[Review]sitebeta

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een uitdagende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET programmeur. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van apps, webapplicaties en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines te scannen en vervolgens de data om te zetten in management informatie voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks, HTML, TypeScript, SQL & C++, CSS. Geen ervaring met één van deze technologieën is dan ook geen enkel probleem! Deze werkgever biedt

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

Software Developer Java

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Crispijn -

Crispijn -

03/02/2008 13:16:00
Quote Anchor link
@wouter:

ik ben bang dat je totaal de plank mis gaat slaan met dit 'bedrijfje'. Je bent 14 (wel stoer dat je dit soort ambities hebt) maar wat denk je dat reeel is? Waarom wil je risico's gaan lopen door hostingpakketen te gaan verkopen? Waarom ga je niet eerst gewoon eens in je vrienden/bekenden kring eens wat website's maken waar je ervaring mee op doet. Je neemt nu wel een duik van een hele hoge duikplank in een heel diep bad. Maak zelf eens een grote website met verschillende mogelijkheden. Je moet weten wat een klant van je later tegen het lijf kan lopen. Wil je service geven, dan moet je ook ervaring hebben.

Mijn tip: verzin eens een origineel idee voor een website. werk dit eens op papier uit en ontwerp een toepasselijke layout die aansluit bij de doelgroep. Daarna lekker gaan knutselen met php en mysql...

PHP hulp

PHP hulp

06/01/2025 04:35:24

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 14:09:00
Quote Anchor link
Ik ga geen hostingpakketen verkopen :s .
Ik heb al bijna opnieuw een opdracht in vrienden kring.
Mijn service is helemaal niet door mij gegeven hoor.
Ik denk dat jij te weinig weet van mij en daarop dit zegt.

Even ter vermelding.
Wij hebben een eigen host in familie voor 500 euro / jaar. (gedeeld met vrienden).
Mijn neef is programmeur fulltime , en is Webdesigner.
Ik probeer dit bedrijfje fair te houden. Iedereen gelijke inkomts/uitgaven.
Service :
domeinnaam laat ik registreren door mijn neef.
Hosting ook , of door een vriend.

Ik loop geen echte risico's want ik weet nu al dat ik minder succes ga hebben doordat ik weinig mensen heb. enz..Ik wil het ook niet groot maken het is alleen puur voor mensen wat te bieden wat ze graag willen.

Je mag me kritiseren geen probleem.
Maar laat me dan vrij in wat ik wil doen.
door dit leer ik ook uit mijn fouten in Css. Dit is voor mij een ervaring. Alsnog omdat ik geen php echt kan. en liever dit doe.
Je moet mijn standpunt snappen.
Ik kan geen layer's maken voor mezelf. Ik heb er nu al veel. en ik kan er niets meedoen. dus probeer ik ze te verkopen logisch toch ,?.

Miss had ik eigenlijk gehoopt een Review te hebben Ipv het onderwerp te bespreken.

Crispijn -

Crispijn -

03/02/2008 14:24:00
Quote Anchor link
Oke, dit is geheel jou keus. Ik vind het zelf maar niks maar daar heb jij niks aan. Je vroeg om een site review. Die heb je gekregen. Zowel technisch als inhoudelijk. Ik hoop dat je er van geleerd hebt en dat je in de toekomst alle tips zal meenemen.

En over vrijlaten: ik laat je geheel vrij! Ik wil je alleen de juiste kant op sturen en een beetje reeel te laten denken.

Succes ermee,

Cris

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 14:25:00
Quote Anchor link
Dank je cris.
Ja , ik heb de review gehad welliswaar niet van veel mensen maar swoit ok.

Ik ga het topic wat laten rusten. En zien dat ik ergens de Key vind voor PS te unlocke ;)

- -

- -

03/02/2008 19:14:00
Quote Anchor link
@ Wouter. Nou zeg je FF woordenboek te hebben geinstalleerd. Gebruik die dan ook of doe gewoon normale zinnen maken. Ik hoop wel dat je weet dat als mensen je gaan googlen, ze op je profiel uitkomen en topics gaan nakijken. En dat ze dan dit ook zien ;-)

Aaa Trump

aaa Trump

03/02/2008 19:16:00
Quote Anchor link
@Crispijn

Volledig met je eens, verder ben ik begonnen met een "bedrijfje" op mijn 13e. Ook ken ik nog wat mensen hier en daar die het ook doen, in hosting valt niks meer te verdienen. Darom moet je iet's orgineels hebben, of iet's kunnen wat niemand anders kan. (of bijna niemand).

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 19:50:00
Quote Anchor link
robin schreef op 03.02.2008 19:16:
@Crispijn

Volledig met je eens, verder ben ik begonnen met een "bedrijfje" op mijn 13e. Ook ken ik nog wat mensen hier en daar die het ook doen, in hosting valt niks meer te verdienen. Darom moet je iet's orgineels hebben, of iet's kunnen wat niemand anders kan. (of bijna niemand).

@Robin : Lees een berichtje verder. Dat helpt !

Orhan

Orhan

03/02/2008 21:05:00
Quote Anchor link
Kruidnootje.nl schreef op 03.02.2008 19:14:
@ Wouter. Nou zeg je FF woordenboek te hebben geinstalleerd. Gebruik die dan ook of doe gewoon normale zinnen maken. Ik hoop wel dat je weet dat als mensen je gaan googlen, ze op je profiel uitkomen en topics gaan nakijken. En dat ze dan dit ook zien ;-)

"..of doe gewoon normale zinnen maken." Dat klopt ook niet ech hé?

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 21:06:00
Quote Anchor link
@Orhan en een review keurig beantwoorden helpt
Dank u.!

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 22:23:00
Quote Anchor link
Jurgen schreef op 03.02.2008 00:29:
Ubuntu Linux Firefox 2.0.0.10 de layout valt helemaal uit elkaar.

