Forum dat met eigen user lijst werkt.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Red Crew

Red Crew

26/11/2007 12:37:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met het maken van een UT3 clanssite.
Al de clan members krijgen een login voor wars erop te zetten enzovoort.
Nu wil ik er ook een klein form op maar liefst zodanig dat ze geen 2 accounts nodig hebben natuurlijk.
En dat ook andere mensen een forum only account kunnen aanmaken.

Heeft er iemand een idee welk forum daar geschikt voor is of toch nog doenbaar aanpasbaar is ?
Ik heb geen zin om een compleet forum te gaan schrijven.
 
PHP hulp

PHP hulp

11/05/2024 13:08:43
 

26/11/2007 12:59:00
Quote Anchor link
Wat is nou helemaal een forum? Uiteindelijk gewoon een uit te kluiten gegroeid gastenboek...

Maar ik heb totaal geen verstand van third party fora ik zou gewoon even snel eentje zelf schrijven, is sneller dan hier wachten op antwoord.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

26/11/2007 13:19:00
Quote Anchor link
forum aanpassen naar jou login systeem, of loginsysteem aan forum aanpassen, nog wat aparte rechten aanmaken, en klaar.


ok, mischien niet zo heel simpel, maar dat is de basis
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

26/11/2007 14:40:00
Quote Anchor link
gewoon bij forum user tabel een extra kolom: post_wars, daar dan een 1 voor ja, een0 voor nee, en dan login aanpassen voor die war toevoegen, als post_wars 1 is mogen ze toegang, zo moeilijk is dat niet.
 
Red Crew

Red Crew

26/11/2007 23:13:00
Quote Anchor link
@Gijs ik heb gewoon geen zin om 3 maanden aan een spamvrij en beetje beveiligd forum te werken.

@Tommy daar word mijn user gedeelte iets te uitgebreid voor.

@nico: Dat is juist wat ik wil doen. Mijn vraag was welk forum is goed als basis om aan te passen. Phpbb is te uitgebreid om daar in de usergedeeltes te gaan klooien.
 
GaMer B

GaMer B

27/11/2007 06:52:00
Quote Anchor link
Deze is vrij basic en gratis.
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

27/11/2007 08:52:00
Quote Anchor link
Een forum zelf maken zal je waarschijnlijk te veel tijd kosten wil je het goed doen, daarom kun je beter de structuur van een bestaand forum onderzoeken en daar verder op bouwen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.