[Review]sitebeta

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Als junior .NET Developer lever je met jouw oplossingen direct een bijdrage aan de bedrijfsprocessen van de klanten. Werkzaamheden waar jij je zoal mee bezig houdt zijn; Het ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van de draaiende platforms van de klanten; Softwareontwikkeling middels C#, .NET; Klantcontact om de wensen te bespreken en uit te werken; Optimaliseren van de (huidige) bedrijfsprocessen; De IT-afdeling bestaat uit 30 personen verdeeld over 3 teams. Het team waar je in terecht komt bestaat uit ongeveer tien man. Het is een team wat bestaat uit betrokken collega’s, waar iedereen bereidt is om elkaar te

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Crispijn -

Crispijn -

03/02/2008 13:16:00
Quote Anchor link
@wouter:

ik ben bang dat je totaal de plank mis gaat slaan met dit 'bedrijfje'. Je bent 14 (wel stoer dat je dit soort ambities hebt) maar wat denk je dat reeel is? Waarom wil je risico's gaan lopen door hostingpakketen te gaan verkopen? Waarom ga je niet eerst gewoon eens in je vrienden/bekenden kring eens wat website's maken waar je ervaring mee op doet. Je neemt nu wel een duik van een hele hoge duikplank in een heel diep bad. Maak zelf eens een grote website met verschillende mogelijkheden. Je moet weten wat een klant van je later tegen het lijf kan lopen. Wil je service geven, dan moet je ook ervaring hebben.

Mijn tip: verzin eens een origineel idee voor een website. werk dit eens op papier uit en ontwerp een toepasselijke layout die aansluit bij de doelgroep. Daarna lekker gaan knutselen met php en mysql...

PHP hulp

PHP hulp

14/11/2024 07:44:22

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 14:09:00
Quote Anchor link
Ik ga geen hostingpakketen verkopen :s .
Ik heb al bijna opnieuw een opdracht in vrienden kring.
Mijn service is helemaal niet door mij gegeven hoor.
Ik denk dat jij te weinig weet van mij en daarop dit zegt.

Even ter vermelding.
Wij hebben een eigen host in familie voor 500 euro / jaar. (gedeeld met vrienden).
Mijn neef is programmeur fulltime , en is Webdesigner.
Ik probeer dit bedrijfje fair te houden. Iedereen gelijke inkomts/uitgaven.
Service :
domeinnaam laat ik registreren door mijn neef.
Hosting ook , of door een vriend.

Ik loop geen echte risico's want ik weet nu al dat ik minder succes ga hebben doordat ik weinig mensen heb. enz..Ik wil het ook niet groot maken het is alleen puur voor mensen wat te bieden wat ze graag willen.

Je mag me kritiseren geen probleem.
Maar laat me dan vrij in wat ik wil doen.
door dit leer ik ook uit mijn fouten in Css. Dit is voor mij een ervaring. Alsnog omdat ik geen php echt kan. en liever dit doe.
Je moet mijn standpunt snappen.
Ik kan geen layer's maken voor mezelf. Ik heb er nu al veel. en ik kan er niets meedoen. dus probeer ik ze te verkopen logisch toch ,?.

Miss had ik eigenlijk gehoopt een Review te hebben Ipv het onderwerp te bespreken.

Crispijn -

Crispijn -

03/02/2008 14:24:00
Quote Anchor link
Oke, dit is geheel jou keus. Ik vind het zelf maar niks maar daar heb jij niks aan. Je vroeg om een site review. Die heb je gekregen. Zowel technisch als inhoudelijk. Ik hoop dat je er van geleerd hebt en dat je in de toekomst alle tips zal meenemen.

En over vrijlaten: ik laat je geheel vrij! Ik wil je alleen de juiste kant op sturen en een beetje reeel te laten denken.

Succes ermee,

Cris

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 14:25:00
Quote Anchor link
Dank je cris.
Ja , ik heb de review gehad welliswaar niet van veel mensen maar swoit ok.

