E-mail versturen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Front-end developer

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

Back-end developer (Magento2)

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functie omschrijving Voor een software bedrijf in omgeving Breda zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het huidige team developers zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. De klanten van dit groeiende bedrijf zitten door heel Europa en jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Het samenstellen van de software op basis van de input vanuit de klant (T-SQL & C#.NET). Het bezoeken van klanten om de processen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het ontwerpen van databases met T-SQL als programmeer laag.

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

BizTalk/ Azure Developer

Dit ga je doen •Understanding the scope of required functionality, translate them within context of way of working of the team into developed solutions, whilst safeguarding documentation; •Planning based on assigned sprint tasks; •Acting as an expert in estimation techniques and planning; •Understanding your role in the agile process and act in this way; •Facilitating internal communication and effective collaboration; •Working closely with scrum master to handle backlogs and new requests; •Providing information to the third parties about activities and needs for compliance. Hier ga je werken Our client is a leading organization focusing on animal nutrition, offering solutions that

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. 50% van jullie werkzaamheden is maatwerk en de overige 50% is

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »
Nicolas Mousserin

Nicolas Mousserin

27/12/2013 13:15:09
Quote Anchor link
Beste lezers,

Na het voltooien van mijn inlog formpje wilde ik het geheel een stap verder brengen met het realiseren van een verificatie e-mail na een registratie. Ik ben de PHP mail() ingedoken maar tot dusver heeft het me nog niks opgeleverd. Ik ben begonnen met de basis $subj, $body, $to, $from. Deze code werd goed afgehandeld want ik kwam bij het bericht: Email is verstuurd. Echter de emails kwamen nooit aan (ook niet in de ongewenst map). Vervolgens ben ik het internet afgestruind en ben ik veel theorie stukken tegengekomen maar het wil nog niet echt een kloppend en duidelijk verhaal vormen.

Het doel is simpel: Ik moet een mail sturen naar een bepaald persoon die in mijn code onder $email gedefinieerd wordt. Dit wil ik in eerste instantie doen via mijn XAMPP als een soort test. Later wil ik dit doen met een niet-test server. Nu ben ik PHPMailer, PEAR, etc. tegengekomen maar deze code wil ook niet werken omdat ik vast en zeker iets verkeerd doe. Hier is de code die ik op dit moment gebruik, zou iemand mij uit kunnen leggen waar het misgaat?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
require("class.phpmailer.php");

$mail = new PHPMailer();
    $mail->CharSet = 'UTF-8';
    $mail->IsSMTP();                                      // set mailer to use SMTP

$mail->Host = "localhost";  // specify main and backup server
    $mail->SMTPAuth = true;     // turn on SMTP authentication
    $mail->Port       = 25;    
    $mail->Username = "[email protected]";  // SMTP username
    $mail->Password = "mijngmail wachtwoord"; // SMTP password
    $mail->SetLanguage("nl");
    $mail->From = "[email protected]";
    $mail->FromName = "Mailer";
    $mail->AddAddress("$email");
                     // name is optional
    $mail->AddReplyTo("[email protected]", "Information");

$mail->WordWrap = 50;                                 // set word wrap to 50 characters

$mail->IsHTML(true);                                  // set email format to HTML

$mail->Subject = "Account registratie";
    $mail->Body    = "Je bent succesvol geregistreerd met de gebruikersnaam $username. Klik op de volgende link om je account te bevestigen. rn </b>http://www.yourname.com/confirm.php?passkey=$com_code";
    $mail->AltBody = "Je bent succesvol geregistreerd met de gebruikersnaam $username. Klik op de volgende link om je account te bevestigen. rn </b>http://www.yourname.com/confirm.php?passkey=$com_code";

if(!$mail->Send())
    {
        echo "Message could not be sent. <p>";
        echo "Mailer Error: " . $mail->ErrorInfo;
        exit;
    }

echo "Message has been sent";
    }

*Foutmelding is steeds dat die geen verbinding kan maken met de SMTP host.

Als from wil ik mijn gmail account gebruiken. De host is nu mijn localhost (omdat ik het even als test doe en xampp gebruik).
Ik heb ook nog een paar vragen om het verhaal wat duidelijker te krijgen.

1. Klopt het dat de gewone mail() functie beter niet gebruikt kan worden omdat de mail dan meestal in de ongewenst map komt?
2. Wordt bij de gewone mail() functie de SMTP niet al (automatisch) geconfigureerd of geset?
3. Waarom zou ik PHPMailer beter kunnen gebruiken dan de normale mail functie? (wat waarschijnlijk ook deels als antwoord komt op de vorige vragen)
4. En natuurlijk wat gaat er mis in mijn code en hoe zorg ik dat die email verzonden wordt;)

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is voor jullie en vergeet niet: beginner hé.

Toevoeging op 27/12/2013 13:16:59:
Gewijzigd op 27/12/2013 13:17:56 door Nicolas Mousserin

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 22:45:35

- SanThe -

- SanThe -

27/12/2013 13:23:23
Quote Anchor link
$mail->Host = "localhost";

Draai je dan zelf ook een mailserver?
Ik stuur nijn mail altijd gewoon met mail() van PHP.
Gewijzigd op 27/12/2013 13:24:56 door - SanThe -

Jordi Kroon

Jordi Kroon

27/12/2013 13:24:22
Quote Anchor link
Klopt het dat je verbinding wilt maken met je gmail account?

Zoja dan moet je het volgende veranderen:

Code (php)
1
2
3
$mail->SMTPSecure = "tls";
$mail->Host       = "smtp.gmail.com";
$mail->Port       = 587; // verander poort van 25 naar 587
Gewijzigd op 27/12/2013 13:25:15 door Jordi Kroon

Nicolas Mousserin

Nicolas Mousserin

27/12/2013 15:20:39
Quote Anchor link
- SanThe - op 27/12/2013 13:23:23:
$mail->Host = "localhost";

Draai je dan zelf ook een mailserver?
Ik stuur nijn mail altijd gewoon met mail() van PHP.

Nee ik draai zelf geen mail server, en de mail() functie heb ik geprobeerd maar deze verstuurde de mails niet om de een of andere reden.

Toevoeging op 27/12/2013 15:31:28:

Jordi Kroon op 27/12/2013 13:24:22:
Klopt het dat je verbinding wilt maken met je gmail account?

Zoja dan moet je het volgende veranderen:

Code (php)
1
2
3
$mail->SMTPSecure = "tls";
$mail->Host       = "smtp.gmail.com";
$mail->Port       = 587; // verander poort van 25 naar 587

Yes dat deed het hem! Mail is verstuurd en aangekomen! Hartstikke bedankt!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.