Electronic Dance Music website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »

VB.NET developer

Functie Het development team waar jij in terecht komt bestaat uit twee ervaren software developers. De directeur/eigenaar is tevens één van deze developers. Jij werkt direct samen met jouw werkgever en kan dan ook veel kennis en ervaring bij dit bedrijf op doen. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de kantoorapplicatie die deze organisatie aanbied in een niche markt. Het team is op dit moment actief bezig met een migratie waarbij het eindstation eindigt in een C# .NET omgeving. Echter is een deel van de software al geschreven in C# .NET. Hierbij is gebruik gemaakt van C# .NET, CSS, HTML,

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het development team. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

(Junior) Back-end Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Altijd al willen werken bij een organisatie, die maatwerk applicaties bouwt, die echt impact hebben in de maatschappij? Dit is je kans. Voor een kleine organisatie in de regio van Eindhoven ben ik op zoek naar een C# Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de ontwikkeling van maatwerk software en applicaties. Deze organisatie werkt voor grote organisaties in Nederland, maar ook voor het MKB. De projecten waar je aan gaat werken zijn erg divers, waardoor je werk uitdagend blijft en je erg veel kan leren. Verder ga je aan

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »
Martin d

Martin d

25/04/2012 21:45:56
Quote Anchor link
Drie jaar geleden is deze website begonnen als hobbyproject, tegenwoordig een ware ondernemening met ruim 1500 bezoekers per dag! DJ-Lounge, een design die we een half jaar geleden hebben laten ontwerpen en nu voor 90% werkende is op onze website!

De gehele website draait op WordPress met het Pagelines Framework. Wij zijn in ieder geval zeer tevreden over het ontwerp + alle functionaliteiten. De mening van onze bezoeker nemen wij zeer serieus als het gaat om feedback, suggesties en / of eventuele andere toevoegingen aan onze website.

De website dient als informatievoorziening voor DJ's, artiesten, uitgaanspubliek en muziekgeïnteresseerden. Iedere dag wordt de website voorzien van nieuwe informatie omtrent nieuwe muziek, evenementen, party's, foto's en nog veel meer. En het mooiste is, 50% van alle content wordt door onze gebruikers zelf toegevoegd!!

We zouden jullie graag willen vragen om de website te testen op functionaliteit, gebruiksvriendelijkheid en 'feeling' van het geheel.

Elementen op de site:

*Home pagina: http://dj-lounge.com
*Artikel pagina: http://dj-lounge.com/tape-hard-rock-...-2012-podcast/
*Categorie pagina: http://dj-lounge.com/music/free-downloads/
*Shoutbox: http://dj-lounge.com/
*Party agenda: http://dj-lounge.com/party-agenda/ (met een party finder)
*Party pics (demo foto's): http://dj-lounge.com/party-pics/
*Contact pagina: http://dj-lounge.com/contact-us/

Mocht je even tijd hebben, dan zouden we het op prijs stellen als je ons kan voorzien van de nodige feedback en reacties! :)
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 06:32:31
 
Chris PHP

Chris PHP

02/05/2012 14:33:48
Quote Anchor link
TIP: Haal dat facebook spam ding van je site, je verplicht mensen je te 'liken' of 30 seconden te wachten.

Niet echt professioneel.
 
Koen Hollander

Koen Hollander

02/05/2012 14:42:35
Quote Anchor link
Begin is meteen het zelfde als Chris, niemand vind het echt leuk om een Facebook Like ding voorgeschoteld te krijgen. Link 2, die bestaat dus niet(meer). Op de artikel pagina staat een klein reactie blokje, maar als je wilt reageren moet je lid worden van Facebook. Andere mensen moeten ook gewoon kunnen reageren. Ik ga meteen door naar de shoutbox, die captcha. Serieus op google is een hele goede Recaptcha te vinden. Verder heb ik er niet heel veel op aan te merken. Alleen is het best handig om er een vertaler op te zetten die naar alle talen vertaalt(kijk ook daarvoor op google)Google heeft hele handige tools!
 
Wouter J

Wouter J

02/05/2012 14:59:27
Quote Anchor link
Eigenlijk ging mijn muis meteen al naar het kruisje rechtsbovenin het scherm, bij zulke site's wil ik niet eens komen. Maar omdat het een sitecheck was heb ik maar even JS uitgezet, ik wil niet telkens zo'n spambox. Niet wetend dat ik daardoor de hele site niet meer kan bezoeker :O.

Zodra ik JS uitzet wordt de hele content zo'n 1800px naar beneden geschoven. Niet echt gebruikersvriendelijk naar mijn mening. Ook de searchbox en het vergrootglas icon worden van elkaar los gekoppeld, waarbij het input veld 100px naar beneden staat.

Het hele bovenstaande verhaal geld alleen voor de homepagina.

