[Review]sitebeta
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »
Die grijze kleur komt waarschijnlijk door de background-color die je div#maincontainer meegeeft. Verder wordt die ruimte tussen je content en je menu toch echt veroorzaakt door die margin-top die in div#content staat...
Die grijze kleur MMM eens zien
En dat was hij dus ook :s.Weeral dom van me.
Maar BTW hoe vind je hem nu eig ?.
Hoe vind ik wat?
Neen , ik bedoel de site nu ?
Breedte achtergrond allemaal anders hoor.!
ik weet niet of het al gezegt is: Contact formulier Captcha toevoegen? en veld namen veranderen.. (random 'name')
set_session();
Maar moet ik hier dan gewoon 3600 sec zetten voor je 1 uur te laten wachten ?
Mijn eerste indruk toen ik op de website kwam was: o, weer iemand die weet hoe die HTML en CSS schrijft en dit graag aan de buitenwereld wil showen door te zeggen dat het een 'design bedrijf' is.
Mijn advies, ga een concept uitwerken, word creatief. Ik ben ooit ook zo begonnen. Ook ik heb moeite gedaan om alles te leren. En stom gezegd kan dit gewoon niet.
Kijk ook even naar je teksten, die staan barstensvol spelling fouten. Even je tekst door Word heen halen ruimt al een heel stuk op.
Neem gewoon alle reacties eens serieus en leer ervan. Steek je kop niet in het zand.
Ik laat het hierbij. Veel succes in de toekomst.
ik ben niet alleen in het bedrijfje , en met een vereniging zoals de boerinnenbond schop je al meteen wat succes.
Ik zal de teksten controleren kan zijn door het snel typen een foutje te maken. Ik typ vaak blindelings :)
Blanche schreef op 02.02.2008 23:29:
Hahaha, het was een lange dag. Ik las 'vinden' in de betekenis van zoeken->vinden, maar goed...Hoe vind ik wat?
Het wordt al iets beter, maar zoals hierboven ook gezegd wordt ben je er nog lang niet.
ps. Wat betreft het taalgebruik, kijk ook eens naar de grammatica. Je lijkt wel een duitser met het gebruik van al die hoofdletters bij zelfstandig naamwoorden...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
wouter schreef op 02.02.2008 23:40:
@Marien : Ik ben niet zomaar een lieveling. Wij willen echt service geven hoor.
ik ben niet alleen in het bedrijfje , en met een vereniging zoals de boerinnenbond schop je al meteen wat succes.
Ik zal de teksten controleren kan zijn door het snel typen een foutje te maken. Ik typ vaak blindelings :)
Als jij een service wilt geven zou ik toch echt eerst eens serieus overkomen en een mooi design maken wat bijvoorbeeld wat meer richting web2.0 gaat. Je teksten moeten wat volwassener overkomen.
Over het design zelf: saai, en hij lijkt mij oud.
Qua inhoud: doe in godsnaam Eens Wat Aan het Gebruik van die Tussentijdse Hoofdletters in je Zinnen. Staat niet professioneel.
Verder moet je eens letten op je zinsbouw. Klopt niet echt. En ja, het is er vanaf te lezen dat je onder de 15 bent.
Als je je layout hebt veranderd, heb ik nog een tip voor je Portfolio: maak gebruik van lightbox (AJAX). Ziet er netjes uit zeker als je design ook richting web2.0 gaat ;-)
Zn's Oei ? Even boekje zoeken :)
Het wordt beter :)
er zijn mogelijke klanten die graag layer 7 zien :).
Lightbox ! Idd die moet ik hebben...
Had ik al aan gedacht, maar moet nog een uitvoering zoeken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
Neem maar van mij aan dat het zoals het nu is, echt een drama is.
Ok , Blanche. Hier even FF wordbook toevoegen die controleert ook al een deeltje. Maar heb alleen nog niet gevonden hoe teksten controleren zelf.
Quote:
gewoon een grammaticaal drama zijn. Dat zul je toch zelf moeten inzien.Hij hielp niet veel omdat hij denk ik uit mijn standpunt ook wou dat ik het leerde.
Dus mijn tip: ga Nederlands leren of laat je teksten door iemand controleren die de Nederlandse taal wel beheerst. Dit is niet lullig bedoeld overigens...
herbekijken en nog eens herbekijken.!
Ubuntu Linux Firefox 2.0.0.10 de layout valt helemaal uit elkaar.
Screen ?.
Ik heb even je teksten doorgelezen en ik weet niet of het gezegt is maar die moet je echt goed herlezen. Vertel alleen wat nodig is. Veel van je geschiedenis op het gebied van webdesign zegt me helemaal niks.
Verder zou ik in je portfolio alleen website's plaatsen die ook daadwerkelijk online zijn gekomen. Dit heb je volgens mij niet verder uitgewerkt dan een plaatje in photoshop.
Design
Wou
Design, css,
nouja kijk zelf maar wat ik bedoel..
Screen
Ps. je portfolio pagina? niet doen!
laat OF voledige designs zien. OF zeg niet wouter design, css, html maar wouter' photoshop (ziet er niet uit als photoshop trouwens)
het is niet beledigend bedoeld.. en ik weet wel, zo was ik ook 2 jaar geleden.. maar toen werd ik ook recht gezet met zulke topics als deze ^^.
Met vriendelijke groet,
DirkJan Heinen
2. Wat bedoel je met opmaak
3. Portfolio :
-> Ik heb 2 gemaakte online dingen.
-> Ik wil dat de potentiële klant ziet hoe ik ong. werk. Styl en dergelijke.
-> Verder kunnen ze deze plaatjes verder laten uitwerken.
-> En wat als ik nu de mooiste uitwerk en online zet is dat mss beter ?.
4. Heinen , en dergelijke van opleiding webdesign.
Voor jullie is het pakken makkelijker omdat jullie opleiding doen.
Ik Overweeg zelfs een cursus TE gaan volgen. Zodat ik mee kan volgen.
5. Niks of dan ook niks van mijn portfolio is uitgewerkt met PS.
@ Crispijn : Ik wil het nog hebben over uitgewerkt online.
Als je pas begint heb je niet meteen succes. dus ik moet in het begin eigenlijk het zo doen.
+++++++++++++
Verdere Updates
-----------------------
-Pakketten Verkopen.
-Hoe ik dit nog ga doen zoek ik nog eventjes uit.
-About pagina veranderen.
+++++++++++++