vraag variabelen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als ervaren Front end developer bent een expert het gebied van Javascript en React. Je wordt onderdeel van een multidisciplinair team bestaande uit een PO, twee Front end developers, een DevOps/Back end developer, een UX/UI designer en een projectmanager. Verder is er iemand verantwoordelijk voor de HR en is de algemeen directeur nauw betrokken bij alle projecten. Dagelijks hou jij je bezig met de verschillende projecten die zijn opgenomen in de sprint. Daarnaast denk je mee over mogelijke oplossingen om de behoefte van de klant op de beste manier in te vullen. Verder spar jij intern met collega’s

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »
Arno

arno

06/03/2008 12:52:00
Quote Anchor link
hallo,
Ik ben op dit moment met een boek bezig om de basis van php te gaan leren. Ben een beginner en wil graag php gaan leren.
Nu heb ik een formulier gemaakt en een script om het formulier af te handelen.
De code van het formulier is
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<HTML>
<HEAD>
<TITLE>HTML-formulier</TITLE>
</HEAD>

<BODY>
<FORM ACTION="HandleForm.php"  METHOD=POST>
Voornaam <INPUT TYPE=TEXT NAME="Voornaam" SIZE=20><BR>
Achternaam <INPUT TYPE=TEXT NAME="Achternaam" SIZE=40><BR>
E-mailadres<INPUT TYPE=TEXT NAME="Email" SIZE=60><BR>
Commentaar<TEXTAREA NAME="Commentaar" ROWS=5 COLS=40> </TEXTAREA><br>
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME="DezePagina" VALUE="formulier.html">
<INPUT TYPE=SUBMIT NAME= "SUBMIT" VALUE="Verzenden!">
</FORM>
</BODY>
</HTML>

en de afhandeling is:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<html>
<head>
<title>formulierresultaten</title>
</head>
<body>
<?php
/* Deze pagina ontvangt en verwerkt de door "formulier.html" gegenereerde gegevens */
print ("Uw voornaam is $Voornaam. <BR> \n");
print ("Uw achternaam is $Achternaam. <BR> \n");
print ("Uw emailadres is $Email. <BR> \n");
print ("U had dit te zeggen:<br>\n $Commentaar<BR> \n");
?>

</body>
</html>

Nu krijg ik de de melding:
Notice: Undefined variable: Voornaam in c:\program files\easyphp1-8\www\oefenen_php\handleform.php on line 8
Uw voornaam is .

Notice: Undefined variable: Achternaam in c:\program files\easyphp1-8\www\oefenen_php\handleform.php on line 9
Uw achternaam is .

Notice: Undefined variable: Email in c:\program files\easyphp1-8\www\oefenen_php\handleform.php on line 10
Uw emailadres is .

Notice: Undefined variable: Commentaar in c:\program files\easyphp1-8\www\oefenen_php\handleform.php on line 11
U had dit te zeggen:

Hoe komt dit?
Ik gebruik easy php 1.8.0.1.

Wordt dit door deze versie niet ondersteund.

gebruik het boek php voor het world wide web van Larry Ullman
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arno

PHP hulp

PHP hulp

20/11/2024 13:24:39

Frank -

Frank -

06/03/2008 12:55:00
Quote Anchor link
$Voornaam bestaat niet, je zult in dit geval $_POST['Voornaam'] moeten gebruiken. Zie de POST-methode in je formulier.

Dat boek van Larry Ullman komt me bekend voor, maar de versie die ik had (4 jaar geleden) behandelde toch echt $_POST en $_GET. Welke druk uit welk jaar heb jij voor je liggen?

Edit: Ik zou toch zweren dat je eerst GET had staan... Maar goed, maakt niet zo heel veel uit.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -

Arno

arno

06/03/2008 12:58:00
Quote Anchor link
Hoi Ik had inderdaad er eerst GET staan maar dat moest volgens het boek POST zijn,
Het boek is de 3de druk September 2003

- SanThe -

- SanThe -

06/03/2008 13:01:00
Quote Anchor link
Het is vast een oud boek.
Lees over superglobals en ga $_GET en $_POST gebruiken voor het afhandelen van formulieren.

$Voornaam bestaat niet, maar in jouw geval bestaat na het versturen van het formulier $_GET['Voornaam'] wel.

Frank -

Frank -

06/03/2008 13:06:00
Quote Anchor link
Helaas, dat is dan een verouderde versie. Ik heb hier de Tweede Editie liggen, die stamt uit 2004 en bespreekt PHP versie 4 én 5.

Tip: Zoek een beter/recenter boek, anders blijf je tegen problemen aanlopen.

easy php zou ik vervangen door WAMP, dan is dat ook weer helemaal up-to-date.

Arno

arno

06/03/2008 13:10:00
Quote Anchor link
Oke welk boek zou ik dan het beste kunnen gaan bestellen om stap voor stap php te kunnen gaan leren.
Ik had van een docent een tip om het volgende boek te kopen: Werken met PHP 5 & MySQL, A. Burger. Van Duuren Media (2006).

is dit een goed boek om vanaf de basis php te gaan leren.
kan ik zo namelijk even naar de boekhandel een goed en up to dater boek kopen!!

Arno

arno

06/03/2008 13:13:00
Quote Anchor link
en het liefst een nederlands of nederlands vertaal boek

Frank -

Frank -

06/03/2008 13:15:00
Quote Anchor link
Hmmm, ik zweer bij het boek van Larry Ullman (dus de 2e editie!) voor beginners. Dankzij dit boek heb ik de basis geleerd van PHP en een goede structuur in al mijn scripts gekregen. Ik heb hier nog veel meer boeken liggen, maar dat zijn eigenlijk alleen maar uitbreidingen op de basis of een andere manier van leren.

Het Handboek PHP5 en MySQL (ja, ik heb en gebruik ook MySQL...) is handig als naslagwerk, maar heb ik toch minder gebruikt. Het PHP 5 Superboek is handig wanneer je het stadium van Beginner wilt ontstijgen en met OOP aan de slag wilt gaan.

- SanThe -

- SanThe -

06/03/2008 13:16:00
Quote Anchor link
Niet Bumpen.
Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

Arno

arno

06/03/2008 13:25:00
Quote Anchor link
laat maar heb het al gevonden :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door arno

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.