IE6 (*#$#$(*&$

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

25/02/2008 19:42:00
Quote Anchor link
Mag ik even mijn hart luchten?

Net weer eens een half uur aan het klooien geweest voor een klant omdat een ontwerp er bij hem "heel gek" uit zag. Even teruggemaild, met de vraag "welke browser gebruik je?". Krijg ik een mail terug: "Windows XP!"

Na nog wat heen en weer te mailen blijkt het Internet Explorer 6 te zijn. Wanneer gaat iedereen nou eens met een knappe browser surfen???

;-))))

PHP hulp

PHP hulp

01/11/2024 01:37:59

Joren de Wit

Joren de Wit

25/02/2008 19:44:00
Quote Anchor link
Adem in, adem uit, adem in, adem uit...

Denk aan je hart Jan! Dat webdevelopment is je dood niet waard :-)

GaMer B

GaMer B

25/02/2008 19:46:00
Quote Anchor link
Dead cause: IE6 staat niet mooi op je CV... (als je er dan nog wat aan hebt :P).

En ik geef toe, mensen blijven te veel steken bij een oude vertrouwde, zoals IE6. I feel your pain...

Martijn B

Martijn B

25/02/2008 19:47:00
Quote Anchor link
Ik leef met je mee ;D

Dit werkt altijd goed:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<link rel="stylesheet" href="css/global.css" type="text/css" />
<!--[if IE 7]><link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/ie7.css"><![endif]-->
<!--[if lte IE 6]><link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/ie6.css"><![endif]-->

Maar ik neem aan dat jij dit ook wel weet.

Joren de Wit

Joren de Wit

25/02/2008 19:52:00
Quote Anchor link
Nu we het toch over aantallen gebruikers hebben en met welke browser ze surfen, hier de top 5 gebruikte browser bij een bezoek aan http://phphulp.jorendewit.nl:
Code (php)
1
2
3
4
5
1      Mozilla Firefox 2.0.0 (39.88%)
2     Internet Explorer 7.0 (37.59%)
3     Internet Explorer 6.0 (14.27%)
4     Safari 3.0 (4.16%)
5     Opera 9.2 (0.93%)

Van deze doelgroep surft dus nog steeds ruim 14% met IE6...

Martijn B

Martijn B

25/02/2008 19:54:00
Quote Anchor link
Quote:
Van deze doelgroep surft dus nog steeds ruim 14% met IE6...

Kun je nagaan hoeveel mensen er dan nog met IE6 surfen...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn B

Han eev

Han eev

25/02/2008 20:01:00
Quote Anchor link
Vandaag op mijn werk haalden ze ook een grap met me uit. (ik had er een week niet meer gewerkt) en ze zeiden dat ze ie 6 hadden afgeschaft, dwz dat we daar niet meer hoefden te kijken of onze websites er wel mooi uitzagen. Ik vond dat natuurlijk super vet, maarja het was een grap. wat ik overigens weinig grappig vond. En hieruit blijkt wel weer dat ik ook een 'schijt' hekel aan IE 6 heb ;)

En ja, waarom blijven ze toch hangen op ie6?

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

25/02/2008 20:22:00
Quote Anchor link
Die 14% van jou is waarschijnlijk laag omdat er vrij veel "kenners" op je site zitten Blanche. Als je kijkt naar w3schools is het al weer 32%.

Dat van die conditional comments is een goeie tip Martijn, dank je wel ;-)

J A

J A

25/02/2008 20:33:00
Quote Anchor link
@Martijn!, je zal toch eerst moeten weten hoeveel mensen er in totaal op Blanche' zijn site zijn geweest, .. en ik denk dat ik die Opera 9.2 ben :P

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

25/02/2008 20:35:00
Quote Anchor link
Ik houw het bij opera. IE heb ik sinds ik de betere browsers heb leren kennen nouwelijks tot niet meer gebruikt..

