aanbid je echt omdat je gewoon helemaal zelf zo'n kut script hebt gejat van een andere site en zelf frontpage van micro suckt hebt geinstalleerd. Jij moet de nobelprijs krijgen man!
Wat tips voor je klote site: Laat je site uit meerdere normale pagina's bestaan en maak je scripts zelf, als je een script gaat jatten, jat dan wel een script dat nog grappig of leuk is.
En je layout is ook al zo top. En echt een leuke naam voor een site, lijk wel zo'n site van een crimineel, net zo als die patrickw die heel rockstargames heeft geruwineerd!
Kort om: jonge, je gaat het nooit maken met deze site voor je klasje!! Of dacht je dat je sitetje zou uitgroeien tot zoiets als google? Of wat?
Even dimmen. Als je gewoon gedult hebt hoef je FF echt niet in taakbeheer af te sluiten. Daarnaast is jou taalgebruik totaal niet toepasselijk.
Gewoon gedult? Dacht je dat? Ik heb zeker 5 minuten enter in gehouden :)
Tommy schreef op 22.12.2007 12:40:
Gewoon gedult? Dacht je dat? Ik heb zeker 5 minuten enter in gehouden :)
Daarnaast, als er een linkje staat, klik hier niet, dan moet je toch weten dat het een zielig alert scriptje oid is? Daar klik ik gewoon niet. Dus het is ook eigenlijk een beetje je eigen schuld.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door W W
Hoezo? Ik wilde hem helpen, hij steekt het maar in z'n ****..
Lol, laten we het wel netjes houden
Heel erg saai, dit noem ik niet echt een layout, meer een tabel met een kleur....
Lol, kun je dat nu pas? Ik kon dat op m'n negende!
Je kan oneiding blijven gaan klikken hoor, en FF houd niet vanzelf op met popups geven.
Maar inderdaad zeer triest dat je van zulk soort links op je pagina zet wanneer je om een check vraagt hier.
Quote:
<script>function a() { alert('You got owned'); a(); } a();</script>
saai :|
Idd triest ja, door jou ben ik nou pas klaar ipv anderhalf uur geleden, wat je leuk vindt..
Ik heb deze *** als laatst gemaakt maar vind hem nog niet goed genoeg om hier te laten beoordelen.
Ben nu bezig met nieuwe site.
heb net nieuwe domeinnaam aangevraagd.
Hebben jullie nog dingen waarvan jullie zeggen dit moet beter??
mod edit:
Er zijn hier meer mensen onder de 18 dan boven, dus gelieve niet zulke sites plaatsen (geld ook voor je nu gesloten topic)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Lars Koning
guido schreef op 22.12.2007 14:46:
Dit is toch geen site man Tommy you are wrigt man.
Ik heb deze .......... als laatst gemaakt maar vind hem nog niet goed genoeg om hier te laten beoordelen.
................
Ik heb deze .......... als laatst gemaakt maar vind hem nog niet goed genoeg om hier te laten beoordelen.
................
Maak hiervoor een nieuw topic aan. Dit topic gaat over de site van wessel.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door W W
Er zijn hier ook minderjarigen op de forum en ik denk toch dat je dan even moet melden wanneer je een 18+ site hebt...