Code in html-editor

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

DeZond

DeZond

04/04/2008 09:31:00
Quote Anchor link
Dag,

Ik gebruik de HTML-editor van innovastudio in mijn CMS.
Nu wou ik graag PHP-code (require-once) hierin brengen; maar deze wordt door de editor omgezet naar onbegrijpelijke code.

Ik heb de bijhorende scripts al doorzocht maar vindt de "omvorming" niet direct terug.

De reden van deze PHP-inbreng is dat ik op deze manier een soort van "snippet" wil inbrengen die bijvoorbeeld een contactformulier, foto album van bepaalde onderwerp kan laten zien.

Iemand een idee of andere suggesties om dit te doen.
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 16:43:16
 
Bas Matthee

Bas Matthee

04/04/2008 11:15:00
Quote Anchor link
<?php require_once("bestandsnaam.php"); ?>
lijkt dit een beetje op die "onbegrijpelijke" code?
 
DeZond

DeZond

04/04/2008 11:41:00
Quote Anchor link
Bas, na ingave van PHP bekomt men het volgende:
<!--
p require_once('contactformulier.php');
-->
 
Bas Matthee

Bas Matthee

04/04/2008 11:49:00
Quote Anchor link
OK, je php code wordt dus gecomment door de HTML editor. Vrees dat de enige oplossing is om een andere editor te gaan gebruiken. (notepad, notepad++, PHP Designer, Dreamweaver, .....).
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.