E-mail versturen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Voor een opdrachtgever in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een programmeur. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

Samen met het development team zorg je ervoor dat alle systemen achter de schermen vlekkeloos werken. Wat doe je als Medior C# Developer bij Coolblue? Als C# developer doe je regelmatig mee aan brainstormsessies over user experience, data en task flow met de UX Designer, Product Owner en Data Scientist in je team. Daarnaast schrijf je op zichzelf staande, consistente en testbare code die goed onderhoudbaar en toekomstbestendig is. Ook C# Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Werken met verschillende soorten data-opslag, zoals Oracle of AWS. Problemen oplossen

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »
Nicolas Mousserin

Nicolas Mousserin

27/12/2013 13:15:09
Quote Anchor link
Beste lezers,

Na het voltooien van mijn inlog formpje wilde ik het geheel een stap verder brengen met het realiseren van een verificatie e-mail na een registratie. Ik ben de PHP mail() ingedoken maar tot dusver heeft het me nog niks opgeleverd. Ik ben begonnen met de basis $subj, $body, $to, $from. Deze code werd goed afgehandeld want ik kwam bij het bericht: Email is verstuurd. Echter de emails kwamen nooit aan (ook niet in de ongewenst map). Vervolgens ben ik het internet afgestruind en ben ik veel theorie stukken tegengekomen maar het wil nog niet echt een kloppend en duidelijk verhaal vormen.

Het doel is simpel: Ik moet een mail sturen naar een bepaald persoon die in mijn code onder $email gedefinieerd wordt. Dit wil ik in eerste instantie doen via mijn XAMPP als een soort test. Later wil ik dit doen met een niet-test server. Nu ben ik PHPMailer, PEAR, etc. tegengekomen maar deze code wil ook niet werken omdat ik vast en zeker iets verkeerd doe. Hier is de code die ik op dit moment gebruik, zou iemand mij uit kunnen leggen waar het misgaat?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
require("class.phpmailer.php");

$mail = new PHPMailer();
    $mail->CharSet = 'UTF-8';
    $mail->IsSMTP();                                      // set mailer to use SMTP

$mail->Host = "localhost";  // specify main and backup server
    $mail->SMTPAuth = true;     // turn on SMTP authentication
    $mail->Port       = 25;    
    $mail->Username = "[email protected]";  // SMTP username
    $mail->Password = "mijngmail wachtwoord"; // SMTP password
    $mail->SetLanguage("nl");
    $mail->From = "[email protected]";
    $mail->FromName = "Mailer";
    $mail->AddAddress("$email");
                     // name is optional
    $mail->AddReplyTo("[email protected]", "Information");

$mail->WordWrap = 50;                                 // set word wrap to 50 characters

$mail->IsHTML(true);                                  // set email format to HTML

$mail->Subject = "Account registratie";
    $mail->Body    = "Je bent succesvol geregistreerd met de gebruikersnaam $username. Klik op de volgende link om je account te bevestigen. rn </b>http://www.yourname.com/confirm.php?passkey=$com_code";
    $mail->AltBody = "Je bent succesvol geregistreerd met de gebruikersnaam $username. Klik op de volgende link om je account te bevestigen. rn </b>http://www.yourname.com/confirm.php?passkey=$com_code";

if(!$mail->Send())
    {
        echo "Message could not be sent. <p>";
        echo "Mailer Error: " . $mail->ErrorInfo;
        exit;
    }

echo "Message has been sent";
    }

*Foutmelding is steeds dat die geen verbinding kan maken met de SMTP host.

Als from wil ik mijn gmail account gebruiken. De host is nu mijn localhost (omdat ik het even als test doe en xampp gebruik).
Ik heb ook nog een paar vragen om het verhaal wat duidelijker te krijgen.

1. Klopt het dat de gewone mail() functie beter niet gebruikt kan worden omdat de mail dan meestal in de ongewenst map komt?
2. Wordt bij de gewone mail() functie de SMTP niet al (automatisch) geconfigureerd of geset?
3. Waarom zou ik PHPMailer beter kunnen gebruiken dan de normale mail functie? (wat waarschijnlijk ook deels als antwoord komt op de vorige vragen)
4. En natuurlijk wat gaat er mis in mijn code en hoe zorg ik dat die email verzonden wordt;)

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is voor jullie en vergeet niet: beginner hé.

Toevoeging op 27/12/2013 13:16:59:
Gewijzigd op 27/12/2013 13:17:56 door Nicolas Mousserin

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 17:58:14

- SanThe -

- SanThe -

27/12/2013 13:23:23
Quote Anchor link
$mail->Host = "localhost";

Draai je dan zelf ook een mailserver?
Ik stuur nijn mail altijd gewoon met mail() van PHP.
Gewijzigd op 27/12/2013 13:24:56 door - SanThe -

Jordi Kroon

Jordi Kroon

27/12/2013 13:24:22
Quote Anchor link
Klopt het dat je verbinding wilt maken met je gmail account?

Zoja dan moet je het volgende veranderen:

Code (php)
1
2
3
$mail->SMTPSecure = "tls";
$mail->Host       = "smtp.gmail.com";
$mail->Port       = 587; // verander poort van 25 naar 587
Gewijzigd op 27/12/2013 13:25:15 door Jordi Kroon

Nicolas Mousserin

Nicolas Mousserin

27/12/2013 15:20:39
Quote Anchor link
- SanThe - op 27/12/2013 13:23:23:
$mail->Host = "localhost";

Draai je dan zelf ook een mailserver?
Ik stuur nijn mail altijd gewoon met mail() van PHP.

Nee ik draai zelf geen mail server, en de mail() functie heb ik geprobeerd maar deze verstuurde de mails niet om de een of andere reden.

Toevoeging op 27/12/2013 15:31:28:

Jordi Kroon op 27/12/2013 13:24:22:
Klopt het dat je verbinding wilt maken met je gmail account?

Zoja dan moet je het volgende veranderen:

Code (php)
1
2
3
$mail->SMTPSecure = "tls";
$mail->Host       = "smtp.gmail.com";
$mail->Port       = 587; // verander poort van 25 naar 587

Yes dat deed het hem! Mail is verstuurd en aangekomen! Hartstikke bedankt!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.