[REVIEW]Site
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
Ik vind je site nou niet echt een hoogstand qua layout en design, terwijl je de 'eigenaar bent van een design bedrijf'. Ik ken mensen in mijn informatica klas die mooiere layouts maken dan dat en dat is niet eens hun beroep.
In de portfolio zit de tekst onderaan echt strak tegen de rand aan, margin kan geen kwaad. De tekst op je site is soms onprofessioneel en raar, hoofdletters midden in de zin.
Je claimt HTML te beheersen maar daar merk ik anders niet zo veel van.
Maar boven dat alles is de eigenaar van de site een koppig mannetje die niet tegen kritiek kan. Je doet net alsof je hier een topic opent waarin mensen kunnen vertellen wat ze vinden maar eigenlijk kun je er niet tegen.
Jij vraagt om een mening, die geef ik. Als je daar niet tegen kunt moe je het dus gewoon niet vragen.
1. Ik ben beginneling PS
2. Dit is niet echt een bedrijfje maar meer hobby dus ik ben geen prof.
3. Midden in de zin gebruik je hoofdletters Zoja waar ?
4. Zit strak tegen de rand -> is inmiddels al opgelost.
5. Ik beheers dat zeker en als ik iets niet weet kijk ik op internet en ga hier dus niet een topic over maken als ik het wel kan vinden.
6. Ik ben koppig idd, als je discussieert zal ik altijd me blijven verdedigen.
7. Ik leer nog steeds uit topics en review's. Maar dan moet je dus wel even men geschiedenis doorspitten. Ik doe geen informatica richting.
8. Ik moet ook geen hoogstaand stukje hebben.
Edit :
@ Rick : Ik bedoel dat je zit te zeveren van over henk en mij. en je nu weer iets anders over begint. Het was niet een mening die ik vroeg over de discussie.!
Wel over de site en die gaf je.
Mensen die zeggen dat ik meningen weiger zijn FOUT !
1ste site te donker -> nu inmiddels niet meer.. Ik lees heus wel wat er staat.
Edit 2:
(bij jou heeft tenslotte iedereen het mis)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
Ga vooral zo door, de Topic zal dan allicht worden gesloten maar tevens zal bij jullie profielen de nodige aantekeningen worden gemaakt die in de toekomst tegen jullie kunnen werken.
Dus gedraag je een beetje!
Bedankt voor jullie medewerking.
PS: Ik ga hier verder niet over in discussie.
Dank U danny.
Danny Roelofs schreef op 04.03.2008 21:19:
Oke, grote verhevene heerser der phphulp aangezien simon een banaan is
Mod:
Just follow me down the rabit hole.
Morpheus.
Morpheus.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Vincent
@Wouter:
Het heeft natuurlijk geen zin zo hé. Als ik zeg: "Er staan zomaar hoofdletters midden in de zin", dat jij ze vervolgens weghaalt en zegt "Waar dan?".
Anyways, succes met je site..
Henk hierbij mijn excuses ! Maar ik blijf wel nog steeds aan mijn bron vasthangen.
Bedankt voor jullie reactie's.
@ wouter: ik heb je nu twee keer geholpen met een CSS lay-out. Waarom ga je nu weer een nieuw design maken? Ben ik voor niets bezig geweest?
(let even niet op de titel)
http://www.wouter.php-design.be/Web2.0design/
En deze ?.
Die zijn toch niet voor niets geweest ?.
De deze is online, en die vorige (hierboven) die gebruik ik nog steeds voor andere dingen.
Oh, heb je drie verschillende lay-outs. Is dat niet verwarrend?
Ik gebruik er nu 1tje en dit is deze.
Ik wissel graag vaak af dat zal de reden zijn waarom SEO mij niet accept.
Verder is het niet verstandig verschillende layouts te gebruiken voor een website. Een layout is je visitekaartje, het is deel van je huisstijl. Ik zou dus zeker niet gaan wisselen met layouts.
Ik heb nu men vaste , de andere heb ik gemaakt voor experience.
Quote:
Ik wissel graag vaak af
TENZIJ :) ik echt zo'n mooie maak dat ik het niet laten kan.
@ Jan, word je betaald door PHP hulp om mod te zijn, of zit je op je 'andere?' werk beetje te modden :P
@leon : leuke vraag maar het topic mag terug zakken ;).
Wat vind ik hier nu toch op freelayouts.com
dit is 'jouw' design http://www.designwouter.be/Afb-design/layer7.png
dit is het gevonden design op freelayouts.com http://freelayouts.com/templates/Radiance
persoonlijk vind ik de gelijkenis vrij groot :p.................