Scripter gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Kevin -

Kevin -

03/03/2008 17:20:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik zoek iemand die in script kan schrijven maar kan nadere informatie beter persoonlijk geven dus voeg me toe op msn ke******hulst [a] hotmail.com


Je moet het zo zien dat als www.domein.nl/ads/out21.php naar een adverteerder linkt.. dat deze niet www.domein.nl/ads/out21.php moet zien maar www.domein.nl moet zien omdat out21.php een script bevat

uiteraard zal een vergoeding uiteindelijk op ze plaats zijn(komt later meer details)

Alvast bedankt!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kevin -
 
PHP hulp

PHP hulp

02/06/2024 11:27:41
 
Robert Deiman

Robert Deiman

03/03/2008 17:24:00
Quote Anchor link
@Kevin

Ik heb je e-mail adres even weggehaald, maar nog even wat anders:

Wil je veel mensen in je MSN? Geef aan wat je op zijn minst aan kennis wil voor een scripter en ook wat voor beloning er (maximaal) tegenover staat.


Algemeen
Reageer maar over PM, dan krijg je van kevin zelf zijn mailadres wel. Het lijkt me niet verstandig deze open en bloot op internet te zetten.
 
Kevin -

Kevin -

03/03/2008 17:30:00
Quote Anchor link
Robert_Deiman schreef op 03.03.2008 17:24:
@Kevin

Ik heb je e-mail adres even weggehaald, maar nog even wat anders:

Wil je veel mensen in je MSN? Geef aan wat je op zijn minst aan kennis wil voor een scripter en ook wat voor beloning er (maximaal) tegenover staat.


Algemeen
Reageer maar over PM, dan krijg je van kevin zelf zijn mailadres wel. Het lijkt me niet verstandig deze open en bloot op internet te zetten.


Ja wel slim eigenlijk ;) had haast dus :) maar bedantk/

Je moet het zo zien dat als www.domein.nl/ads/out21.php naar een adverteerder linkt.. dat deze niet www.domein.nl/ads/out21.php moet zien maar www.domein.nl moet zien omdat out21.php een script bevat
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kevin -
 
Kevichill

Kevichill

03/03/2008 17:51:00
Quote Anchor link
Voor de mensen die het NIET zullen snappen ...
Hij wilt dat als bijvoorbeeld :
site.nl/ads/ads1.php naar een adverteerder gelinkt word dat die adverteerder niet die url mag zien maar gwn www.site.nl
 
Kevin -

Kevin -

03/03/2008 17:52:00
Quote Anchor link
Kevichill schreef op 03.03.2008 17:51:
Voor de mensen die het NIET zullen snappen ...
Hij wilt dat als bijvoorbeeld :
site.nl/ads/ads1.php naar een adverteerder gelinkt word dat die adverteerder niet die url mag zien maar gwn www.site.nl


Juist omdat op de ads1.php pagina een script teller en tracksystem staat
 
- -

- -

03/03/2008 18:01:00
Quote Anchor link
Zou het ook bijvoorbeeld mogen zijn, dat site.nl/ads/ads1.php doorstuurd naar /index.php?id=1 ?

en dat hij die dan direct doorstuurd naar de desbetreffende website?
 
Kevin -

Kevin -

03/03/2008 18:04:00
Quote Anchor link
@Kruitdnootje.nl
ja is inprincipe ook mogelijk als het maar werkt.. en het liefst niet veel werk/tijd kost lijkt me handig...

als je me verder info wil geven en eventueel verder wil praten graag pm sturen dan spreken we elkaar op msn.
 
- -

- -

03/03/2008 18:08:00
Quote Anchor link
Zie pm :-)
 
Kevin -

Kevin -

03/03/2008 20:12:00
Quote Anchor link
ok thnx
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.