sIFR en Thickbox probleem
Ik heb een nieuwe site gemaakt voor mijn domein, alleen heb ik nog één bug te fixen en ik krijg het niet voor elkaar. Wat is nu het probleem?
Ik gebruik sIFR 2.0.5 voor het vervangen van de headers voor Flash. Ook gebruik ik Thickbox voor mijn fotoalbum. So far, so good. Maar in IE7 (en lager geloof ik ook) als je dan op een foto klikt in het fotoalbum komt de Thickbox niet over de flashheaders heen! In FF gaat dit wel goed.
Wat heb ik geprobeerd? Ik heb in het sIFR javascript bestand zitten rommelen met opague en transparent, wat niets uithaalde. Ook heb ik gevonden dat je in een Thickbox css bestand display:none; weg moest halen, had ook geen uitwerking.
Nu zit ik dus met mijn handen in het haar, en volgende week dinsdag wil ik graag de site in de lucht zonder deze vervelende bug. Hopelijk heeft één van jullie verstand van JS en Flash, want ik ben er een leek in.
De URL van de nieuwe site is: http://www.marnixsmit.nl/wordpress
wat is er verder mis met swfobject ?
Ik ken geen swfobject? Het zal wel iets met Flash te maken hebben, maar sIFR werkt prima verder.
Nog andere ideeën?
Je kan zelfs 2 .swf's over elkaar plakken... weet alleen niet meer precies hoe.
Maar heb zo'n vermoeden dat het dus met z-index te maken heeft iig...
Thickbox zelf gebruikt anders z-index 102 en 103, waardes boven de 100 dus.. Maar ik heb ook al geprobeerd om in de sIFR css de z-index op -1 te zetten. Had ook geen resultaat. :(
http://www.justfuckinggoogleit.com/
ik zie het probleem in IE trouwens... Maar sorry niet echt zin om CSS/JS/xHTML te tweaken nu...
Zoek eens... zijn ogetwijfeld mensen met soortgelijke problemen geweest...
OFFTOPIC:
ik heb 2 x 23' 4ms TFT @ AMD64 5200 @ 1 x 10k RPM SATAII C:/ 64 gig @ 2x 7.6k SATAII 500gig met SLi 2x 7900 Gtx...
Als armoedig game-pc'tje...
100 is de max... ik zie het probleem in IE trouwens... Maar sorry niet echt zin om CSS/JS/xHTML te tweaken nu...
Zoek eens... zijn ogetwijfeld mensen met soortgelijke problemen geweest...
OFFTOPIC:
ik heb 2 x 23' 4ms TFT @ AMD64 5200 @ 1 x 10k RPM SATAII C:/ 64 gig @ 2x 7.6k SATAII 500gig met SLi 2x 7900 Gtx...
Als armoedig game-pc'tje...