Het design zelf vind ik wel mooi, al zijn die rode vierkantjes in de background vlak voor de footer niet heel mooi.

De code:
- Plaats de Google Analytics code vlak voor </body> (de wp_footer() plek) om betere resultaten te krijgen.
- probeer wat te doen aan het WordPress + Plugins head syndroom: zoveel link en andere elementen zijn er ook weer niet nodig
- haal die interne css (style elementen) weg
- plaats scripts of vlak voor </body> of in de head, niet ergens halverwege daartussen
- voorkom het gebruik van inline JavaScript (onclick=, enz.) en inline CSS (style=, enz.)

Verder maakt WordPress je code altijd zo dergelijk onleesbaar dat ik meer niet heb kunnen bekijken.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/05/2012 15:02:56
Quote Anchor link
Ik ga geen 30 seconden wachten, dus heb gelijk weg geklikt en dat gaan de helft van de bezoekers ook doen.
 
Henk PHP

Henk PHP

02/05/2012 18:22:07
Quote Anchor link
Koen hollander op 02/05/2012 14:42:35:
Alleen is het best handig om er een vertaler op te zetten die naar alle talen vertaalt(kijk ook daarvoor op google)Google heeft hele handige tools!
Als ik eerlijk ben vind ik die Google-vertaler maar niks. Voor een paar simpele vertalingen werkt het goed, maar om je website te vertalen; dat werkt gewoon niet.
 
Martin d

Martin d

02/05/2012 18:30:34
Quote Anchor link
Chris NVT op 02/05/2012 14:33:48:
TIP: Haal dat facebook spam ding van je site, je verplicht mensen je te 'liken' of 30 seconden te wachten.

Niet echt professioneel.


Oops - deze is na wat experimenteren gisteren blijven staan. Is nu volledig van de site verdwenen.



Toevoeging op 02/05/2012 18:36:34:

Koen hollander op 02/05/2012 14:42:35:
Begin is meteen het zelfde als Chris, niemand vind het echt leuk om een Facebook Like ding voorgeschoteld te krijgen. Link 2, die bestaat dus niet(meer). Op de artikel pagina staat een klein reactie blokje, maar als je wilt reageren moet je lid worden van Facebook. Andere mensen moeten ook gewoon kunnen reageren. Ik ga meteen door naar de shoutbox, die captcha. Serieus op google is een hele goede Recaptcha te vinden. Verder heb ik er niet heel veel op aan te merken. Alleen is het best handig om er een vertaler op te zetten die naar alle talen vertaalt(kijk ook daarvoor op google)Google heeft hele handige tools!


Reactie mogelijkheid
Tegenwoordig heeft iedereen Facebook. Van origine zit de mogelijkheid erbij om te reageren door middel van de WordPress standaard velden, echter kregen we daar veel spam door (daarna Akismet pas ontdekt) en de comments die dan door kwamen als 'niet' spam, voegde ook niet bijzonder veel toe aan de site. Moraal van het verhaal: ik wil niet voor de optie 'en-en' gaan maar enkel voor de Facebook optie, omdat de reacties daarmee gedaan worden - zeker een toegevoegde waarde hebben. Daarnaast, sites als 9gag.com - die hebben ook maar 1 optie om te reageren. Vandaar deze beslissing! :)

Captcha
Wat is er mis met deze Captcha? De re-captcha is voor veel mensen ongebruik vriendelijk en neemt veel ruimte in beslag in verhouding tot deze drop-down menu door een simpel sommetje op te lossen.

Vertaler
We hebben in het verleden kennis gemaakt met de multilanguage plugin wpml.org --> echter deze is alleen geschikt voor statische content. Het framework en de dynamische content maakt dit geen ideale combinatie. Daarnaast, een Google translater vertaalt een groot deel van de content toch crappy. Ook zijn 80% van de bezoekers Engels talig geörienteerd. :)

Thanks voor je inbreng anyways!





Toevoeging op 02/05/2012 18:49:19:

@ Wouter - bedankt voor je uitgebreide comment. Hieronder heb ik jouw feedback per punt toegelicht / uitgelegd.

Quote:
Eigenlijk ging mijn muis meteen al naar het kruisje rechtsbovenin het scherm, bij zulke site's wil ik niet eens komen. Maar omdat het een sitecheck was heb ik maar even JS uitgezet, ik wil niet telkens zo'n spambox. Niet wetend dat ik daardoor de hele site niet meer kan bezoeker :O.


Begrijp eigenlijk je hele probleem niet met 'bij zulke sites wil ik niet eens komen'. Je hebt het over een spambox, kun je mij die aanwijzen, of bedoel je hier de popup mee?

