[Review]sitebeta

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en staan

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Senior Full Stack developer

Bedrijfsomschrijving tbd Functieomschrijving Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Er is een vacature in het Corporate Client Solutions (CCS) team. Dit team is met een ander team net begonnen aan het project ‘Grip op Inhuur’. Het doel van dit project is de tevredenheid van onze leveranciers te verhogen en de efficiëntie van onze administratie te verbeteren. Onderdeel daarvan is een ‘Mijn-omgeving’ voor ZZP’ers en leveranciers. Naast dit nieuwe project werkt het team ook aan het onderhoud en verbeteren van een digitaal vacature management systeem waarmee dagelijks vele vacatures worden voorzien. Het team ontwikkelt zo veel mogelijk zelf

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 23:22:00
Quote Anchor link
Die grijze kleur komt waarschijnlijk door de background-color die je div#maincontainer meegeeft. Verder wordt die ruimte tussen je content en je menu toch echt veroorzaakt door die margin-top die in div#content staat...

PHP hulp

PHP hulp

11/12/2024 22:22:34

Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:25:00
Quote Anchor link
na het verwijderen van dat behoud ik die ruimte niet. En vervloed het weer tot 1 geheel.
Die grijze kleur MMM eens zien
En dat was hij dus ook :s.Weeral dom van me.

Maar BTW hoe vind je hem nu eig ?.

Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 23:29:00
Quote Anchor link
Hoe vind ik wat?

Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:33:00
Quote Anchor link
Zo supergoeie hersenen :)

Neen , ik bedoel de site nu ?
Breedte achtergrond allemaal anders hoor.!

Kwastie

Kwastie

02/02/2008 23:34:00
Quote Anchor link
ik weet niet of het al gezegt is: Contact formulier Captcha toevoegen? en veld namen veranderen.. (random 'name')

Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:36:00
Quote Anchor link
@Kwastie : captcha neen. Ik heb al dergelijk iets. Je eerste keer kan gespamd worden. maar ik heb staan in script
set_session();
Maar moet ik hier dan gewoon 3600 sec zetten voor je 1 uur te laten wachten ?

Marien xD

Marien xD

02/02/2008 23:37:00
Quote Anchor link
Om me bij deze verhalen aan te sluiten:

Mijn eerste indruk toen ik op de website kwam was: o, weer iemand die weet hoe die HTML en CSS schrijft en dit graag aan de buitenwereld wil showen door te zeggen dat het een 'design bedrijf' is.

Mijn advies, ga een concept uitwerken, word creatief. Ik ben ooit ook zo begonnen. Ook ik heb moeite gedaan om alles te leren. En stom gezegd kan dit gewoon niet.

Kijk ook even naar je teksten, die staan barstensvol spelling fouten. Even je tekst door Word heen halen ruimt al een heel stuk op.

Neem gewoon alle reacties eens serieus en leer ervan. Steek je kop niet in het zand.

Ik laat het hierbij. Veel succes in de toekomst.

Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:40:00
Quote Anchor link
@Marien : Ik ben niet zomaar een lieveling. Wij willen echt service geven hoor.
ik ben niet alleen in het bedrijfje , en met een vereniging zoals de boerinnenbond schop je al meteen wat succes.

Ik zal de teksten controleren kan zijn door het snel typen een foutje te maken. Ik typ vaak blindelings :)

Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 23:41:00
Quote Anchor link
Blanche schreef op 02.02.2008 23:29:
Hoe vind ik wat?
Hahaha, het was een lange dag. Ik las 'vinden' in de betekenis van zoeken->vinden, maar goed...

Het wordt al iets beter, maar zoals hierboven ook gezegd wordt ben je er nog lang niet.

ps. Wat betreft het taalgebruik, kijk ook eens naar de grammatica. Je lijkt wel een duitser met het gebruik van al die hoofdletters bij zelfstandig naamwoorden...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit

- -

- -

02/02/2008 23:50:00
Quote Anchor link
wouter schreef op 02.02.2008 23:40:
@Marien : Ik ben niet zomaar een lieveling. Wij willen echt service geven hoor.
ik ben niet alleen in het bedrijfje , en met een vereniging zoals de boerinnenbond schop je al meteen wat succes.

Ik zal de teksten controleren kan zijn door het snel typen een foutje te maken. Ik typ vaak blindelings :)

Als jij een service wilt geven zou ik toch echt eerst eens serieus overkomen en een mooi design maken wat bijvoorbeeld wat meer richting web2.0 gaat. Je teksten moeten wat volwassener overkomen.

Over het design zelf: saai, en hij lijkt mij oud.
Qua inhoud: doe in godsnaam Eens Wat Aan het Gebruik van die Tussentijdse Hoofdletters in je Zinnen. Staat niet professioneel.
Verder moet je eens letten op je zinsbouw. Klopt niet echt. En ja, het is er vanaf te lezen dat je onder de 15 bent.

