Checkbox formulier

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Software developer - senior

Functie omschrijving Voor een echt softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking voor de afdeling Software Development! Ben jij op zoek naar een werkgever waar meerdere software developers werken aan interessante projecten? Ben jij op zoek naar een werkgever waar je onderdeel wordt van een team dat echt passie heeft voor het ontwikkelen van software? Dan ben je hier aan het juiste adres! Als softwareontwikkelaar kom je terecht bij een onafhankelijk, door kwaliteit gedreven, doortastend en daarbij op een Agile wijze werkend bedrijf. Ben jij een expert in het vertalen van Componenten van Functionaliteit naar Business lagen?

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een Front-end (Angular) developer. Het it-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn dus op zoek naar professionals die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaan, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties aan de slag gaat. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaar - Het schoolsysteem verbeteren!

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een prettige en kleinschalige organisatie waar hard gewerkt wordt om het onderwijs te verbeteren. Daarom werken ze aan complexe om administratieve, financiële en facilitaire processen te versnellen en te verbeteren. Dit doen ze vanuit een platte organisatie voor klanten die door geheel Nederland verspreid zitten, hier horen vanzelfsprekend een aantal aansprekende HBO scholen en universiteiten toe. Functieomschrijving Je komt terecht in een organisatie waar op dit moment 2 scrumteams werken. Jij zal als .Net developer binnen 1 van deze scrumteams functioneren, iedereen binnen dit team heeft zijn/haar eigen expertise waardoor er met verschillende invalshoeken aan een

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Martijn L

Martijn L

05/09/2011 23:41:03
Quote Anchor link
Ik heb een vraag over een checkbox.

Na een aantal avonden te hebben besteed aan het zoeken naar mijn antwoord toch maar een topic openen.

Ik had wel een een tutorial gevonden maar die was volgens een aantal mensen heel slecht:
http://www.html-form-guide.com/php-form/php-form-checkbox.html

Wat is mijn vraag?

Hoe verwerk ik data vanuit een checkbox met php.

Wat ik hierbij wil is een beveiliging.

Deze beveiliging moet uit de database kijken of bij het aangevinkte bericht (mogelijk veranderd via een browser) bij die ID van dat bericht ook zijn Gebruikersnaam staat. En als dit niet het geval is de volledige actie afbreken en dit vermelden:

Een van de door jou geselecteerde berichten is niet van jou.

Als je het zou doen met een ander soort formulier zou ik dit hebben:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
<?php
if(isset($_POST['verwijder'])){
$controles     = mysql_query("SELECT * FROM `berichten` WHERE `ID`='$_POST['berichtnummer']' AND `owner`='{$_SESSION['login']}'");
$controle     = mysql_num_rows($controles);

if($controle < 1){
    echo'
        <tr>
            <td class="mainTxt" colspan="8">
                Een van de door jou geselecteerde auto\'s is niet van jou!.
            </td>
        </tr>
    '
;
}

else{
mysql_query("DELETE FROM `berichten` WHERE `ID`='$_POST['berichtnummer']' AND`gebruiker`='{$_SESSION['login']}'");
    echo'
        <tr>
            <td class="mainTxt" colspan="8">
                Je bericht is verwijderd!.
            </td>
        </tr>
    '
;
}
}

        echo'
                <form method="post">
                    <input type="text" name="berichtnummer" />
                                <br />
                        <input type="submit" name="verwijder" value="verwijder" />
                </form>
        '
;
?>


Ook heb ik een vraag over een aanmerking van iemand die op mij is gegeven maar waar ik geen verbetering bij kreeg.

Volgens dit desbetreffende persoon zijn mijn mysql_query's niet beveiligd. Ik begrijp niet wat hij/zij bedoeld. Als ik hierop op google zoek vind ik hoe je een server kan beveiligen.
Gewijzigd op 06/09/2011 22:55:19 door Martijn L
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 05:10:53
 
- SanThe -

- SanThe -

05/09/2011 23:54:23
Quote Anchor link
Gebruik geen backtics in je query's. Hou $vars buiten de quotes. Je script in nu inderdaad lek => sql-injection. (Gebruik mysql_real_escape_string()). Waarom eerst selecteren en dan pas verwijderen? Als het verwijderen niet lukt (0 records) is dat toch ook duidelijk.
 
Martijn L

Martijn L

06/09/2011 00:07:14
Quote Anchor link
- SanThe - backtics beschermen je query toch tegen het gebruik van bijvoorbeeld als je een tabel hebt die update heet SELECT * FROM update dat die dan die tabel selecteert ipv per ongelijk updaten?


Hou $vars buiten de quotes

Bedoel je hierbij $_POST['verwijder']? dus het moet $_POST[verwijder] worden?
En wat is er verkeerd aan.