Quote:
Zodra ik JS uitzet wordt de hele content zo'n 1800px naar beneden geschoven. Niet echt gebruikersvriendelijk naar mijn mening. Ook de searchbox en het vergrootglas icon worden van elkaar los gekoppeld, waarbij het input veld 100px naar beneden staat.


Wat bedoel je precies met 'JS'? Als in 'Javascript', waarom zou je dit willen uitschakelen? Iedere website maakt tegenwoordig gebruik van javascript en/of andere gerelateerde HTML5 codes. Zoals je de site nu bezoekt, zonder iets uit te schakelen, werkt bij mij (en ook bij de rest van de bezoekers) alles cross-browser prima.

Quote:
Het hele bovenstaande verhaal geld alleen voor de homepagina.

Het design zelf vind ik wel mooi, al zijn die rode vierkantjes in de background vlak voor de footer niet heel mooi.


Bedankt, het heeft een tijd geduurd voordat de site deze identiteit heeft kunnen krijgen. Je bedoelt met de rode vierkantjes het equalizer effect aan de onderkant? Is onderdeel van het design! :)

Quote:
De code:
- Plaats de Google Analytics code vlak voor </body> (de wp_footer() plek) om betere resultaten te krijgen.
- probeer wat te doen aan het WordPress + Plugins head syndroom: zoveel link en andere elementen zijn er ook weer niet nodig
- haal die interne css (style elementen) weg
- plaats scripts of vlak voor </body> of in de head, niet ergens halverwege daartussen
- voorkom het gebruik van inline JavaScript (onclick=, enz.) en inline CSS (style=, enz.)


Google Analytics
Wij gebruiken de Google Analytics for WordPress plugin van Yoast.com, een welbekende SEO deskundige binnen de WordPress scene. Hij heeft deze plugin ontwikkelt, waarbij je ook de plaats kan instellen van de Google Analytics code, zie: http://prntscr.com/8s433
Zijn advies luidt om de code in de header the plakken voor de beste resultaten. Dan ben ik toch benieuwd naar jouw mening/verklaring waarom ik deze naar de footer kan verplaatsen?

WordPress + Plugins syndroom
Wat bedoel je hier precies mee?

Interne css
Ga ik naar kijken!

Scripts
Veel scripts worden door de plugins automatisch in de code neergegooid. Als we de site door de Google Pagespeed plugin van Chrome halen, scoort de site 93/100 - welke boven gemiddeld is. Zie: http://prntscr.com/8s48f


Quote:
Verder maakt WordPress je code altijd zo dergelijk onleesbaar dat ik meer niet heb kunnen bekijken.


Thanks! :)
 
Wouter J

Wouter J

02/05/2012 19:11:06
Quote Anchor link
Martijn,

Je kan ook eens naar Disqus kijken (met plugin voor wordpress). Dit is een commentsysteem die ook werkt het twitter, facebook enzo maar het hoeft niet. Ik ben van plan het binnenkort ook in mijn site te gebruiken.

>> Begrijp eigenlijk je hele probleem niet met 'bij zulke sites wil ik niet eens komen'. Je hebt het over een spambox, kun je mij die aanwijzen, of bedoel je hier de popup mee?
Ik had het inderdaad over die Like Pop-up, had misschien wat duidelijker moeten zijn.

>> Wat bedoel je precies met 'JS'? Als in 'Javascript', waarom zou je dit willen uitschakelen? Iedere website maakt tegenwoordig gebruik van javascript en/of andere gerelateerde HTML5 codes.
JS is inderdaad de enige geldige afkorting voor JavaScript. Ik had dit uitgeschakeld om die like pop-up tegen te gaan. En niet alleen mobile browsers ondersteunen JS, dus ik zou altijd zorgen dat een website ook zonder JS goed werkt. Waarom mensen het uitzetten zou ik ook niet weten, ben zelf ook een actieve JS fan ;)

>> Zijn advies luidt om de code in de header the plakken voor de beste resultaten. Dan ben ik toch benieuwd naar jouw mening/verklaring waarom ik deze naar de footer kan verplaatsen?
Zie daarvoor mijn uitleg hier

>> WordPress + Plugins syndroom - Wat bedoel je hier precies mee?
Dat een head element 206 regels moet beslaan, het duurt veel te lang voor ik (en dus ook een browser/robot/google/yahoo) bij de werkelijke content aankomen. Zoveel is onnodig en omdat een robot niet heel blij is dat het zolang duurt kun je ook nog eens een lagere score krijgen.
Ik zou dus kijken of er niet wat meta tags en style tags uit kunnen.

>> Veel scripts worden door de plugins automatisch in de code neergegooid.
Ik had het over die attributen voor JS, zoals op regel 580. Ik zou deze er echt uithalen, je moet talen zoveel mogelijk scheiden. (daarom is inline CSS ook fout)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.