[Review]sitebeta
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »
wouter schreef op 02.02.2008 22:10:
Neej , je begrijpt het woord ontwerp niet. Dat is de persoon die uittekend en daarom niet maken.
Divtussen. Dus als ik die weghaal en dan mijn content een
Margin-top en margin-bottom meegeef is hij denk je cross ?.
Divtussen. Dus als ik die weghaal en dan mijn content een
Margin-top en margin-bottom meegeef is hij denk je cross ?.
Kerel, ik denk dat Blanche het woord design beter begrijpt dan dat jij dat doet! En over de Divtussen, ik zou het gewoon proberen. Ergens een div tussen gooien om een soort van margin te creeëren is niet echt de juiste techniek.
En ga nu niet andere mensen afkraken omdat ze negatief zijn. Ze geven hun mening (waar jij om gevraagd(t?) hebt!).
En wat wil je nu met dat IP log? Iemand heeft je gemailed en je contact script getest. Hoera!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door W W
Blanche schreef op 02.02.2008 22:12:
Of het daarmee crossbrowser zal worden betwijfel ik. Ik zeg alleen maar dat die twee divs compleet nutteloos zijn...
Mocht je nu terug kijken 2x div is weg in css. en het is opgelost. Bedankt voor de tip blanche. Degene die dan toch echt nuttig is !.
Ik had eerlijk gehoopt dat jullie de 2 met elkaar gingen vergelijken.
En geef nu zelf toe er zijn er wel mooie tussen .!
grtz
Edit
@ Pepijn : simpele review van jou site.
Er is echt niks aan :s.. fel groen wat mijn ogen uitbrand. en dan iets dom wit erbij. Noem je dat nu Afwerking ? of de puntjes op de I ?
Die mail komt van een hopeloze spammer die de eerste keer al tegen de beveiliging is gelopen. Enkel moet ik nog het langdurig spammen stoppen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
wouter schreef op 02.02.2008 22:16:
Mocht je nu terug kijken 2x div is weg in css. en het is opgelost. Bedankt voor de tip blanche. Degene die dan toch echt nuttig is !.
grtz
Edit
Er is echt niks aan :s.. fel groen wat mijn ogen uitbrand. en dan iets dom wit erbij. Noem je dat nu Afwerking ? of de puntjes op de I ?
Die mail komt van een hopeloze spammer die de eerste keer al tegen de beveiliging is gelopen. Enkel moet ik nog het langdurig spammen stoppen.
Blanche schreef op 02.02.2008 22:12:
Of het daarmee crossbrowser zal worden betwijfel ik. Ik zeg alleen maar dat die twee divs compleet nutteloos zijn...
grtz
Edit
Vraag ik om jouw mening? Nee, ik laat dingen reviewen als het af is. Grow up, shut up and pimp je eigen site.
Overigens is je site, zoals ik al eerder zei, erg smal. Als ik hem hier fullscreen bekijk, kan hij met gemak 3x naast elkaar op mijn scherm. Nou zal dat niet voor iedereen representatief zijn, maar van een minimale resolutie van 1024x768 mag je toch echt wel uitgaan. Een breedte van nog geen 650px vind ik dan wat aan de lage kant...
Blanche schreef op 02.02.2008 22:20:
Mooit dat het gelukt is. En nu verder met de kleuren, lettertypen, etc.
Overigens is je site, zoals ik al eerder zei, erg smal. Als ik hem hier fullscreen bekijk, kan hij met gemak 3x naast elkaar op mijn scherm. Nou zal dat niet voor iedereen representatief zijn, maar van een minimale resolutie van 1024x768 mag je toch echt wel uitgaan. Een breedte van nog geen 650px vind ik dan wat aan de lage kant...
Over de breedte, ik vind dat dat geheel ligt aan wat het doel van de website is. Voor een erg uitgebreide site met veel content is een minimale breedte van 768px een must. Voor een portfolio of een kleine website kun je het wel smal houden. Ik hou meestal 760px aan. (ivm FF vs IE gezeur).
Kleuren. Zou het misschien wat zijn iets lichter grijs. met zo'n schuine strepen ? Waardoor de content er meer door komt ?.
