word.doc omzetten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

Senior PHP developer/ Software Architect

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Francoi gckx

Francoi gckx

03/06/2013 09:56:48
Quote Anchor link
Weet iemand, na het uploaden, een class dat een word document kan omzetten naar tekst zonder opmaak (bijv txt)
en dan gelijk alles in array kan stoppen?

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 22:09:59

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/06/2013 10:40:22
Quote Anchor link
Op wat voor manier zie je alles daarvan in een array?

Francoi gckx

Francoi gckx

03/06/2013 10:43:38
Quote Anchor link
Als woord per woord

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/06/2013 10:59:22
Quote Anchor link
Dan kan je toch exploden op een spatie, met de string die de class zal geven?

Francoi gckx

Francoi gckx

03/06/2013 11:18:27
Quote Anchor link
Ja dat weet ik maar soms werkt dat niet door de opmaak van word.

Mij vraag is meer is het mogelijk dat php alle opmaak omzet naar gewone tekst?

Toevoeging op 03/06/2013 11:20:49:

Nu weet ik dat die in .txt formaat meer pakt dus zoek ik naar een class dat die het geuploade doc document omzet naar txt en dan in een array zet

Francoi gckx

Francoi gckx

04/06/2013 21:31:45
Quote Anchor link
Is er iemand die dit weet? heb heel google afgezocht

Eddy E

Eddy E

04/06/2013 21:46:51

Francoi gckx

Francoi gckx

04/06/2013 21:52:56
Quote Anchor link
Hoe krijg ik catdoc werkend
Gewijzigd op 04/06/2013 22:27:57 door Francoi gckx

Aad B

Aad B

04/06/2013 23:07:54
Quote Anchor link
Francoi gckx op 04/06/2013 21:52:56:
Hoe krijg ik catdoc werkend
De tar.gz of de zip downloaden en mee aan de slag gaan. Zal vast wel een readme bij zitten. de tar.gz moet je uitpakken en compileren op je linux platform.

Francoi gckx

Francoi gckx

04/06/2013 23:47:01
Quote Anchor link
Ik heb nul verstand van linux en ik werk met windows 7, ik vermoed dat de server waar ik de hosting heb linux heeft, aangezien hij niet de class COM kon vinden.

je heb 2 installs en een readme zonder voldoende uitleg.

Toevoeging op 05/06/2013 12:46:39:

Francoi gckx op 04/06/2013 23:47:01:
Ik heb nul verstand van linux en ik werk met windows 7, ik vermoed dat de server waar ik de hosting heb linux heeft, aangezien hij niet de class COM kon vinden.

Moet ik alle bestanden op de server gooien
en hoe doe ik het volgende dan:

./configure
make
make install

Chris PHP

Chris PHP

05/06/2013 13:24:10
Quote Anchor link
Francoi gckx op 04/06/2013 23:47:01:

Moet ik alle bestanden op de server gooien
en hoe doe ik het volgende dan:

./configure
make
make install

Dat werkt alleen als je root toegang (ssh/putty sessie) hebt. Je moet het op je OS doen niet in de root van je httpdocs.

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

05/06/2013 16:46:23
Quote Anchor link
@Francoi,
Bij mij komt de vraag op wat het doel ervan is.
Een hint: je kan door de juiste headers mee te geven ervoor zorgen dat een word document in de browser geopend wordt, onder de voorwaarde dat de bezoeker Mickysoft Office heeft.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/06/2013 17:09:33
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 05/06/2013 16:46:23:
Een hint: je kan door de juiste headers mee te geven ervoor zorgen dat een word document in de browser geopend wordt, onder de voorwaarde dat de bezoeker Mickysoft Office heeft.

Noem het bedrijf maar gewoon Microsoft. Bashen in het forum is nergens voor nodig.
Gewijzigd op 05/06/2013 17:10:17 door - Ariën -

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

05/06/2013 17:26:01
Quote Anchor link
Kom op zeg! Beetje humor mag ook wel? Zo niet dan ben ik hier zo weg

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

05/06/2013 18:58:01
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 05/06/2013 17:26:01:
Kom op zeg! Beetje humor mag ook wel? Zo niet dan ben ik hier zo weg

+1, vind ik leuk

Francoi gckx

Francoi gckx

05/06/2013 22:30:50
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 05/06/2013 16:46:23:
@Francoi,
Bij mij komt de vraag op wat het doel ervan is.

Maar ik moet het automatisch opslaan in de database en dat gaat 10x makkelijker als het omgezet word naar .txt (weg opmaak troep) en dan zetten in een woord gescheiden array.

1. phpwordlib heeft een class gebouwd haalt alle opmaak weg maar daar moet je voor betalen

2. http://document.online-convert.com/convert-to-txt?external_url=
kan je gebruiken alleen moet je het dan via hun site ook downloaden:(

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

05/06/2013 22:52:12
Quote Anchor link
Hoezo, tien x makkelijker?
Stel je wilt een jpeg in de database opslaan. dat ga je ook niet naar een tekst bestand vertalen?

Francoi gckx

Francoi gckx

06/06/2013 09:31:09
Quote Anchor link
Ger ik denk dat je niet snap wat ik bedoel,

Ik wil het niet als 1 geheel opslaan in database maar in een tiental veldnamen met zijn veldwaardes

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

06/06/2013 11:07:02
Quote Anchor link
Eigenlijk is daar een Word document niet geschikt daarvoor, en zou je beter een Excel bestand daarvoor kunnen gebruiken. Dat kan je dan uitlezen met PHPExcel.
Er bestaat ook een PHPWord, maar daarmee kan je -voor zover ik kan beoordelen- alleen Word documenten mee genereren.

Francoi gckx

Francoi gckx

06/06/2013 11:15:04
Quote Anchor link
Het is mogelijk zoals ik die twee opties boven gaf:

1. phpwordlib heeft een class gebouwd haalt alle opmaak weg maar daar moet je voor betalen

2. http://document.online-convert.com/convert-to-txt?external_url=

En dan gaat mij voorkeur naar 2, alleen wil ik dat op mij en naar mij eigen site kan downloaden

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

06/06/2013 12:26:05
Quote Anchor link
Prima, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.