Ik ga het topic wat laten rusten. En zien dat ik ergens de Key vind voor PS te unlocke ;)

- -

- -

03/02/2008 19:14:00
Quote Anchor link
@ Wouter. Nou zeg je FF woordenboek te hebben geinstalleerd. Gebruik die dan ook of doe gewoon normale zinnen maken. Ik hoop wel dat je weet dat als mensen je gaan googlen, ze op je profiel uitkomen en topics gaan nakijken. En dat ze dan dit ook zien ;-)

Aaa Trump

aaa Trump

03/02/2008 19:16:00
Quote Anchor link
@Crispijn

Volledig met je eens, verder ben ik begonnen met een "bedrijfje" op mijn 13e. Ook ken ik nog wat mensen hier en daar die het ook doen, in hosting valt niks meer te verdienen. Darom moet je iet's orgineels hebben, of iet's kunnen wat niemand anders kan. (of bijna niemand).

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 19:50:00
Quote Anchor link
robin schreef op 03.02.2008 19:16:
@Crispijn

Volledig met je eens, verder ben ik begonnen met een "bedrijfje" op mijn 13e. Ook ken ik nog wat mensen hier en daar die het ook doen, in hosting valt niks meer te verdienen. Darom moet je iet's orgineels hebben, of iet's kunnen wat niemand anders kan. (of bijna niemand).

@Robin : Lees een berichtje verder. Dat helpt !

Orhan

Orhan

03/02/2008 21:05:00
Quote Anchor link
Kruidnootje.nl schreef op 03.02.2008 19:14:
@ Wouter. Nou zeg je FF woordenboek te hebben geinstalleerd. Gebruik die dan ook of doe gewoon normale zinnen maken. Ik hoop wel dat je weet dat als mensen je gaan googlen, ze op je profiel uitkomen en topics gaan nakijken. En dat ze dan dit ook zien ;-)

"..of doe gewoon normale zinnen maken." Dat klopt ook niet ech hé?

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 21:06:00
Quote Anchor link
@Orhan en een review keurig beantwoorden helpt
Dank u.!

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 22:23:00
Quote Anchor link
Jurgen schreef op 03.02.2008 00:29:
Ubuntu Linux Firefox 2.0.0.10 de layout valt helemaal uit elkaar.

Ik denk dat het probleem helemaal verholpen is. Door de IE hack van de 7 eruit te halen.
Grtz.

Sebastiaan

Sebastiaan

03/02/2008 22:39:00
Quote Anchor link
Bij de portfoilo vind ik geen layout mooi, zelfs ik zonder (Photoshop) ervaring kan ik zoiets maken..

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 22:40:00
Quote Anchor link
Ja , probeer maar. Maar dan moet je al sterk zijn met paint.

Will

Will

04/02/2008 17:06:00
Quote Anchor link
Ik begrijp wel dat je succes hebt bij je vriendekring..

Om je site even te reviewen:
NEGATIEF:
- header is gewoon gepikt van www.sxc.hu/ en is verder inspiratieloos
- jou lettertypes trekken op niets (ook de variëteit ervan)
- je hebt geen gevoel van stijl
- je spelling & gramatica...
- weinig mensen gaan ooit een 14 jarige serieus nemen
- de codering van je site is afschuwelijk

POSITIEF:
- je droom

Dit mag misschien wat negatief klinken maar het is gewoon mijn mening, zonder enige persoonlijke afbraak te impliceren..

