fsockopen connect probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving Op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen PHP? Lees dan snel verder! Wij zoeken een ervaren PHP developer die binnen een organisatie gaat functioneren als verlengstuk van de klant. Wij zoeken voor deze iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme en plezier aanvliegt. Verder moet je instaat zijn om je tijd goed te managen omdat je aan meerdere projecten tegelijkertijd werkt. Je werkt met de nieuwste technieken en tijdens deze uitdaging werk je veel samen met de front-end developers van deze organisatie. Wij zoeken iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd de beste wilt zijn. Bedrijfsprofiel Waar ga

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaar - Het schoolsysteem verbeteren!

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een prettige en kleinschalige organisatie waar hard gewerkt wordt om het onderwijs te verbeteren. Daarom werken ze aan complexe om administratieve, financiële en facilitaire processen te versnellen en te verbeteren. Dit doen ze vanuit een platte organisatie voor klanten die door geheel Nederland verspreid zitten, hier horen vanzelfsprekend een aantal aansprekende HBO scholen en universiteiten toe. Functieomschrijving Je komt terecht in een organisatie waar op dit moment 2 scrumteams werken. Jij zal als .Net developer binnen 1 van deze scrumteams functioneren, iedereen binnen dit team heeft zijn/haar eigen expertise waardoor er met verschillende invalshoeken aan een

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Low-Code Expert/Developer: Power Platform Speciali

Bedrijfsomschrijving Als Low-Code Expert/Developer bij ons innovatieve bedrijf, neem je een cruciale rol op je in de creatie, ondersteuning en implementatie van diverse oplossingen met behulp van het veelzijdige Power Platform. Dit platform omvat Power Apps, Power BI, Power Automate, Power Virtual Agent en Azure Logic Apps. Het Power Platform biedt je de mogelijkheid om klanten te voorzien van naadloze integraties door op maat gemaakte oplossingen te creëren die compatibel zijn met (bijna) alle bestaande software-infrastructuren. Dankzij het uitgebreide scala aan toepassingen, krijg je de kans om als architect en projectleider van je eigen oplossing te fungeren. Dompel jezelf onder

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

Als Front-End React Developer verbeter je de user experience van onze eigen webapplicaties voor onze collega's binnen Coolblue. Wat doe je als Front-End React Developer bij Coolblue? Als Front-end React Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten met React.js. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end React Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »
Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 00:23:00
Quote Anchor link
Beste mensen,

Probeer met fsockopen informatie van een teamspeak server te halen.
Alleen krijg de volgende foutmelding:

Warning: fsockopen() [function.fsockopen]: unable to connect to 85.190.38.92:51234 (Connection timed out)

Heb google al afgespeurd om het probleem te kunnen verhelpen maar helaas heb ik niks kunnen vinden.

Eerst dacht ik dat het aan de host lag waar ik de (web)server op draai maar daar ligt het niet aan.

De teamspeak server draait niet lokaal maar op een server in amsterdam.

Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik dit probleem op kan lossen?

Groetjes,

ark

/* EDIT */

Na de php.ini van de server te hebben gezien en vergeleken met een php.ini uit deze tijd komt het er dus waarschijnlijk op neer dat het server side probleem is.
Jullie horen van mij of dat het probleem heeft opgelost.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
PHP hulp

PHP hulp

17/05/2024 09:31:04
 
- SanThe -

- SanThe -

08/05/2009 06:08:00
Quote Anchor link
ark schreef op 08.05.2009 00:23:
(Connection timed out)

Die server reageert gewoon niet.
 
Michel Exel

Michel Exel

08/05/2009 06:15:00
Quote Anchor link
idd Die server reageert gewoon niet.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 12:34:00
Quote Anchor link
Quote:
Die server reageert gewoon niet.


Als die server niet zou reageren dan zou je er toch ook niet op kunnen wat wel kan.
En daarbij komt nog dat het wel werkt als ik lokaal draai en connect naar die server. En dat het dus niet werkt als ik vanaf een webhost probeer. Dus dan moet het aan de webhost liggen.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 20:19:00
Quote Anchor link
Hmmm, Probeer is nog niet verholpen.
Iemand enig idee hoe ik het werkend kan krijgen?

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
TJVB tvb

TJVB tvb

08/05/2009 20:25:00
Quote Anchor link
Kom je dan via dezelfde poort op die server?
Want het gaat er niet alleen om dat de server bereikbaar is, maar ook dat er iets op die poort draait.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 20:32:00
Quote Anchor link
@ TJVB

Alles staat goed, heb alles meerdere malen doorgekeken.
Net zoals ik in mijn vorige posts al zei, Als ik via wamp server het doe dan werkt het wel, Maar als ik het script run vanaf de webhost dan wil het dus niet.
 