Bij mij kan hij er toch geen 2 keer op hoor. 1,5 wel.
Lettertype staat nu op Verdana 12 pixel.
en een breedte van 800 ? Zegt je dat misschien iets meer ?
ps. @Wouter: volgens mij heb je nog meer teksten op je site staan die om een ander lettertype schreeuwen. Verder heb je ook nog steeds niets met padding gedaan, dat ais ook echt broodnodig...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
Ik heb ook comment gelezen dat .be.tt onprof staat.
hier komt weldra nog wel verandering in. Ik moet nog cash ontvangen van een Privé opdracht. en daar kan ik al een jaartje .be van betalen of .com
Tegen 11 uur zal hij al wel online deftig staan.!
Teven wil ik even inhaken op het gebruik van css hacks, zolang ze er in browser land niet uit kunnen komen hoe css het beste te interpreteren lijken mij hacks onvermijdelijk.
om weer terug om het start onderwerp van het topic, weer een voorbeeld van hoe ontwerp niet in mekaar moet zitten. ik heb niets tegen minimalisme, maar dit is geen ontwerp dit is een opeenstapeling van html elementen...
dus ik zou zeggen kijk eens rond op het wereld wijde web, (css import in het archief om eens schop in de goede richting te geven, koop een boek (dit is dan een hele leuke) en vraag je dan af of je op de goede weg zit...
ontwerpen blijft toch een tallent, ik heb het wel en anderen niet... (geen idee of hier mee weg kom maar we laten het wel even zo voor mijn eigen ego)
verder sucses...
een DesignBoek ik wil mss wel ee cursus volgen moest dat nodig zijn.!
De echte nieuwe design zijn echte Web2.0 en als je mijn design grond PS't kom je er ook hoor.
Ik breid uit naat 760 en dan stop ik ermee.!
Kortom, ga eerst eens zorgen dat je eigen site er gelikt uit komt te zien. Met de huidige versie krijg ik niet het vertrouwen dat jij een mooie site voor mij kan maken. Ik zou er dan ook geen cent aan uit durven geven...
Misschien blanche zal ik meer info moeten geven op Homepage.
Want wij verzorgen ook CMS systemen .! Houd hier ook rekening bij hoor.!
Ik ben geen dure designer dat zag je aan de vorige site de gemmidelde prijs was 20 - 25 euro. En geef nu zelf toe als je iets wilt laten samenstellen doe je dat en wacht je het resultaat af. vind je het niet goed. ok dan beginnen we opnieuw.!
Update
-760 px breed
-Verdana ingesteld
-Groter Logo
Adobe Photoshop serial
Je serail kun je via bovenstaande link verkrijgen. Als je overigens student bent kun je misschien ook nog wel een student license krijgen...
Je serail kun je via bovenstaande link verkrijgen. Als je overigens student bent kun je misschien ook nog wel een student license krijgen...
Update
- Verandering achtergrond waardoor content aandacht krijgt.
Nadeel.
- Ik krijg bovenste margin niet weg :s
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
wouter schreef op 02.02.2008 23:01:
Juistem! Helemaal als webdesigner die het programma gebruikt om geld te verdienen, zul je in het bezit moeten zijn van een legale licentie!Hier staat toch dat je hem moet kopen ? Of zie ik niet goed.
Wat is het voordeel ? Goedkoper gok ik dan ?
Nu nog iemand die kan helpen mijn dingetje juist te krijgen ?
Om recht te hebben op een student license zul je wel ingeschreven moet staan bij een opleiding waarbij je dit pakket nodig zou hebben. De instelling waar je de opleiding volgt kan je hier dan meer informatie over verschaffen.
De margin van menu overlopen naar content het grijze stukje.
Ik haal even overal die overbodige divtussen weg.
Ik zie in je div#content nog steeds een margin-top van 5px staan hoor...
width: 760px;
min-height: 200px;
height: auto !important;
height: 200px;
padding-bottom: 3px;
background-color: white;
margin-top: 5px;
margin-bottom: 5px;
}
Hoe denk je dat ik anders het verschil kan maken ?.