www.team5ectrunners.nl
Naar aanleiding van het topic van Arjan Kapteijn heb ik ook mijn Roparun-team site een nieuwe look gegeven. Graag hoor ik van jullie wat jullie er van vinden, en dan graag met argumenten erbij.
klik naar de website
Zit er mooi uit, uitstekend!
Ziet er inderdaad prima uit hier, niks op aan te merken.
De kopjes vallen nu weg, misschien een beetje vet weergeven.
Beetje meer margin aan de onderkant van je pagina.
Lettertype is duidelijk en op een goed formaat.
Bij de Sponsors kan je misschien alles nog wat beter verticaal uitlijnen.
Wisselende header?
Leuk om hier ook roparun-collega's tegen te komen, ik ben namelijk webmaster van een roparunteam uit België.
Onze website: http://kloddelopers.aczele.be/2007/index.php
- met een breedte van 838 px past het niet niet meer 800*600 bij 775px nog wel, ik denk dat je met wat handig schuiven met je margin e.d. je dat ook mooi kunt meepakken.
- de rode balken trekken alle aandacht, terwijl ze eigelijk geen functie hebben. misschien wat afzwakken, zacht oranje (dat lijkt de groepskleur te zijn, uit shirts en logo)
- houd je menu consistent (sponsort zijn nu anders dan de rest) en de koppen op je menu's (menu ropa-run 2007 sponsort 2007) mogen er best wat mee uitspring. je fasering is goed, maar voor het ook visueel door. (iets met een gekleurde achtergrond, extra bold oid, zou al mooi zijn)
- wat er echt nog ONTBREEKT is een footer, zo'n balk onderaan, is een duidelijke afsluiting, ik heb nog zelf het idee dat er iets mis is met je pagina. daar moet "Design ontworpen door Terence Hersbach, alle rechten voorbehouden" dan in staan of iets dergelijks...
het zijn van die kleine puntjes, ik bedoel het hoeft niet, het komt gewoon de leesbaarheid nog wat tengoede.
Quote:
Ik zou "menu" even iets anders weergeven of helemaal niet.
gedaan, idd beter
Quote:
Beetje meer margin aan de onderkant van je pagina.
ook gedaan
Quote:
Bij de Sponsors kan je misschien alles nog wat beter verticaal uitlijnen.
hoe bedoel je?
Quote:
Wisselende header?
dat wilde ik later nog gaan doen als ik wat meer leuke foto's heb
Gisteren avond heb ik ook de henzenrunners geupdate. Het wachten is nu alleen nog op de foto's van de fotograaf :). Wel grappig trouwens, dat twee mods zich beide bezig houden met hetzelfde doel. Misschien moeten we daar eens wat mee gaan doen, php-scripts verkopen of een andere service aanbieden :P.
Edit, wat wel handig is om toe te voegen, een print stylesheet. Wat ik tijdens de vergaderingen merk is dat vele bijv. nieuwspagina en/of agenda uitprinten. Dan is het wel handig dat je niet de hele scherm op je a4tje krijgt maar alleen de content. Check onze site :).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Kapteijn
Doordat DutchRVS kleiner is als die ernaast staat begint de volgende op een andere hoogte
Ziet er overzichtelijk en rustig uit, zeer mooi!
Bij een hover van een link die je al bezocht hebt (in het menu) krijg je niet meer die grijze achtergrond. Dat is best wel verwarrend..
heb je dit met een specifiek prog gemaakt? zou graag eens weten welk
net als architectuur en gedichten....
soms..
Mooi gedaan!
Ik ben zelf ook niet zo'n voorstander van een menu op deze manier.
Sowieso al niet 'menu' erboven zetten. Een menu moet uit zich zelf al opvallen. En ook mooi en duidelijk is wanneer je op een pagina bent, je dat ook kan aflezen uit het menu.