word.doc omzetten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Ervaren Full-Stack PHP Developer

Functieomschrijving Gezocht! Ervaren PHP Developer! Voor een organisatie in de regio Harderwijk zoeken wij een ervaren PHP Developer die het IT team van dit bedrijf gaat versterken. We zijn op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die het innovatieve bedrijf nog een stap verder kan brengen. Voor deze functie zoeken wij iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je werkt samen met een externe ontwikkelpartij en kunt hun dus uitdagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI en hardware kant valt onder je verantwoordelijkheden. Het bedrijf noemt zichzelf een

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

BizTalk/ Azure Developer

Dit ga je doen •Understanding the scope of required functionality, translate them within context of way of working of the team into developed solutions, whilst safeguarding documentation; •Planning based on assigned sprint tasks; •Acting as an expert in estimation techniques and planning; •Understanding your role in the agile process and act in this way; •Facilitating internal communication and effective collaboration; •Working closely with scrum master to handle backlogs and new requests; •Providing information to the third parties about activities and needs for compliance. Hier ga je werken Our client is a leading organization focusing on animal nutrition, offering solutions that

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

HBO startersfunctie .NET Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben je in januari 2023 klaar met je HBO opleiding en zoek je een mooie uitdaging? Wacht niet langer en solliciteer direct! Voor een familiebedrijf in de regio van Boxtel ben ik op zoek naar een C#.NET Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de (door)ontwikkeling van de maatwerksoftware projecten en gaat ook nieuwe software bouwen, middels de Microsoft-stack. Het bedrijf maakt gebruik van de volgende technieken: C# & ASP.NET; MVC; MS SQL; Entity Framework; Je krijgt hier veel tijd om te leren en eventueel door te groeien en het

Bekijk vacature »

Front End Ontwikkelaar (React)

In het kort Als front end developer ga je aan de slag met maatwerkprojecten voor onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een machine aan een database of het corrigeren van formulieren voor ingestuurde orders. Voorbeeld van zo’n project is Smart Link. De projecten waar je op ingezet kunt worden liggen binnen het technische domein waar jij als front end developer een grote rol speelt om samen met je back end collega’s de juiste oplossingen te leveren. please note that this particular role requires fluent Dutch language skills. Dit vind je leuk om te doen Het omzetten van designs

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Francoi gckx

Francoi gckx

03/06/2013 09:56:48
Quote Anchor link
Weet iemand, na het uploaden, een class dat een word document kan omzetten naar tekst zonder opmaak (bijv txt)
en dan gelijk alles in array kan stoppen?
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 10:38:14
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/06/2013 10:40:22
Quote Anchor link
Op wat voor manier zie je alles daarvan in een array?
 
Francoi gckx

Francoi gckx

03/06/2013 10:43:38
Quote Anchor link
Als woord per woord
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/06/2013 10:59:22
Quote Anchor link
Dan kan je toch exploden op een spatie, met de string die de class zal geven?
 
Francoi gckx

Francoi gckx

03/06/2013 11:18:27
Quote Anchor link
Ja dat weet ik maar soms werkt dat niet door de opmaak van word.

Mij vraag is meer is het mogelijk dat php alle opmaak omzet naar gewone tekst?

Toevoeging op 03/06/2013 11:20:49:

Nu weet ik dat die in .txt formaat meer pakt dus zoek ik naar een class dat die het geuploade doc document omzet naar txt en dan in een array zet
 
Francoi gckx

Francoi gckx

04/06/2013 21:31:45
Quote Anchor link
Is er iemand die dit weet? heb heel google afgezocht
 
Eddy E

Eddy E

04/06/2013 21:46:51
 
Francoi gckx

Francoi gckx

04/06/2013 21:52:56
Quote Anchor link
Hoe krijg ik catdoc werkend
Gewijzigd op 04/06/2013 22:27:57 door Francoi gckx
 
Aad B

Aad B

04/06/2013 23:07:54
Quote Anchor link
Francoi gckx op 04/06/2013 21:52:56:
Hoe krijg ik catdoc werkend
De tar.gz of de zip downloaden en mee aan de slag gaan. Zal vast wel een readme bij zitten. de tar.gz moet je uitpakken en compileren op je linux platform.
 
Francoi gckx

Francoi gckx

04/06/2013 23:47:01
Quote Anchor link
Ik heb nul verstand van linux en ik werk met windows 7, ik vermoed dat de server waar ik de hosting heb linux heeft, aangezien hij niet de class COM kon vinden.

je heb 2 installs en een readme zonder voldoende uitleg.