Ik wil niet eigenwijs zijn maar ben benieuwd.
Dus jij zou zeggen:

$safeid = mysql_real_escape_string($_POST[berichtnummer]);

mysql_query("DELETE FROM `berichten` WHERE `ID`='$safeid' AND`gebruiker`='{$_SESSION['login']}'");
 
- SanThe -

- SanThe -

06/09/2011 00:21:38
Quote Anchor link
Het is gewoon niet aan te raden om de reserved words van sql als tabel- of veldnaam te gebruiken. Een vergissing is dan zo gemaakt. $vars buiten quotes, zie mijn voorbeeld. Wat jij nu doet is de quotes om de key weghalen en die moeten juist blijven. Foutafhandeling ontbreekt ook.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
$sql
= "SELECT * FROM berichten
    WHERE ID = '"
. mysql_real_escape_string($_POST['berichtnummer']) . "'
    AND owner = '"
. mysql_real_escape_string($_SESSION['login']) . "'";
$result = mysql_query($sql);
if(!$result)
{

    // error
}
else
{
    // ga verder
}
?>
 
Martijn L

Martijn L

06/09/2011 12:18:29
Quote Anchor link
Dank je voor de zinvolle reactie (niet sarcastisch), heb je misschien ook een uitkomst voor m'n andere vraag?

Ik heb de tijd ik zou mijn query's eerst even moeten aanpassen.
Gewijzigd op 06/09/2011 12:26:12 door Martijn L
 
- SanThe -

- SanThe -

06/09/2011 14:04:13
Quote Anchor link
Martijn L op 06/09/2011 12:18:29:
heb je misschien ook een uitkomst voor m'n andere vraag?


Zie ik iets over het hoofd, welke vraag was dat?
 
Martijn L

Martijn L

06/09/2011 15:30:47
Quote Anchor link
- SanThe - op 06/09/2011 14:04:13:
Martijn L op 06/09/2011 12:18:29:
heb je misschien ook een uitkomst voor m'n andere vraag?


Zie ik iets over het hoofd, welke vraag was dat?


Hoe verwerk ik data vanuit een checkbox met php.

Wat ik hierbij wil is een beveiliging.

Deze beveiliging moet uit de database kijken of bij het aangevinkte bericht (mogelijk veranderd via een browser) bij die ID van dat bericht ook zijn Gebruikersnaam staat. En als dit niet het geval is de volledige actie afbreken en dit vermelden:

Een van de door jou geselecteerde berichten is niet van jou.

Deze vraag als je hem niet begrijpt probeer ik hem nog anders te formuleren
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

06/09/2011 18:45:04
Quote Anchor link
Die beveiliging heb je er al in. Door op beide zaken te selecteren. OWNER zal trouwens waarchijnlijk een reserved word zijn
 
- SanThe -

- SanThe -

06/09/2011 19:18:16
Quote Anchor link
Klaasjan Boven op 06/09/2011 18:45:04:
OWNER zal trouwens waarchijnlijk een reserved word zijn


Volgens mij niet.
 
Jacco Brandt

Jacco Brandt

06/09/2011 19:26:25
Quote Anchor link
En daarbij is er niets mis met backticks, zolang als je maar een MySQL-server gebruikt. Santhe vind gewoon dat het er niet hoort :+).
 
Roel -

Roel -

06/09/2011 20:28:32
Quote Anchor link
Gereserveerde woorden gebruiken is spelen met vuur.
En wat doet een onervaren 'hoi-ik-gebruik-ob-start-voor-header-error-noob' dan? Natuurlijk, backticks ipv een fatsoenlijke naam!
 
Jacco Brandt

Jacco Brandt

06/09/2011 20:31:05
Quote Anchor link
Gewoon beiden gebruiken, ik vind backticks juist fijn voor de overzichtelijkheid.
 
Martijn L

Martijn L

06/09/2011 21:04:23
Quote Anchor link
Klaasjan Boven op 06/09/2011 18:45:04:
Die beveiliging heb je er al in. Door op beide zaken te selecteren. OWNER zal trouwens waarchijnlijk een reserved word zijn


Ja maar dit is voor een ander soort formulier dan dat ik wil.
Ik wil weten hoe je een Checkbox formulier verwerkt via php

En volgens dit overzicht is owner geen reserved word

http://dev.mysql.com/doc/refman/5.5/en/reserved-words.html
Gewijzigd op 06/09/2011 21:06:49 door Martijn L
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

06/09/2011 21:52:24
 
Martijn L

Martijn L

06/09/2011 22:06:00
Quote Anchor link
Ik kan mijn topic niet aanpassen:S overal staat een editknopje behalve daar:S en ja ik ben ingelogd en ja hier staat die wel
 
Roel -

Roel -

06/09/2011 22:21:29
Quote Anchor link
Gewoon een nieuwe reactie posten.
Je topic aanpassen is nergens voor nodig.
 
Martijn L

Martijn L

06/09/2011 22:32:25
Quote Anchor link
Roel van de Water op 06/09/2011 22:21:29:
Gewoon een nieuwe reactie posten.
Je topic aanpassen is nergens voor nodig.


