Gezocht; webdeveloper collega!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

09/05/2008 19:49:00
Quote Anchor link
Het zou flink helpen als ik een beetje in die richting woonde. Ik ben 14 jaar en hou het momenteel nog even bij lokale bedrijven die mij voor mijn leeftijd een héél reëel zakcentje leveren. Ik moet wel even zeggen dat het een van de eerste echte vacatures is die gewoon lekker relaxed is en niet zo heel formeel. Veel succes nog in je zoektocht ;) Laat ik eerst nog even mijn PHP-skillz bijwerken!

Good luck,
Thomas
 
PHP hulp

PHP hulp

20/05/2024 20:36:20
 
Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

09/05/2008 20:15:00
Quote Anchor link
Hai arjan,

Ik heb met hetzelfde probleem geworsteld. Werk alleen en zocht eigenlijk mensen voor uitbreiding.
Heb echter de afgelopen jaren geinvesteerd in een drietal verschillende bedrijven om intensief mee samen te werken.
Ieder met zijn eigen specialiteit.
Nu begint dat eindelijk zijn vruchten af te werpen en werken we nauw samen met al onze producten en diensten zonder vervelende beslommeringen die normaal uitbesteding met zich mee brengt.
Een van mijn partners heeft net een groot nieuw kantoor geopend op de Isselt ) bij jouw om de hoek met ruimte voor wel 20 programmeurs, vergader en presentatie ruimte.
Ikzelf woon op loopafstand van jouw huis dus misschien is een gesprek niet zo stom :)
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

09/05/2008 21:00:00
Quote Anchor link
ceasar schreef op 09.05.2008 20:15:
... Ikzelf woon op loopafstand van jouw huis dus misschien is een gesprek niet zo stom :)


Een terrasje pakken kan sowieso nooit kwaad toch, geef maar ff een gil als je binnenkort een keer tijd hebt ;).
 

Pagina: « vorige 1 2 3



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.