DNS Probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

Traineeship IT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Capelle ad Ijssel Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Een deel van jouw werkzaamheden: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps en Power BI.

Bekijk vacature »

Front End Ontwikkelaar (React)

In het kort Als front end developer ga je aan de slag met maatwerkprojecten voor onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een machine aan een database of het corrigeren van formulieren voor ingestuurde orders. Voorbeeld van zo’n project is Smart Link. De projecten waar je op ingezet kunt worden liggen binnen het technische domein waar jij als front end developer een grote rol speelt om samen met je back end collega’s de juiste oplossingen te leveren. please note that this particular role requires fluent Dutch language skills. Dit vind je leuk om te doen Het omzetten van designs

Bekijk vacature »

Team Lead Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Als Team Lead Java Developer draag een grote verantwoordelijk je stuurt ontwikkelaars aan en staat dagelijks in contact met jou ICT Manager. De team Bestaat uit front-end en backend systemen. Je ben in staat op hoog niveau de technische vak te bepalen en ook te bewaren. Je dag zie er als volgt uit, ontwikkelen van nieuwe en bestaande applicaties, het uitvoeren van processen en analyses en het beschrijven van functioneel ontwerpen. Ook zal samen met jouw Tester applicaties gaan testen door middel van peer reviews en het leveren van support aan gebruikers

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Oracle Apex developer

Bedrijfsomschrijving My client is a technology company based in Den Bosch, the Netherlands. They specialize in providing innovative software solutions to clients, and they are currently looking for an experienced Oracle Apex developer to join the IT team. Functieomschrijving As an Oracle Apex developer, you will be responsible for designing, developing, and maintaining web-based applications using Oracle Apex. You will work closely with project managers, business analysts, and other developers to ensure that clients' needs are met and that the software solutions are of the highest quality. Responsibilities: Design, develop, and maintain Oracle Apex applications. Work with project managers and

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »
Ponzi

Ponzi

28/11/2006 16:16:00
Quote Anchor link
Gegroet aan allen !

Sinds een tijdje ben ik in het bezit van de domeinnaam www.opentrivia.org. Onlangs verhuisde ik mijn andere domeinnaam www.thomasponet.be naar dezelfde host (webspace). Maar deze laatste blijkt nu niet te werken, hoewel alle DNS instellingen hetzelfde zijn al die van opentrivia (ze zitten namelijk aan dezelfde account gekoppeld). Ik weet niet echt wat ik nu moet doen, nog geen ervaring mee. Zojuist ook even naar mijn webhost gemaild, maar dna zal ik nog tot morgen moeten wachten op antwoord, vrees ik.

Heeft er iemand enig idee?

PS: Mijn webhost is CCCHosting (www.ccchosting.nl) ;-) !
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 19:45:24
 

28/11/2006 16:18:00
Quote Anchor link
Staan de nameservers wel goed ingesteld; Vraag eens aan je host of zij nog wat moeten instellen.
 
Ponzi

Ponzi

28/11/2006 16:22:00
Quote Anchor link
Heb ik juist gedaan, maar ik verwacht morgen pas antwoord aangezien het avond is. Deze situatie is nu al zo'n drie dagen :-( . Maar volgens mij zijn ze perfect (ze zijn zo goed als het zelfde als die van OpenTrivia ;-) )
 
- wes  -

- wes -

28/11/2006 16:31:00
Quote Anchor link
DNS servers kunnen er 3 dagen over doen om de boel te updaten, ligt eraan welke ttl erin staat (time to life)

staan behoorlijk wat fouten in je dns, dit krijg ik terug aan errors

FAIL SOA Record No valid SOA record came back:
is not thomasponet.be.

FAIL Lame nameservers ERROR: You have one or more lame nameservers. These are nameservers that do NOT answer authoritatively for your domain. This is bad; for example, these nameservers may never get updated. The following nameservers are lame:
84.243.235.84
84.243.235.85

FAIL Missing nameservers 2 ERROR: One or more of the nameservers listed at the parent servers are not listed as NS records at your nameservers. The problem NS records are:
ns1.ccc24.nl.
ns2.ccc24.nl.


--- niet geheel onbelangrijk !! ---

je andere domein krijgt deze fout, best voute boel

FAIL Open DNS servers ERROR: One or more of your nameservers reports that it is an open DNS server. This usually means that anyone in the world can query it for domains it is not authoritative for
 
Ponzi

Ponzi

28/11/2006 16:39:00
Quote Anchor link
Ah :-) . Ok, ik zal er eens naar kijken. Maar waar heb je dat juist opgezocht :-) ?
 
- wes  -

- wes -

28/11/2006 16:40:00
Quote Anchor link
internet


neem contact op met je hoster en leg ze dit voor, er mogen GEEN failures op een domein zitten (je mailserver is ook een ramp maar das wéér een ander verhaal)
 
Ponzi

Ponzi

28/11/2006 16:41:00
Quote Anchor link
OK, bedankt :-) !
 
- SanThe -

- SanThe -

28/11/2006 18:16:00
Quote Anchor link
Check het zelf op deze site en je ziet de resultaten.
Het domain opentrivia.org geeft errors en het domain thomasponet.be bestaat (nog) niet.


Edit: Mail open relay kun je hier testen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
 
Ponzi

Ponzi

29/11/2006 07:42:00
Quote Anchor link
(Had het nog niet gezien)

Heel fel bedankt SanThe. Eventjes bookmarken ;-) !

Ik verwacht spoedig een antwoord van mijn webhost, fel bedankt voor de hulp !
 
Ponzi

Ponzi

01/12/2006 16:14:00
Quote Anchor link
Het probleem is opgelost. Ergens een verkeerde 'link' met de server :-) . thomasponet.be is back online (binnen enkele uurtjes) :-) !

Bedankt,
Ponzi
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ponzi
 
Luke Banning

Luke Banning

01/12/2006 17:07:00
Quote Anchor link
Ponzi, je link is nu fout, nu verwijst die naar phphulp.nl/forum/www.thomasponet.be
Verander hem svp even ;-)
Maar de goede link is trouwens nog niet online, maar we wachten wel ;-)
 
Ponzi

Ponzi

03/12/2006 10:04:00
Quote Anchor link
@ Luke: Ik wacht ook nog :-) . Volgens mij is het nog niet echt in orde :-/ .

Links is aangepast trouwens ;-) .
 
Eris -

Eris -

03/12/2006 10:11:00
Quote Anchor link
Hier nog steeds niet ;)
 
Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

04/12/2006 22:39:00
Quote Anchor link
Hier ook nog steeds niet..
 
Ponzi

Ponzi

10/12/2006 12:26:00
Quote Anchor link
Nu wel :-) !
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.