Toevoeging op 05/06/2013 12:46:39:

Francoi gckx op 04/06/2013 23:47:01:
Ik heb nul verstand van linux en ik werk met windows 7, ik vermoed dat de server waar ik de hosting heb linux heeft, aangezien hij niet de class COM kon vinden.

je heb 2 installs en een readme zonder voldoende uitleg.


Moet ik alle bestanden op de server gooien
en hoe doe ik het volgende dan:

./configure
make
make install
 
Chris PHP

Chris PHP

05/06/2013 13:24:10
Quote Anchor link
Francoi gckx op 04/06/2013 23:47:01:
Ik heb nul verstand van linux en ik werk met windows 7, ik vermoed dat de server waar ik de hosting heb linux heeft, aangezien hij niet de class COM kon vinden.

je heb 2 installs en een readme zonder voldoende uitleg.


Moet ik alle bestanden op de server gooien
en hoe doe ik het volgende dan:

./configure
make
make install


Dat werkt alleen als je root toegang (ssh/putty sessie) hebt. Je moet het op je OS doen niet in de root van je httpdocs.
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

05/06/2013 16:46:23
Quote Anchor link
@Francoi,
Bij mij komt de vraag op wat het doel ervan is.
Een hint: je kan door de juiste headers mee te geven ervoor zorgen dat een word document in de browser geopend wordt, onder de voorwaarde dat de bezoeker Mickysoft Office heeft.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/06/2013 17:09:33
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 05/06/2013 16:46:23:
Een hint: je kan door de juiste headers mee te geven ervoor zorgen dat een word document in de browser geopend wordt, onder de voorwaarde dat de bezoeker Mickysoft Office heeft.

Noem het bedrijf maar gewoon Microsoft. Bashen in het forum is nergens voor nodig.
Gewijzigd op 05/06/2013 17:10:17 door - Ariën -
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

05/06/2013 17:26:01
Quote Anchor link
Kom op zeg! Beetje humor mag ook wel? Zo niet dan ben ik hier zo weg
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

05/06/2013 18:58:01
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 05/06/2013 17:26:01:
Kom op zeg! Beetje humor mag ook wel? Zo niet dan ben ik hier zo weg


+1, vind ik leuk
 
Francoi gckx

Francoi gckx

05/06/2013 22:30:50
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 05/06/2013 16:46:23:
@Francoi,
Bij mij komt de vraag op wat het doel ervan is.
Een hint: je kan door de juiste headers mee te geven ervoor zorgen dat een word document in de browser geopend wordt, onder de voorwaarde dat de bezoeker Mickysoft Office heeft.


Maar ik moet het automatisch opslaan in de database en dat gaat 10x makkelijker als het omgezet word naar .txt (weg opmaak troep) en dan zetten in een woord gescheiden array.

1. phpwordlib heeft een class gebouwd haalt alle opmaak weg maar daar moet je voor betalen

2. http://document.online-convert.com/convert-to-txt?external_url=
kan je gebruiken alleen moet je het dan via hun site ook downloaden:(
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

05/06/2013 22:52:12
Quote Anchor link
Hoezo, tien x makkelijker?
Stel je wilt een jpeg in de database opslaan. dat ga je ook niet naar een tekst bestand vertalen?
 
Francoi gckx

Francoi gckx

06/06/2013 09:31:09
Quote Anchor link
Ger ik denk dat je niet snap wat ik bedoel,

Ik wil het niet als 1 geheel opslaan in database maar in een tiental veldnamen met zijn veldwaardes
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

06/06/2013 11:07:02
Quote Anchor link
Eigenlijk is daar een Word document niet geschikt daarvoor, en zou je beter een Excel bestand daarvoor kunnen gebruiken. Dat kan je dan uitlezen met PHPExcel.
Er bestaat ook een PHPWord, maar daarmee kan je -voor zover ik kan beoordelen- alleen Word documenten mee genereren.
 
Francoi gckx

Francoi gckx

06/06/2013 11:15:04
Quote Anchor link
Het is mogelijk zoals ik die twee opties boven gaf:

1. phpwordlib heeft een class gebouwd haalt alle opmaak weg maar daar moet je voor betalen

2. http://document.online-convert.com/convert-to-txt?external_url=

En dan gaat mij voorkeur naar 2, alleen wil ik dat op mij en naar mij eigen site kan downloaden
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

06/06/2013 12:26:05
Quote Anchor link
Prima, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.