Ze vonden mijn vraag niet goed geformuleerd dus dan pas ik meestal de vraag aan waardoor de vraag duidelijker wordt?

Maar heeft iemand een goede tut om de gegevens van een checkbox te verwerken via php?
Gewijzigd op 06/09/2011 22:33:08 door Martijn L
 
- SanThe -

- SanThe -

08/09/2011 15:49:37
Quote Anchor link
Maak een checkbox:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo '<input type="checkbox" name="box" value="blabla">';
?>


Check de checkbox:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
if(isset($_POST['box']))
{

    // aangevinkt
}
else
{
    // niet aangevinkt
}
?>
 
Martijn L

Martijn L

08/09/2011 16:17:19
Quote Anchor link
Nou ik heb een formulier via een checkbox. (ingekort)

En nu wil ik dus als ik meerdere berichten heb aangevinkt dat hij deze verwijderd uit de database.

En ik vraag me af of iemand dit weet hoe dit moet?

Maar aangezien je via chrome en misschien meerdere browsers html kan wijzigen wil ik een beveiliging erin zoals:

Je berichten zijn niet verwijderd omdat een aantal niet van jou waren. Of tenminste dat ze niet verwijderd worden.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
<?php
$sql
        =     "SELECT * FROM berichten
                WHERE ID='"
.mysql_real_escape_string($_POST['berichtnummer'])."' AND owner='".mysql_real_escape_string($_SESSION['login'])."'";
$berichten  = mysql_query($sql);
$berichtnr     = mysql_num_rows($controles);
    echo'
        <table>
    '
;
if($berichtnr < 1){
    echo'
        <tr>
            <td>
                Je hebt geen berichten in je inbox.
            </td>
        </tr>
    '
;    
}

else{
    while($berichtinfo = mysql_fetch_object($berichten)){
        echo'
            <tr>
                <td>
                    '
.$berichtinfo->afzender.'
                </td>
                <td>
                    '
.$berichtinfo->onderwerp.'
                </td>
                <td>
                    <input type="checkbox" name="berichtnummer" value="'
.$berichtinfo->ID.'" />
                </td>
            </tr>
        '
;
    }
}

    echo'
            <tr>
                <td>
                    <input type="submit" value="Verwijder" name="verwijder" />
                </td>
            </tr>
        </table>
    '
;
?>
 
- SanThe -

- SanThe -

08/09/2011 16:41:30
Quote Anchor link
Dat kan toch zo: (LET OP: Zorg dat elk $berichtinfo->ID wel het juiste nummer heeft)
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
// formulier
echo '<input type="checkbox" name="berichtnummer[]" value="' . $berichtinfo->ID1 . '" />';
echo '<input type="checkbox" name="berichtnummer[]" value="' . $berichtinfo->ID2 . '" />';
echo '<input type="checkbox" name="berichtnummer[]" value="' . $berichtinfo->ID3 . '" />';
?>


Afhandeling: (LET OP: Hier zit nog geen check op of het wel allemaal getallen zijn)
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?php
// totaal aangevinkt
$totaal = count($_POST['berichtnummer'];
$alle_idnummers = implode(',', $_POST['berichtnummer']);
$sql = "DELETE FROM ...
        WHERE owner = '"
. mysql_real_escape_string($_SESSION['login']) . "'
        AND ID IN ("
. $alle_idnummers . ")";
$result = mysql_query($sql);
if(!$result)
{

    // error
}
else
{
    $gelukt = mysql_affected_rows();
    echo 'Aangevinkte records: ' . $totaal . ', waarvan verwijderd: ' . $gelukt;
}

?>

Ben jij dus niet de owner, dan zal het ook niet worden verwijderd.
 
Martijn L

Martijn L

08/09/2011 16:47:55
Quote Anchor link
Dank je voor je uitleg, ik ga het proberen.

En de tut die ik bovenaan heb staan is een totaal verkeerde manier?


Toevoeging op 08/09/2011 17:04:01:

Aangevinkte records: 2, waarvan verwijderd: 2

Dank je voor je hulp.


Toevoeging op 08/09/2011 20:15:44:

Mag ik uit het onderstaande script concluderen dat $game veilig is voor een mysql_query zonder injecties enz.?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
<?php
    $games
= ctype_digit($_GET['game']);
        if($games     == '1'){
            $sql      = "SELECT * FROM users WHERE game='{$_GET['game']}'";
            $check    = mysql_query($sql);
            if(!$check){
                echo'
                    Error!
                '
;
            }

            else{
                $setsave = mysql_fetch_object($check);
                $game = $setsave->game;
            }
        }

        else{
            echo'
                Je bent bezig met onveilig gedrag. Stop hiermee!
            '
;
        }

?>
Gewijzigd op 08/09/2011 17:03:53 door Martijn L
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.