variabele doorgeven met form
An del
21/02/2006 22:38:00Hoi,
Kan iemand mij uitlegge wat er gebeurt?
ik hen een form waar ik mijn naam doorgeef.
<FORM METHOD ="POST" ACTION="probeer.php">
<p>Geef uw naam : <input type="text" name="naam" size="55"><br>
<p><input type="submit" value="Indienen" name="doorgeefknop"> <input type="reset" value="Invoer wissen" name="doorgeefknop"></p>
</form>
Dit komt toe op een pagina zoals ik wil. Indien ik de waarde uitprint is er geen probleem.
Als ik nu die waarde nogmaals wil doorgeven naar een volgende pagina doe ik dit:
<form name="form1" method="post" action="test2.php">
<input type="hidden" name="naam" value=>
</form>
Dit komt ook toe op de volgende pagina MAAR,
Als dit 1 woord is komt dit woord toe Maar als dit 2 woorden zijn komt enkel het eerste woord toe?????????????????????????
waarom?
ps: ik ben beginner :-(
Kan iemand mij uitlegge wat er gebeurt?
ik hen een form waar ik mijn naam doorgeef.
<FORM METHOD ="POST" ACTION="probeer.php">
<p>Geef uw naam : <input type="text" name="naam" size="55"><br>
<p><input type="submit" value="Indienen" name="doorgeefknop"> <input type="reset" value="Invoer wissen" name="doorgeefknop"></p>
</form>
Dit komt toe op een pagina zoals ik wil. Indien ik de waarde uitprint is er geen probleem.
Als ik nu die waarde nogmaals wil doorgeven naar een volgende pagina doe ik dit:
<form name="form1" method="post" action="test2.php">
<input type="hidden" name="naam" value=>
</form>
Dit komt ook toe op de volgende pagina MAAR,
Als dit 1 woord is komt dit woord toe Maar als dit 2 woorden zijn komt enkel het eerste woord toe?????????????????????????
waarom?
ps: ik ben beginner :-(
PHP hulp
05/11/2024 11:30:24- wes -
21/02/2006 22:39:00An del
21/02/2006 22:41:00Wis, hoe is het mogelijk om zo snel het juiste antwoord te krijgen, pfff, ik ben onder de indruk
proficiat !!!!!
Thx
proficiat !!!!!
Thx
- wes -
21/02/2006 22:43:00Kees de braak
21/02/2006 22:44:00wel jammer dat er dan veel wortels nodig zijn om alle mogelijke manieren om die wortels in je oren te stoppen uit te vinden.