- SanThe -

- SanThe -

08/05/2009 20:37:00
Quote Anchor link
Doe eens telnet vanaf die host.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 20:43:00
Quote Anchor link
@ SanThe

Wat bedoel je precies telnet vanaf de hosT?
Heb telnet uitgevoerd vanuit CMD kreeg als response:

Kan geen verbinding op de host maken, op poort 23

Er is geprobeerd een socketbewerking uit te voeren op een onbereikbare host

Waarom geeft hij poort 23 aan?, in de phpinfo geeft hij poort 25 aan.
 
- SanThe -

- SanThe -

08/05/2009 20:47:00
Quote Anchor link
telnet 85.190.38.92 51234

Edit: Zelf even geprobeerd en ik krijg contact. Dus ligt waarschijnlijk aan je host.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
 
Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 20:49:00
Quote Anchor link
@ Santhe

Heb dat even gedaan vanuit CMD, En krijg dan geen error te zien.
Krijg dan alleen [TS] te zien wat staat voor Teamspeak.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 20:50:00
Quote Anchor link
Wat zou er dan aan de host moeten liggen?
Heb al wat dingen doorgegeven wat veranderd moest worden en dat is veranderd alleen werkt nog steeds niet.

Gelieve Niet Bumpen: Herhaling:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
- SanThe -

- SanThe -

08/05/2009 21:03:00
Quote Anchor link
ark schreef op 08.05.2009 20:49:
@ Santhe

Heb dat even gedaan vanuit CMD, En krijg dan geen error te zien.
Krijg dan alleen [TS] te zien wat staat voor Teamspeak.

Dit is goed.

Misschien spreekt jouw script dan niet 'dezelfde taal' als de server....
 
Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 21:06:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 08.05.2009 21:03:
ark schreef op 08.05.2009 20:49:
@ Santhe

Heb dat even gedaan vanuit CMD, En krijg dan geen error te zien.
Krijg dan alleen [TS] te zien wat staat voor Teamspeak.

Dit is goed.

Misschien spreekt jouw script dan niet 'dezelfde taal' als de server....


Maar dat verklaart toch niet waarom die wel vanaf wamp server doet en niet vanaf de host?

Alle restricties zijn al weggehaald dus hij zal het toch gewoon moeten doen? (heb php.ini van wamp nagelopen met de php.ini van de server en toen de veranderingen doorgegeven en die zijn uitgevoerd)

Ik vind het maar een vaag probleem...

/* Edit */

Misschien kan iemand de phpinfo even snel doorkijken voor mij?

-> http://phphulp.vindme.nl/info.php
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
- SanThe -

- SanThe -

08/05/2009 21:08:00
Quote Anchor link
Ik zou het verder ook niet weten. Hij is inderdaad te bereiken.
 
Thomas Verschoof

Thomas Verschoof

08/01/2012 21:27:57
Quote Anchor link
Dit topic is nog steeds niet beantwoord, hoe oud het dan al wel niet is, maar ik heb precies hetzelfde probleem.

Bij mij is de situatie zo dat ik thuis een xampp server heb staan (meest recente versie dus 1.7 met php 5.2 of 5.3) en dat ik hier geen connectie mee kan krijgen vanaf mijn webhost (mijndomein.nl) via fsockopen of file_get_contents. Ik krijg bij fsockopen dezelfde fout als OP aangaf (ofwel, vanaf mijndomein.nl -> thuisserver via fsockopen), maar andersom (vanaf thuisserver -> mijndomein.nl) werkt dan weer wel via fsockopen.

Iemand in de tussentijd iets erover gevonden?

Ik gebruik niet standaard poort 80 maar een iets discretere poort die uiteraard wel geforward staat, ook in de configuratie van xampp. Als ik naar het webadres van mijn thuisserver ga met bijbehorend poort nummer krijg ik ook wel gewoon de webpagina te zien.
Gewijzigd op 08/01/2012 21:31:23 door Thomas Verschoof
 
Eddy B

Eddy B

08/01/2012 21:30:10
Quote Anchor link
Thomas, maak even een eigen topic aan.
 
- SanThe -

- SanThe -

08/01/2012 21:33:15
Quote Anchor link
Firewall?
 
Thomas Verschoof

Thomas Verschoof

08/01/2012 21:37:05
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.