Ik denk dat het probleem helemaal verholpen is. Door de IE hack van de 7 eruit te halen.
Grtz.

Sebastiaan

Sebastiaan

03/02/2008 22:39:00
Quote Anchor link
Bij de portfoilo vind ik geen layout mooi, zelfs ik zonder (Photoshop) ervaring kan ik zoiets maken..

Wouter K

Wouter K

03/02/2008 22:40:00
Quote Anchor link
Ja , probeer maar. Maar dan moet je al sterk zijn met paint.

Will

Will

04/02/2008 17:06:00
Quote Anchor link
Ik begrijp wel dat je succes hebt bij je vriendekring..

Om je site even te reviewen:
NEGATIEF:
- header is gewoon gepikt van www.sxc.hu/ en is verder inspiratieloos
- jou lettertypes trekken op niets (ook de variëteit ervan)
- je hebt geen gevoel van stijl
- je spelling & gramatica...
- weinig mensen gaan ooit een 14 jarige serieus nemen
- de codering van je site is afschuwelijk

POSITIEF:
- je droom

Dit mag misschien wat negatief klinken maar het is gewoon mijn mening, zonder enige persoonlijke afbraak te impliceren..

EDIT:
Oh en ivm met die serial voor PS, echt niet slim hoor :/
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Will

Wouter K

Wouter K

04/02/2008 17:12:00
Quote Anchor link
@ Will :
Ik zal op alles zo eerlijk antwoorden.
1. Header. gelijk maar daarom niet negatief !.
2. Lettertypes en in wat typ jij Times new roman zeker goh leer eens iets !.
het is Verdana dude.
3. Jij hebt dat misschien niet ik wel. maar als je verder kijkt als je neus lang is zie je dat ik graag met PS zou werken. en dan zal alles mooier worden. Beloofd !
4. Loop nog wat mee met de rest. je hebt de nieuwe update niet gezien. of de oude... dat hele blok tekst is nu aangepast door een nieuwe.
5. Dat moet zij weten. Ik kan wel serieus omgaan. Als heel mijn team ouder is als mij :s.
6. ah ja , suggereer me een nieuwe maak een nieuwe dat wil ik zien.
ik script volgens de normen dude

7. Droom word werkelijkheid. Maar ik ga hier geen beroep van maken.
8. Ben jij dat op die foto ik lach je uit :s dude .

Will

Will

04/02/2008 17:19:00
Quote Anchor link
1: inspiratieloos is wel negatief
2: verdana is op zich een heel mooi lettertype, maar dat mix je gewoon niet met het lettertype van je titels & footer.
3: de enige die jou design mooi vindt ben jijzelf.. ik denk echt wel niet dat je het zo kunt stellen.
4:
Quote:
Klik op de Afb. Voor meer zicht. Heeft u vragen over een uitwerking. Met voorbeeld de 1ste word verzorgt met javascript daarom lijkt het dat het design niet af is.
Dit zegt genoeg denk ik?
5: Ik vind jou gedrag heel eigenwijs aan je leeftijd en zou hier persoonlijk niet zo goed mee omkunnen.
6: Je script volgens welke normen?
7: Ik hoop het voor jou, ik hoop dat ik ook ooit 3 keer achter elkaar de lotto win.
8: No comment.

Joren de Wit

Joren de Wit

04/02/2008 17:23:00
Quote Anchor link
Wouter, het commentaar van Will omvat precies waar het bij jou om draait. Zo'n respectloos antwoord is dan ook helemaal niet op zijn plaats!

Maar goed, droom lekker verder...

Wouter K

Wouter K

04/02/2008 17:24:00
Quote Anchor link
@ Will : Ik wil eens iets van jou zien. ik gedraag me zo tegen jou. Omdat je respectloos en zeker niemand iets wil geven, toezeggen. Jan koehoorn is mss ouder als jou. Maar die wil helpen, die heeft tenminste respect en zal je ook verbeteren op de vlakken waar je hapert.
Maar jij :s Gewoon afkraken en de dikke nek uithangen.

succes in een vriendenkring ja en ?. Ik hoor hier veel negatief. en bij de vriendenkring positief. Weet je. Wij checken een site anders als hun. en zij zijn tenslotte de bezoekers en niet jij. want je hebt er toch niets aan .!
:s
Ik wou dit topic laten zakken dus haal het dan ook niet terug op :s

Vincent

Vincent

04/02/2008 17:53:00
Quote Anchor link
Hoelang ben je nou al met designen bezig?
t ziet er niet uit..
en t zwakste is nog dat je niet eens tegen commentaar kan..

p.s.
wouter schreef op 04.02.2008 17:12:
@ Will :

Nu ben ik heel geinteresseerd in jou foto, als je beetje lef hebt -> show it

- -

- -

04/02/2008 18:01:00
Quote Anchor link
Vincent schreef op 04.02.2008 17:53:
Hoelang ben je nou al met designen bezig?
t ziet er niet uit..
en t zwakste is nog dat je niet eens tegen commentaar kan..

p.s.
wouter schreef op 04.02.2008 17:12:
@ Will :

Nu ben ik heel geinteresseerd in jou foto, als je beetje lef hebt -> show it

Nee, dat durft hij niet omdat er geen enkele browser zijn kop aankan...

Zoals gezegt Wouter: "Dream on"

Jan geen

Jan geen

04/02/2008 18:05:00
Quote Anchor link
Sorry maat maar will heeft volkomen gelijk je bakt er NIKS van! Je bent er gewoon weer zo 1 die om kritiek vraagt maar er eigenlijk niet tegen kan. Je vind jezelf heel erg volwassen en serieus maar lees je reacties eens na, klopt geen barst van.

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.