adsense publisher Het is niet toegestaan inkomsten te genereren op pagina's of schermen zonder conte
Quote:
Het is niet toegestaan inkomsten te genereren op pagina's of schermen zonder content.
Verder geen details en ik weet niet naar welke pagina word verwezen, want elke pagina heeft wel degelijk content.
Wie weet welke tool eventueel dit kan controleren?
Gewijzigd op 06/06/2021 13:47:33 door - Ariën -
Blokkeer je misschien de Google Bot?
Google heeft geen community meer en en emails kan ik niet meer versturen.
Geen support dus. Vandaar dat ik het meer hier vraag.
Misschien heeft iemand dezelfde ervaring?
De melding "Het is niet toegestaan inkomsten te genereren op pagina's of schermen zonder content." komt puur wanneer er iemand zit van hun die denkt dat er niet genoeg content aanwezig is en op basis daarvan mag je geen inkomsten genereren omdat dat voor hun niet rendabel is.
Wat je zou kunnen doen is wat content aanvullen of drukken op het vakje dat het begrepen en aangepast is, wellicht dat een andere collega van hun het wel goed gaat keuren.
Zelf heb ik die ervaring ook wel gehad dat op moment dat ik het keur er een melding komt dat het niet goedgekeurd kon worden, doe je het herkeuren en iemand anders pakt je aanvraag en die keurt het wel goed, beetje vreemd werkt het daar :)
Gaat dit over PHP?
Gewijzigd op 06/06/2021 13:48:58 door - Ariën -
Om welke site gaat het?
Ook kan je je Javascript ook netjes embedden.
Source map error: Error: request failed with status 404
Resource URL: https://www.domein.nl/themes/default/js/bootstrap.min.js
Source Map URL: bootstrap.min.js.map
Maar die is er gewoon wel en kan geopend worden. Het zijn warnings geen errors.
Hier kan de url niet gevalideerd worden: https://validator.w3.org/
Maar wel bij direct input.
Was ik idd nog niet mee aan de slag gegaan, thanks
heb je recentelijk je DNS aangepast?
niet voor dit domein nee
Je weet neem ik aan dat je alleen kvk-gegevens mag doorverkopen als je daarover afspraken hebt gemaakt met de kvk?
Had je mijn tip ^^ nog gezien?
Ja heb ik gezien.
Oké