C/C++ [Opgelost]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

Senior Product Developer

Functieomschrijving Als senior Product Developer ben je verantwoordelijk voor bestaande mobiliteitsproducten en de ontwikkeling van nieuwe mobiliteitsconcepten. Met behulp van diverse klantonderzoeken, klantsessies en salesmeetings zorg je ervoor dat je de veranderende mobiliteitsbehoeften in de markt kent. Hier speel je op in door innovatieve, flexibele, efficiënte en duurzame vervoersoplossingen te bedenken, te ontwikkelen, te implementeren en uiteindelijk samen met Sales en Marketing collega’s in de markt te zetten. Je initieert en neemt deel aan (internationale en afdeling overschrijdende) projecten, vaak in de rol van projectleider. In die rol bewaak je de voortgang, coördineer je de activiteiten en zorg je voor

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

Als 3D BIM add- on ontwikkelaar bij KUBUS ontwikkel je add-ons (BCF Managers genaamd) voor de toonaangevende building information modeling (BIM) programma's Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD en Tekla Structures. BCF Managers maken gegevensoverdracht mogelijk tussen BIM-software en BIMcollab. Je werkt zowel aan de front- als aan de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe software; Het ombouwen van de bestaande software; Zowel back- als front-end software ontwikkelen; Het testen; Het implementeren van de volledig geteste software; Het verzorgen van nazorg en het oplossen van bugs; Het opstellen en bijhouden van procesdocumentatie; Je draagt bij aan het agile/scrum processen van het team. Hier ga je werken Ongetwijfeld heb je een of meerdere producten van deze organisatie in huis. Het proces erachter, daar ben je ongetwijfeld minder bekend mee. Deze opdracht geeft je de kans meer over dit proces te weten te komen en een mooie bijdrage te

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Yorick17

yorick17

16/08/2009 14:41:00
Quote Anchor link
Ik wil nu wat programma's gaan schrijven alleen weet ik niet wat de beste taal is, C of C++? Om dat ik er niet bekend mee ben ik ik het graag leren maar ik zoek ook nog een ontwikkelomgeving inlusief debugger, runner, en compiler. Is denken jullie het handigst?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yorick17
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 10:35:36
 
GaMer B

GaMer B

16/08/2009 15:13:00
Quote Anchor link
Ben een tijdje bezig met C++. In feite kan je het beste C++ nemen, aangezien het een verdere ontwikkeling is van C.

Over de debugger/IDE/compiler: Gebruik Code::Blocks

Dit is een debugger/IDE/compiler in één.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

16/08/2009 15:26:00
Quote Anchor link
Hangt er een beetje vanaf wat je met je programma wilt gaan doen.
C en C++ kan je meer mee, maar is weer veel moeilijker te leren als C#.
Als debugger/IDE/compiler zou ik gewoon visual studio gebruiken.
Als je een fout maakt, dan zie je hem meteen staan onder aan het scherm, dus kan je hem ook meteen oplossen.
Voor de rest kan je met visual studio ook heel makkelijk met drag en drop een form o.i.d. in elkaar slepen.
 
Yorick17

yorick17

16/08/2009 15:55:00
Quote Anchor link
visual studio is toch betalen?
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

16/08/2009 16:14:00
Quote Anchor link
Er is een gratis versie te verkrijgen,
Je moet de Express Edition gebruiken.
Er zijn een aantal opties de niet werken,, maar dat is ongeveer hetzelfde als een ingebouwde navigatie in je auto.
Je kan er dus gewoon omheen werken, of je moet even iets meer werk doen, dan bij de betaalde versie.
Maar alsnog is het vele male beter als de meeste andere gratis software die te krijgen zijn.

En volgens mij is Visual Studio er ook voor C en C++.
Als je er ooit aan denkt om met een groep een project te maken in één van deze talen, dan raad k je de groupware echt aan.
Dat werkt echt heel lekker,, maar kost wel klauwen vol geld.
Ik heb er ook heel veel voor moeten betalen (heel veel virtuele ms).
Maar dat is meer als je al flink opweg bent met deze talen.

Voor de rest is het een goed idee om eens te kijken naar extra libs die erbij te downloaden zijn.
Zo is NeoForce een hele mooie als je het visuele gedeelte van je App een stuk mooier wilt maken.
 
Yorick17

yorick17

16/08/2009 16:33:00
Quote Anchor link
codeblocks run mijn app niet en visual studio kan ik nergens downloaden
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

16/08/2009 16:39:00
 
- Ricardo -

- Ricardo -

16/08/2009 20:53:00
Quote Anchor link
C++ lijkt t meest op PHP, dus als je lekker kan PHP en is C++ wel handig :)

veel dingen zijn precies hetzelfde, bijv. if else etc en while for bladiebla de hele handel
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

16/08/2009 21:01:00
Quote Anchor link
Dan lijken alle programmeer talen wel op elkaar.
 
- Ricardo -

- Ricardo -

16/08/2009 21:06:00
Quote Anchor link
Nouja die lultalen waarmee gwn in engels zegt iets van

Haal rij2 uit de database, NU!

lijkt er totaal niet op :)

en het haakjes systeem van PHP () {} komt in niet zoveel voor etc etc .
 
