World Domination
Speel als boer en verzorg het eten, of kies 'n carriere als bedrijfsleider en wordt slapend rijk!
Kies uit één van de twee steden, Brand City of Husseltown, en laat zien wat je waard bent!
Waar?
TradeGame.info
Wanneer?
Vrijdag 13 mei vanaf 19.00 uur
Kosten?
Helemaal niets!
Speelze.
En vertel daarna gelijk wat je ervan vind :)
Gewijzigd op 12/05/2005 23:26:00 door Mitch X
Ik zal eens kijken :).
//Edit
Ik heb me geregistreerd, en heb ff paar opmerkingjes:
- Persoonlijk vind ik de site niet echt mooi, ook is het niet echt handig dat je als je op 'Meld je aan' klikt (of iets anders), het menu weg is, en er geen knop/link terug is.
- Na het registeren moest ik me activeren, alleen was daar geen title ingesteld (beetje slordig :P)
- In je css bestand begin je met <STYLE TYPE="text/css">, zover ik weet hoeft dat niet. (kan het mishebben, maar in de 'hoofd' pagina doe je dat eigenlijk al).
- Je gebruikt ineens een <font color="#FFFFFF">, maar daar zet je geen tekst tussen. Alleen een link en een plaatje, wat is het nu daarvan??
- Bij login zet je een reset knop Clear neer, waarom ineens engels?
- Zo goed als alles in tabellen, behalve de login, naar mijn mening een beetje slordig.
Hoop niet dat je de opmerking verkeerd opvat, je vroeg tenminste om een eerlijk antwoord ;).
Voor de rest lijkt het me een best leuke/uitgebreide site/spel (als ik de spel uitleg bekijk) en kunnen we der best veel van gaan verwachten :).
Gewijzigd op 13/05/2005 00:13:00 door Bart Waarom verplicht
Misschien ga ik hem nog helpen met zijn code opfrissen e.d., alsie wil :P
Ah, ok :).
Als je dat andere topic beetje had bijgehouden had je dat geweten... gisteren was hij nog op 5% :P Heeft hij wel heel erg hard gewerkt...
Kweenie of jullie al meedoen, maar het is begonnen ;)
Krijg om de haverklap een time-out... Kan de bugs niet eens posten...
Vreemd, ik heb nergens last van. (a)
//- Persoonlijk vind ik de site niet echt mooi, ook is het niet echt handig dat je als je op 'Meld je aan' klikt (of iets anders), het menu weg is, en er geen knop/link terug is.
-> De layout is idd oud. Alleen ik kan op dit moment geen betere maken omdat ik daar niet genoeg kennis voor heb.
// Na het registeren moest ik me activeren, alleen was daar geen title ingesteld (beetje slordig :P)
-> dat is raar. Want ik zie totaal geen fout erin. Alles is zoals de rest.
//In je css bestand begin je met <STYLE TYPE="text/css">, zover ik weet hoeft dat niet. (kan het mishebben, maar in de 'hoofd' pagina doe je dat eigenlijk al).
// Je gebruikt ineens een <font color="#FFFFFF">, maar daar zet je geen tekst tussen. Alleen een link en een plaatje, wat is het nu daarvan??
-> De layout heb ik niet gemaakt. En anders kon ik het niet vinden.
//Bij login zet je een reset knop Clear neer, waarom ineens engels?
->Was in het engels begonnen. Zulke kleinen dingen zijn dus ontschoten in de vertaling
// Zo goed als alles in tabellen, behalve de login, naar mijn mening een beetje slordig.
->fixed
Server heeft soms kuren idd. De eigenaar gaat waarschijnelijk binnenkort naar nieuwe datacenter.
Remco:
Server heeft soms kuren idd. De eigenaar gaat waarschijnelijk binnenkort naar nieuwe datacenter.
Daarom waarschijnlijk de time-out bij mij...
Omdat Ik totaal verloren loop in het spel.
Het is onduidelijk in welke stad, straat je bent. De kaart helpt daar zeker niet bij.
Speluitleg is te beknopt.
Zal er iets aan doen. Daarom is hij nog maar beta ;)
Ik snap er eigenlijk helemaal niets vanHoe kan je dingen kopen bijvoorbeeld?
Straat-> straat kiezen en dan een winkel ingaan
En als je te weinig geld hebt, geeft hij geen melding, maar zegt hij gewoon dat je 0 Dm heb uitgegeven..
Ik krijg pijn aan m'n ogen als ik er naar kijk... kwam niet verder dan het aanmelden :P
'n nieuwe layout komt eraan hoor :P