Edit:
Ik had die website onlangs geloof ik ook nog bezocht Jordi.. Heb ook versie 9.2
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh

Wouter K

Wouter K

25/02/2008 20:40:00
Quote Anchor link
Lang leven FF , ie hou ik niet meer uit.
Nahja bij mij in de klas zijn er ook nog steeds die denken dat ze met Windows Xp internetten ;) en dan als je vraagt en wat doe je zoal op de computer antwoorden ze -> criminals, tribal wars , en andere klik games die gemaakt zijn voor de IE ....

:S

Grtz Jan veel succes :)
(review mss even hier offtopic maken ? van die site)

Martijn B

Martijn B

25/02/2008 20:42:00
Quote Anchor link
Jordi schreef op 25.02.2008 20:33:
@Martijn!, je zal toch eerst moeten weten hoeveel mensen er in totaal op Blanche' zijn site zijn geweest, .. en ik denk dat ik die Opera 9.2 ben :P

Ik weet wel de doelgroep, dat is genoeg.

Mitch

Mitch

03/03/2008 16:30:00
Quote Anchor link
Mijn stats van mijn website:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
There has been 37597 visitors since 02/24/07

Agent
#    Name    Visits    
1    Mozilla    19734 (52%)    
2    Internet Explorer    9317 (25%)    
3    Firefox    4196 (11%)    
4    Search engine    3925 (10%)    
5    Others    310 (1%)    
6    Netscape    60 (0%)    
7    Opera    55 (0%)    

tja die alles gaat met de tijd mee blijkt maar weer,
ik heb Safari en zie hem er niet bij staan xD

Kevichill

Kevichill

03/03/2008 16:33:00
Quote Anchor link
hebben we ook lekker veel aan he met IE alleen en niet IE 6 , IE 7 :/

Jesper Diovo

Jesper Diovo

03/03/2008 16:36:00
Quote Anchor link
En dan te bedenken dat we binnenkort ook nog aan IE8 moeten gaan denken... Waarom hebben de Microsoft IE developpers zo'n bord voor hun kop?.. (om het
maar even grof te zeggen)

Leon Kunst

Leon Kunst

03/03/2008 16:38:00
Quote Anchor link
Idd

IE6 en IE7 (wel al veel minder) is gewoon [censuur].

Divjes zien er vern[censuur]t uit. etc. je moet aparte CSS sheet maken voor IE.

echt een but-pakket...

Ik leef met je mee Jan! (geniet van z'n opera / FF)

Henk PHP

Henk PHP

03/03/2008 16:38:00
Quote Anchor link
Er zijn mensen die niet eens weten wat een browser is en denken dat het IE logo het internet betekent.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Henk PHP

Johan K

Johan K

03/03/2008 16:39:00
Quote Anchor link
Het is toch zo als je Windows "legaal" is dat hij automatisch update naar IE 7.0?\

Dus dan kan je beter de schuld geven aan de mensen die te gierig zijn om Windows legaal te kopen, of te het niet cracken van de illegale versie om genuine advantage te omzeilen.

Robert Deiman

Robert Deiman

03/03/2008 16:42:00
Quote Anchor link
@Djemo

Waarom denk je? Die w3 standaard hebben zij niet gemaakt. De meeste mensen gebruiken nog steeds IE en ze hebben geen zin om de render engine zo te maken, dat die wel goed is.

Ze hoeven zelf immers ook geen websites te maken, alleen maar de programma's die het renderen.

Ook ik heb een grote hekel aan IE6, en wel vooral omdat deze ook transparante png's niet goed ondersteund. Voor de rest is het me nog altijd gelukt om websites in IE6, IE7, Opera en FF volledig werkend te krijgen.
(waarbij in elk geval de HTML ook nog valide is, de CSS heeft soms waarschuwingen, maar dat is meer voor "nog niet officieel toegevoegde mogelijkheden")

- wes  -

- wes -

03/03/2008 16:49:00
Quote Anchor link
het is de laatste tijd angstvallig stil in mijn IE6 fanclubje

wie wil er meedoen, we hebben ellukke vrijdag een clupmeeting met koekjes en coola

Han eev

Han eev

03/03/2008 16:53:00
Quote Anchor link
Ik ga alleen voor de koekjes, ok? :P

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.