Coolcarstyling.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

As a Senior PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible and you choach other colleagues on the hard and soft skills. How do I become a Senior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Back-end developer (Magento2)

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Back end developer Onderwijssoftware

Functie Als back end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaars voor de zorgsector

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant in de omgeving van Zwolle zijn wij op zoek naar een ervaren .Net ontwikkelaar, bij voorkeur met ervaring binnen de belangrijkste sector van Nederland, namelijk: de zorgsector. Deze internationale organisatie ontwikkelt software voor de zorgsector. Er werken zo'n 25 medewerkers hard aan een oplossing die gebruikt wordt door heel Nederland. Er heerst een informele sfeer waarbij er altijd ruimte is voor een grapje. Je collega's zijn stuk voor stuk sterke ontwikkelaars vanuit verschillende achtergronden en met verschillende leeftijden. Je komt hier terecht in een organisatie die zich hard inzet om de zorgsector te verbeteren. De mogelijkheden

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »
Terence Hersbach

Terence Hersbach

06/08/2007 13:28:00
Quote Anchor link
Ook maar weer eens een site-review van mij :)

http://www.coolcarstyling.nl

Deze site heb ik steeds beetje voor beetje afgemaakt als ik mij verveelde / niets te doen had / huiswerk moest maken. Het gaat over 1 van mijn hobby's, getunede auto's. De site is begonnen met enkel het gespotte auto's gedeelte, later heb ik er een soort van profielensite van gemaakt en flink uitgebreid.

De site is nog niet volledig af, er moet nog oa. een pm systeem in en de kleine puntjes moeten nog afgemaakt worden.

De site is in OOP en templates opgebouwd.
De site is helaas niet in puur CSS, omdat ik toendertijd nog niet zo goed overweg kon met css. Ben ondertussen wel bezig om de tables er uit te werken.
errors werk ik er binnenkort ook nog even uit.

Maar ik zou zeggen.. laat jullie mening horen!

testaccount:
naam: test
ww: test
 
PHP hulp

PHP hulp

17/05/2024 14:17:37
 
- wes  -

- wes -

06/08/2007 13:40:00
Quote Anchor link
Je forum is enorm traag, tegen de grens van irritant aan.

Zet ook even een maxinput op je login en pass.
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

06/08/2007 13:46:00
Quote Anchor link
@Wes:
Ik weet het niet bij mij is het Forum juist vrij snel....

Maar voor de rest ziet de site er goed uit qua layout..
 
Aaa Trump

aaa Trump

06/08/2007 13:58:00
Quote Anchor link
In je content heb je verschillende hokjes:
Rating bij gespotte auto's
100% Tuning - Video's
Enzovoorts

Ik vindt deze een beetje onoverzichtelijk, meschien met wat lijntjes? Ook vindt ik de login hokjes/knopjes net iet's te groot. Header is ook een beetje te druk.

Maar de rest is echt super!
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

06/08/2007 14:17:00
Quote Anchor link
Ik vind het er best goed uitzien alleen beetje standaard(niet lullig bedoeld). Met tuning krijg ik een hypermoderne site in gedachten .
.
voorbeeld: http://www.explosivecartuning.com/index.php
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas
 
- wes  -

- wes -

06/08/2007 14:22:00
Quote Anchor link
@jurgen, zon site klik ik binnen 1 seconde weg, en meerdere met mij

overdrijven is ook een vak
 
Aaa Trump

aaa Trump

06/08/2007 14:26:00
Quote Anchor link
@jurgen

Ik klik hem weg:

Jumpcrap
Muziek
Lange laad tijd.
 
- SanThe -

- SanThe -

06/08/2007 14:31:00
Quote Anchor link
wes schreef op 06.08.2007 14:22:
@jurgen, zon site klik ik binnen 1 seconde weg, en meerdere met mij

Ik dus...... weggeklikt in 2 á 3 seconden.
 
Henk

Henk

06/08/2007 14:38:00
Quote Anchor link
Ik klikte hem eerlijk gezegd pas na 10 seconden weg, toen was net dat muziek laadbalkje in beeld.
 
- SanThe -

- SanThe -

06/08/2007 14:40:00
Quote Anchor link
Henk schreef op 06.08.2007 14:38:
Ik klikte hem eerlijk gezegd pas na 10 seconden weg, toen was net dat muziek laadbalkje in beeld.

Okee, het was bij mij ook iets langer. Maar hoe dan ook, een site om weg te klikken.
 
- wes  -

- wes -

06/08/2007 14:40:00
Quote Anchor link
aai resd mai kees
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

06/08/2007 15:16:00
Quote Anchor link
Ik vind het ook niets, maar het ging maar om het idee iig geen saaie layout(mijn mening).
 
Erik Rijk

Erik Rijk

06/08/2007 15:17:00
Quote Anchor link
http://www.coolcarstyling.nl/new/index.php?mod=forum&act=topic&id=22
Edit:
Beveilig je input, ik kan je hele website naar de t*ring helpen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erik Rijk
 
Timmy

timmy

06/08/2007 15:41:00
Quote Anchor link
Jurgen schreef op 06.08.2007 15:16:
Ik vind het ook niets, maar het ging maar om het idee iig geen saaie layout(mijn mening).


zo saai vind ik de layout niet eens
 
Wout van der Burg

Wout van der Burg

06/08/2007 15:45:00
Quote Anchor link
De layout is heel overzichtelijk :) Misschien wat voor de kopteksten een idee om een ander lettertype te gebruiken zodat het lettertype niet overheerst, want dat idee heb ik er wel bij en dat maakt het een beetje standaard..
voorderest erg netjes!

Edit:

Het valt mij ook erg op dat hij 'hakkelt' tijdens het scrollen..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wout van der Burg
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

06/08/2007 17:04:00
Quote Anchor link
Erik schreef op 06.08.2007 15:17:
http://www.coolcarstyling.nl/new/index.php?mod=forum&act=topic&id=22
Edit:
Beveilig je input, ik kan je hele website naar de t*ring helpen.


:\

aangepast

edit: het forum is voor Wes expres langzaam gezet, anders krijg je daar dalijk net zo'n geflame als hierzo ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
 
Thomas

Thomas

10/08/2007 13:55:00
Quote Anchor link
Voor mj is dit een vrij goede site die idd niet is om onmiddelijk weg te klikken.
Toch mis ik een paar kleuren om het wat interessanter te maken, en misschien wat overzichtelijker. (Voor mj is dit maar 60% overzichtelijk)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.