EDIT:
Oh en ivm met die serial voor PS, echt niet slim hoor :/
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Will

Wouter K

Wouter K

04/02/2008 17:12:00
Quote Anchor link
@ Will :
Ik zal op alles zo eerlijk antwoorden.
1. Header. gelijk maar daarom niet negatief !.
2. Lettertypes en in wat typ jij Times new roman zeker goh leer eens iets !.
het is Verdana dude.
3. Jij hebt dat misschien niet ik wel. maar als je verder kijkt als je neus lang is zie je dat ik graag met PS zou werken. en dan zal alles mooier worden. Beloofd !
4. Loop nog wat mee met de rest. je hebt de nieuwe update niet gezien. of de oude... dat hele blok tekst is nu aangepast door een nieuwe.
5. Dat moet zij weten. Ik kan wel serieus omgaan. Als heel mijn team ouder is als mij :s.
6. ah ja , suggereer me een nieuwe maak een nieuwe dat wil ik zien.
ik script volgens de normen dude

7. Droom word werkelijkheid. Maar ik ga hier geen beroep van maken.
8. Ben jij dat op die foto ik lach je uit :s dude .

Will

Will

04/02/2008 17:19:00
Quote Anchor link
1: inspiratieloos is wel negatief
2: verdana is op zich een heel mooi lettertype, maar dat mix je gewoon niet met het lettertype van je titels & footer.
3: de enige die jou design mooi vindt ben jijzelf.. ik denk echt wel niet dat je het zo kunt stellen.
4:
Quote:
Klik op de Afb. Voor meer zicht. Heeft u vragen over een uitwerking. Met voorbeeld de 1ste word verzorgt met javascript daarom lijkt het dat het design niet af is.
Dit zegt genoeg denk ik?
5: Ik vind jou gedrag heel eigenwijs aan je leeftijd en zou hier persoonlijk niet zo goed mee omkunnen.
6: Je script volgens welke normen?
7: Ik hoop het voor jou, ik hoop dat ik ook ooit 3 keer achter elkaar de lotto win.
8: No comment.

Joren de Wit

Joren de Wit

04/02/2008 17:23:00
Quote Anchor link
Wouter, het commentaar van Will omvat precies waar het bij jou om draait. Zo'n respectloos antwoord is dan ook helemaal niet op zijn plaats!

Maar goed, droom lekker verder...

Wouter K

Wouter K

04/02/2008 17:24:00
Quote Anchor link
@ Will : Ik wil eens iets van jou zien. ik gedraag me zo tegen jou. Omdat je respectloos en zeker niemand iets wil geven, toezeggen. Jan koehoorn is mss ouder als jou. Maar die wil helpen, die heeft tenminste respect en zal je ook verbeteren op de vlakken waar je hapert.
Maar jij :s Gewoon afkraken en de dikke nek uithangen.

succes in een vriendenkring ja en ?. Ik hoor hier veel negatief. en bij de vriendenkring positief. Weet je. Wij checken een site anders als hun. en zij zijn tenslotte de bezoekers en niet jij. want je hebt er toch niets aan .!
:s
Ik wou dit topic laten zakken dus haal het dan ook niet terug op :s

Vincent

Vincent

04/02/2008 17:53:00
Quote Anchor link
Hoelang ben je nou al met designen bezig?
t ziet er niet uit..
en t zwakste is nog dat je niet eens tegen commentaar kan..

p.s.
wouter schreef op 04.02.2008 17:12:
@ Will :

Nu ben ik heel geinteresseerd in jou foto, als je beetje lef hebt -> show it

- -

- -

04/02/2008 18:01:00
Quote Anchor link
Vincent schreef op 04.02.2008 17:53:
Hoelang ben je nou al met designen bezig?
t ziet er niet uit..
en t zwakste is nog dat je niet eens tegen commentaar kan..

p.s.
wouter schreef op 04.02.2008 17:12:
@ Will :

Nu ben ik heel geinteresseerd in jou foto, als je beetje lef hebt -> show it

Nee, dat durft hij niet omdat er geen enkele browser zijn kop aankan...

Zoals gezegt Wouter: "Dream on"

Jan geen

Jan geen

04/02/2008 18:05:00
Quote Anchor link
Sorry maat maar will heeft volkomen gelijk je bakt er NIKS van! Je bent er gewoon weer zo 1 die om kritiek vraagt maar er eigenlijk niet tegen kan. Je vind jezelf heel erg volwassen en serieus maar lees je reacties eens na, klopt geen barst van.

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.