Als je je layout hebt veranderd, heb ik nog een tip voor je Portfolio: maak gebruik van lightbox (AJAX). Ziet er netjes uit zeker als je design ook richting web2.0 gaat ;-)

Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:51:00
Quote Anchor link
Ik heb het door de word gehaald. er waren hoogstens 5 foutjes van woordkeuze zelf. op dt fouten controleer ik niet nog niet dus.

Zn's Oei ? Even boekje zoeken :)
Het wordt beter :)
er zijn mogelijke klanten die graag layer 7 zien :).

Lightbox ! Idd die moet ik hebben...
Had ik al aan gedacht, maar moet nog een uitvoering zoeken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K

Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 23:54:00
Quote Anchor link
De spellingscontrole van word is maar een hulpmiddel, absoluut geen garantie dat je tekst grammaticaal en spellingstechnisch correct is. Daar zul je toch echt je eigen hersenen voor moeten gebruiken. En als je daar zelf niet goed genoeg in bent, het door iemand laten doen die dat wel kan...

Neem maar van mij aan dat het zoals het nu is, echt een drama is.

Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:56:00
Quote Anchor link
Ok , Blanche. Hier even FF wordbook toevoegen die controleert ook al een deeltje. Maar heb alleen nog niet gevonden hoe teksten controleren zelf.

Joren de Wit

Joren de Wit

03/02/2008 00:02:00
Quote Anchor link
Vergeet al die hulpmiddelen, die zullen jouw grammatica fouten er echt niet uithalen. Het FF woordenboek zal hooguit een matige spellingscontrole opleveren meer niet. Het zal jou er zeker niet op wijzen dat zinnen als
Quote:
Hij hielp niet veel omdat hij denk ik uit mijn standpunt ook wou dat ik het leerde.
gewoon een grammaticaal drama zijn. Dat zul je toch zelf moeten inzien.

Dus mijn tip: ga Nederlands leren of laat je teksten door iemand controleren die de Nederlandse taal wel beheerst. Dit is niet lullig bedoeld overigens...

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 00:06:00
Quote Anchor link
Ik zal NU teksten lezen.
herbekijken en nog eens herbekijken.!

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

03/02/2008 00:29:00
Quote Anchor link
Ubuntu Linux Firefox 2.0.0.10 de layout valt helemaal uit elkaar.

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 00:30:00
Quote Anchor link
Screen ?.

Crispijn -

Crispijn -

03/02/2008 10:15:00
Quote Anchor link
Hey wouter! Nog maar weer een layout aan het klussen?

Ik heb even je teksten doorgelezen en ik weet niet of het gezegt is maar die moet je echt goed herlezen. Vertel alleen wat nodig is. Veel van je geschiedenis op het gebied van webdesign zegt me helemaal niks.

Verder zou ik in je portfolio alleen website's plaatsen die ook daadwerkelijk online zijn gekomen. Dit heb je volgens mij niet verder uitgewerkt dan een plaatje in photoshop.

DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

03/02/2008 10:34:00
Quote Anchor link
wouter doe je wel eens aan opmaak?
Design
Wou
Design, css,

nouja kijk zelf maar wat ik bedoel..
Screen

Ps. je portfolio pagina? niet doen!
laat OF voledige designs zien. OF zeg niet wouter design, css, html maar wouter' photoshop (ziet er niet uit als photoshop trouwens)

het is niet beledigend bedoeld.. en ik weet wel, zo was ik ook 2 jaar geleden.. maar toen werd ik ook recht gezet met zulke topics als deze ^^.

Met vriendelijke groet,
DirkJan Heinen

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 12:06:00
Quote Anchor link
1. Ik snap de header totaal niet :s.
2. Wat bedoel je met opmaak
3. Portfolio :
-> Ik heb 2 gemaakte online dingen.
-> Ik wil dat de potentiële klant ziet hoe ik ong. werk. Styl en dergelijke.
-> Verder kunnen ze deze plaatjes verder laten uitwerken.
-> En wat als ik nu de mooiste uitwerk en online zet is dat mss beter ?.
4. Heinen , en dergelijke van opleiding webdesign.
Voor jullie is het pakken makkelijker omdat jullie opleiding doen.
Ik Overweeg zelfs een cursus TE gaan volgen. Zodat ik mee kan volgen.
5. Niks of dan ook niks van mijn portfolio is uitgewerkt met PS.

@ Crispijn : Ik wil het nog hebben over uitgewerkt online.
Als je pas begint heb je niet meteen succes. dus ik moet in het begin eigenlijk het zo doen.

+++++++++++++
Verdere Updates
-----------------------
-Pakketten Verkopen.
-Hoe ik dit nog ga doen zoek ik nog eventjes uit.
-About pagina veranderen.
+++++++++++++

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.