GaMer B

GaMer B

16/08/2009 21:14:00
Quote Anchor link
Ik vind Befunge toch wel een taal die veel lijkt op PHP hoor:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
vv  <      <
    2
    ^  v<
 v1<?>3v4
    ^   ^
>  >?>
?>5^
v v
v9
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?>
7v6
v v<
8
. > > ^
^<
>_>
 
Afra ca

Afra ca

16/08/2009 21:25:00
Quote Anchor link
Laten we maar gewoon allemaal programmeren in Brainf*ck of 1 van de andere Esotorische programmeertalen ^_^ zitten echt wel gave bij....

excuus voor offtopic. Toch nog even ontopic:

1. C++ lijkt helemaal niet zo veel op php, behalve misschien het loop-systeem en if-else. Maar ik weet er het fijne niet van, dus kan niet teveel over zeggen.
2. Wat ik van anderen hoor is dat voor "gewone" applicaties C beste keus is, en voor spellen bijvoorbeeld C++ gekozen moet worden. C# (spreek uit: "C sharp") is over het algemeen het makkelijkst te leren.
 
- Ricardo -

- Ricardo -

16/08/2009 21:52:00
Quote Anchor link
Volgens mij was het wel zo dat als je C++ kan je heel makkelijk C kan (of andersom ) :P
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

16/08/2009 22:04:00
Quote Anchor link
Het zijn allemaal talen die wel op elkaar gebaseerd zijn.
Waarvan C++ het moeilijkste is,, maar je ook het meest mee kan.
In C++ kan je ook assambley code schrijven, dat kan heel handig zijn, maar is langer niet altijd nodig.

C# is trouwens ook uitermate geschikt om games mee te ontwikkelen.
Daarvoor is namelijk de XNA game engine ontwikkeld (werkt alleen emt C#) en daarmee kan je games ontwikkelen voor de pc, en de Xbox, en ook voor Zune.

Voor de rest is het met C# wel een pain in the ass om knap met MySQL en PgSQL te werken.
 
Pieter Jansen

Pieter Jansen

16/08/2009 23:05:00
Quote Anchor link
C# is toch heel wat anders als C++ of zie ik het nou helemaal verkeerd? C# is naar mijn weten een serverside taal waar C++ een taal is voor "echte" programma`s. Nu kun je met C# wel 'echte' programma`s maken, maar heb je volgens mij een server nodig om ze te runnen. Bovendien hoeft C# niet gecompileerd worden en C++ wel.

Ik zou ook kijken naar visual studio. Ik gebruik die zelf ook . Je kunt het gratis downloaden ( visual web developer expres meende ik mij te herinneren ). Zit alles in wat je nodig hebt om in C++ te beginnen. Overigens zou ik ook in C++ beginnen. Scheelt een hoop, omdat C toch echt de kern is, en C++ een interface eromheen gebouwd. ( denk aan <input> welke in een browser een compleet veld terug geeft. Dat soort flauwekul.
 
Lode

Lode

17/08/2009 04:26:00
Quote Anchor link
C++ / C# en C zijn toch 3 verschillende disciplines uiteindelijk....
 
Rens nvt

Rens nvt

17/08/2009 08:03:00
Quote Anchor link
Lode schreef op 17.08.2009 04:26:
C++ / C# en C zijn toch 3 verschillende disciplines uiteindelijk....

wow... zouden ze daarom andere namen hebben dan? duh...
 
Afra ca

Afra ca

17/08/2009 09:13:00
Quote Anchor link
Kwam ik even snel tegen:

Quote:
Some computer languages were written for a specific purpose. Java was originally devised to control toasters, C for programming Operating Systems, Pascal to teach good programming techniques but C++ is a general purpose language and well deserves the "Swiss Pocket Knife of Languages" nickname. There are some tasks that can be done in C++ but not very easily, for example designing GUI screens for applications. Other languages like Visual Basic, Delphi and more recently C# have GUI design elements built in to them and so are better suited for this type of task. Also some scripting languages that provide extra programmability to applications like MS Word and even Photoshop tend to be done in variants of Basic, not C++.


En Merijn zit daar toch fout hoor. Ook C# moet gewoon gecompiled worden naar een binary, niks te maken met serverside.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Afra ca
 
Lode

Lode

17/08/2009 11:20:00
Quote Anchor link
[dizzmode]
Rens misschien moet je eens een baan gaan zoeken waarbij ze een onderscheid maken tussen C# en C++...

Ohhh Shizzle helemaal vergeten, je kent geen van beide...

maar goed op een php forum kan je soms meepraten...
[/dizzmode]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Lode
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

17/08/2009 11:36:00
Quote Anchor link
omg,
we got a 14-year-old breezer-slut in tha house

Wat probeer je hiermee te bereiken lode?
Probeer je hem ongelijk te geven, terwijl hij eigenlijk wel gelijk heeft?
Of voel je je zelf nu weer gewoon een stuk beter,,
Als dat zo is,, dan moet je het gewoon eerlijk zeggen hoor,, dan is er echt helemaal niks aan de hand =þ

Voor de rest vind ik C# het makkelijkst om een desktop applicatie te ontwikkelen, en je hebt er ook heel veel mogelijkheden mee om ook websites te maken (gebruik hiervoor SilverLight) of games (XNA).
C++ gaat een stuk verder, en het is daarmee moeilijker om een GUI te ontwikkelen, zoals in afra's post al te lezen is.
 
GaMer B

GaMer B

17/08/2009 11:44:00
Quote Anchor link
Hmmm, GUI's ontwikkelen in C++ is tegenwoordig ook niet meer zo moeilijk. Tenzij je de Win32 API gebruikt. Andere open-source API's zoals AWT.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.